Jadę na femichę manifę

Data: 2012-03-08 14:15:35
Autor: Antenka
Jadę na femichę manifę
Zrobić porządek :-o)) .Będę mieć "grupę wsparcia".

Antenka

P.s. Chłopcy już zbierają chrust w lesie...

Data: 2012-03-09 11:19:53
Autor: jadryś
Jadę na femichę manifę
W dniu 2012-03-08 23:15, Antenka pisze:
Zrobić porządek :-o)) .Będę mieć "grupę wsparcia".

Antenka

P.s. Chłopcy już zbierają chrust w lesie...

Zapłoną stosy?;-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-03-09 12:38:46
Autor: Antenka
Jadę na femichę_manifę
On 9 Mar, 11:19, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-03-08 23:15, Antenka pisze:

> Zrobić porządek :-o)) .Będę mieć "grupę wsparcia".

> Antenka

> P.s. Chłopcy już zbierają chrust w lesie...

Zapłoną stosy?;-) <

Bystry Chłopiec! :-o))

Antenka

Pozdrawiam  ;-)

Data: 2012-03-10 10:14:11
Autor: stevep
Jadę na femichę_manifę
Dnia 09-03-2012 o 21:38:46 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Zrobić porządek :-o)) .Będę mieć "grupę wsparcia".

> Antenka

> P.s. Chłopcy już zbierają chrust w lesie...

Ale czaronice będą pławić.

--
stevep

Data: 2012-03-10 19:44:06
Autor: Jadrys
Jadę na femichę manifę
On Fri, 9 Mar 2012 12:38:46 -0800 (PST), Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:
> Zapłoną stosy?;-) <

Bystry Chłopiec! :-o))

Antenka

Pozdrawiam  ;-)

Wiadomo,  z Wielkopolski 8-)
Pozdrawiam:-)

Data: 2012-03-10 21:00:35
Autor: pluton
Jadę na femichę_manif
> Bystry Chłopiec! :-o))

Wiadomo,  z Wielkopolski 8-)

Tak, tam same bystrzaki. Jeden taki kilka lat karmil nas suszem jajecznym,
ktorym było 90% ryby i 10 % raka.

Nullification

Data: 2012-03-11 10:33:03
Autor: pluton
Jadę na femichę_manif
> Tak, tam same bystrzaki. Jeden taki kilka lat karmil nas suszem
jajecznym,
> ktorym było 90% ryby i 10 % raka.

A co..

A nic. Ryby jak wiadomo są zdrowe, a raki bardzo smaczne.

Nullification

Data: 2012-03-11 10:35:54
Autor: raff
Jadę na femichę_manif
On Sun, 11 Mar 2012 10:33:03 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> Tak, tam same bystrzaki. Jeden taki kilka lat karmil nas suszem
jajecznym,
> ktorym by?o 90% ryby i 10 % raka.

A co..

A nic. Ryby jak wiadomo sÂą zdrowe, a raki bardzo smaczne.

No to czego kwekolisz ? Zryj te ryby i raki na zdrowie.

R.

Data: 2012-03-11 12:17:04
Autor: Leprechaun
Jad na femich_manif

wrote:

> [...]

A nic. Ryby jak wiadomo sÂą zdrowe, a raki bardzo smaczne.

No to czego kwekolisz ? Zryj te ryby i raki na zdrowie.

Nażarłeś się już tych odpadków z kosza? No to zryj dalej tłuściochu z bogatego domu! http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

BomBel

Data: 2012-03-11 12:42:37
Autor: jadryś
Jadę na femichę manif
W dniu 2012-03-11 10:33, pluton pisze:
[...]

Ryby to były zdrowe.. ze 30 lat temu.

Data: 2012-03-10 23:06:50
Autor: Grzegorz Z.
Jadę na femichę manifę
Jadrys napisał:

[...]

Ciekawe po której stronie będzie Terlikowski :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-11 09:15:31
Autor: jadryś
Jadę na femichę manifę
W dniu 2012-03-10 23:06, Grzegorz Z. pisze:

Wiadomo,  z Wielkopolski 8-)
Pozdrawiam:-)
Ciekawe po której stronie będzie Terlikowski :)

Nie znam, zupełnie nie interesują mnie życiorysy i rodowody oszołomów siejących nienawiść. A ten przygłup sam siebie nazywa uczniem Boga który jest mądry i sprawiedliwy.. Słyszałem go raz czy dwa w fragmentach i widzę że ma potencjał na wielkiego inkwizytora, albo innego hitlerka.

Data: 2012-03-11 18:22:13
Autor: Grzegorz Z.
Jadę na femichę manifę
jadryś napisał:

[...]

Wiesz co ci radzę?

Zmień nick, zakończ komedię pt. "Jadryś i Antenka" i zacznij pisać z
sensem. Wiem że potrafisz.

Data: 2012-03-12 09:33:09
Autor: jadryś
Jadę na femichę manifę
W dniu 2012-03-11 18:22, Grzegorz Z. pisze:

Wiesz co ci radzę?

Zmień nick, zakończ komedię pt. "Jadryś i Antenka" i zacznij pisać z
sensem. Wiem że potrafisz.

Zupełnie nie pojmuję dlaczego mnie utożsamiasz z Antenką..?

Data: 2012-03-10 23:05:00
Autor: Grzegorz Z.
Jadę na femichę manifę
Antenka napisał:

Zrobić porządek :-o)) .Będę mieć "grupę wsparcia".

Antenka

P.s. Chłopcy już zbierają chrust w lesie...

Drugi raz nas nie nabierzesz trans.