Jade na urlop !

Data: 2010-07-08 15:58:19
Autor: konus
Jade na urlop !
Nareszcie nie bede patrzyl na te krzywe pisowskie mordy moich szefow . Calkiem podobni do kwakwakwaczynskich . Konusowate to , to , niedobre jak oni  i z krwia na rekach bo rzeznicy .

kwakwa

Data: 2010-07-08 07:03:25
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 8 Lip, 15:58, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
[...]

Fakt , że pisdzielce wygl±daja  tak  jakby ich po pijaku robiono.
Kilka normalnych twarzy można policzyć na palcach jednej ręki:
Poncyliusz, Ziobro, Kowal, Kurski. Reszta to jakie¶ qurwa mutanty.S±
brzydcy, zacięci i jacy¶ tacy pokrzywieni.

Data: 2010-07-08 16:34:34
Autor: Tomy M.
Jade na urlop !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:267a5d15-aa42-4304-8d7f-ebaa0e203b31r27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

ale rudych za to mało ...
.... i "R" wszyscy mówi± po polsku a nie po krzyżacku.

;-)

Tomy M.

Data: 2010-07-08 09:23:58
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 8 Lip, 16:34, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:267a5d15-aa42-4304-8d7f-ebaa0e203b31r27g2000yqb.googlegroups.com...
On 8 Lip, 15:58, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
cy¶ tacy pokrzywieni.

ale rudych za to mało ..
W PO tez akurat jest mało

..
... i "R" wszyscy mówi± po polsku a nie po krzyżacku.
No tak ,Natalli -¦wiat zginęła

Data: 2010-07-08 17:33:25
Autor: jadrys
Jade na urlop !
  W dniu 2010-07-08 16:03, zbig pisze:
[...]

Ja tam wole podziwiać urodę p. Kempy niż p. Poncyliusza.

Data: 2010-07-08 09:17:29
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 8 Lip, 17:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]
> brzydcy, zacięci i jacy¶ tacy pokrzywieni.

Ja tam wole podziwiać urodę p. Kempy niż p. Poncyliusza.

Urodę???:))))
Niezły dowcip ci, sie zdaje się przypadkiem, udał

Data: 2010-07-08 18:45:38
Autor: jadrys
Jade na urlop !
  W dniu 2010-07-08 18:17, zbig pisze:

[...]

No chyba nie chcesz powiedzieć zbigu że w łóżku wolałby¶ się znaleĽć z Poncyliuszem niż z Kemp± ?

Data: 2010-07-08 09:49:53
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 8 Lip, 18:45, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Urodę???:))))
> Niezły dowcip ci, sie zdaje się przypadkiem, udał

No chyba nie chcesz powiedzieć zbigu że w łóżku wolałby¶ się znaleĽć z
Poncyliuszem niż z Kemp± ?

Aż taki nie jestem. pewnie bym jej z łóżka nie wyrzucił, w końcu jest
sie, tym, no, tam, dżentelmenem.

Data: 2010-07-08 20:05:04
Autor: jadrys
Jade na urlop !
  W dniu 2010-07-08 18:49, zbig pisze:

No chyba nie chcesz powiedzieć zbigu że w łóżku wolałby¶ się znaleĽć z
Poncyliuszem niż z Kemp± ?

Aż taki nie jestem. pewnie bym jej z łóżka nie wyrzucił, w końcu jest
sie, tym, no, tam, dżentelmenem.

A Poncyliusza?

A jeżeli chodzi o mnie, to ja bardzo chętnie wskoczyłbym do łóżka Beaty bez wahania... przepadam za takimi "ostrymi" babkami..

Data: 2010-07-08 11:21:29
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 8 Lip, 20:05, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

A jeżeli chodzi o mnie, to ja bardzo chętnie wskoczyłbym do łóżka Beaty
bez wahania... przepadam za takimi "ostrymi" babkami..

Ja cenię sobie kobieco¶ć
 ale żona mnie pilnuje.

Data: 2010-07-08 21:02:33
Autor: jadrys
Jade na urlop !
  W dniu 2010-07-08 20:21, zbig pisze:
[...]

No ten Poncyliusz czasem zachowuje się jak panienka. :-D

PS. A można wiedzieć która babka  ze ¶wiata naszej  polityki jest dla ciebie wzorem kobieco¶ci?

Data: 2010-07-08 13:45:43
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 8 Lip, 21:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

No ten Poncyliusz czasem zachowuje się jak panienka. :-D

PS. A można wiedzieć która babka  ze ¶wiata naszej  polityki jest dla
Polityka nie jest dla mnie sexy.
Mucha z PO jest ok, choć wole blondynki.

Data: 2010-07-08 23:26:29
Autor: raff
Jade na urlop !
No chyba nie chcesz powiedzieć zbigu że w łóżku wolałbyś się znaleźć z
Poncyliuszem niĹĽ z KempÄ… ?
Aż taki nie jestem. pewnie bym jej z łóżka nie wyrzucił, w końcu jest
sie, tym, no, tam, dĹĽentelmenem.
A Poncyliusza?

A jeżeli chodzi o mnie, to ja bardzo chętnie wskoczyłbym do łóżka Beaty
bez wahania... przepadam za takimi "ostrymi" babkami..
Ja cenię sobie kobiecość
   ale ĹĽona mnie pilnuje.

No ten Poncyliusz czasem zachowuje siÄ™ jak panienka. :-D

PS. A moĹĽna wiedzieć ktĂłra babka  ze Ĺ›wiata naszej  polityki jest dla
ciebie wzorem kobiecości?
Polityka nie jest dla mnie sexy.
Mucha z PO jest ok, choć wole blondynki.

Mucha jest przereklamowana.

Pusz swego czasu byla fajna. Ta Bienkowska od polityki regionalnej tez jest niczego sobie.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-09 00:40:21
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 8 Lip, 23:26, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Mucha jest przereklamowana.

Jest reklamowana, ale wygl±da na to , że jest  warta tego

Pusz swego czasu byla fajna. Ta Bienkowska od polityki regionalnej tez
jest niczego sobie.
 O, Bieńkowska - zdecydowanie tak

Data: 2010-07-09 16:11:26
Autor: jadrys
Jade na urlop !
  W dniu 2010-07-08 22:45, zbig pisze:
[...]

No tak.. ale wiesz, ani przez moment nie miałem w±tpliwo¶ci że wybierzesz kogo¶ z PO :-D

Data: 2010-07-09 09:49:45
Autor: zbig
Jade na urlop !
On 9 Lip, 16:11, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Polityka nie jest dla mnie sexy.
> Mucha z PO jest ok, choć wole blondynki.

No tak.. ale wiesz, ani przez moment nie miałem w±tpliwo¶ci że
wybierzesz kogo¶ z PO :-D

Chętnie wybrałbym kogo¶ z SLD, one takie bezpruderyjne, ale Jaruga i
Szymanek nie żyj±, reszta niestety sie nie kwalifikuje

Data: 2010-07-08 21:04:36
Autor: raff
Jade na urlop !
[...]

PS. A można wiedzieć która babka ze świata naszej polityki jest dla
ciebie wzorem kobiecości?

Julia Pitera.

Bo jej sie tak fajnie dzyndzel trzesie jak sie denerwuje.

R.

Data: 2010-07-08 21:38:07
Autor: jadrys
Jade na urlop !
  W dniu 2010-07-08 21:04, raff pisze:
[...]

Dla mnie akurat ona jest wzorem antykobiecoĹ›ci. Gdyby wszystkie kobiety tak wyglÄ…daĹ‚y i siÄ™ zachowywaĹ‚y, to chyba zmieniĹ‚bym orientacje i zainteresowaĹ‚ siÄ™ np.  p. Poncyliuszem.

Data: 2010-07-08 18:48:58
Autor: raff
Jade na urlop !
W dniu 2010-07-08 18:45, jadrys pisze:
W dniu 2010-07-08 18:17, zbig pisze:

Fakt , ĹĽe pisdzielce wyglÄ…daja tak jakby ich po pijaku robiono.
Kilka normalnych twarzy można policzyć na palcach jednej ręki:
Poncyliusz, Ziobro, Kowal, Kurski. Reszta to jakieĹ› qurwa mutanty.SÄ…
brzydcy, zacięci i jacyś tacy pokrzywieni.
Ja tam wole podziwiać urodę p. Kempy niż p. Poncyliusza.
UrodÄ™???:))))
Niezły dowcip ci, sie zdaje się przypadkiem, udał

No chyba nie chcesz powiedzieć zbigu że w łóżku wolałbyś się znaleźć z
Poncyliuszem niĹĽ z KempÄ… ?

Wlasnie to chcial powiedziec :)

R.

Data: 2010-07-08 20:04:21
Autor: jadrys
Jade na urlop !
  W dniu 2010-07-08 18:48, raff pisze:
[...]

Nie, chyba nie - zbig mimo ĹĽe nie ma gustu za grosz (ani co do poezji ani co do kobitek), to jednak chyba gejem nie jest. :-\

Data: 2010-07-08 21:31:34
Autor: konus
Jade na urlop !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:45b79bf4-180d-453a-b319-a51617007467s9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Ja tam wole podziwiać urodę p. Kempy niż p. Poncyliusza.

Urodę???:))))
Niezły dowcip ci, sie zdaje się przypadkiem, udał

Dupa do zerzniecia ale to wsystko !!.

kwakwa

Data: 2010-07-08 21:34:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Jade na urlop !

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomo¶ci news:i15930$1bm$1news.onet.pl...

Urodę???:))))
Niezły dowcip ci, sie zdaje się przypadkiem, udał

Dupa do zerzniecia ale to wsystko !!.

A jakie to uczucie: pukn±ć pustaka?

Jade na urlop !