Data: 2016-05-02 13:25:01 | |
Autor: J.F. | |
Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | |
Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):
www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-traffic-part-one Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge. J. |
|
Data: 2016-05-02 10:36:18 | |
Autor: Bolko | |
Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | |
W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 13:25:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a): Bo to jest bardzo dobre rozwinięcie teorii jazdy na suwak. Czyli traktujemy samochody nie jako pojedyncze elementy tylko jak "jeden żywy organizm" efekt: wiecej organizmu sie przemie¶ci np przez zwężenie ale Megarmis nie po to ma V12 żeby przepu¶cić pana czesia z Tico. I tu jest problem który tylko autonomiczne auta mog± rozwi±zać. |
|
Data: 2016-05-02 17:00:55 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | |
W dniu 2016-05-02 o 13:25, J.F. pisze:
Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a): Chyba, że jeste¶my Megrimsem i po mu¶nięciu gazu jeste¶my fafset metrów z przodu. Grubo pod mask± daje grube wyniki i bezpieczniejsze wł±czanie się do ruchu. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2016-05-04 15:39:24 | |
Autor: Miroo | |
Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | |
W dniu 2016-05-02 o 13:25, J.F. pisze:
Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a): Je¶li będ± większe odstępy i mniejsza prędko¶ć łatwiej się będzie wł±czyć do ruchu. Obecnie jest taki problem z rondami, że ruch jest za szybki i często trudno się wł±czyć, zwłaszcza je¶li główny ruch odbywa się w kierunku poprzecznym do naszego. Pozdrawiam |