Jadę prosto, ale w prawo ;)

Data: 2010-05-07 14:54:28
Autor: ______
Jadę prosto, ale w prawo ;)
W dniu 2010-05-07 14:34, Kapsel pisze:

W Katowicach jak jeżdżę, dwa razy mam sytuację, że jadę pasem prosto, który
się rozwidla, albo - co ciekawsze - skręca w lewo, a ja jadąc prosto wg
znaków poziomych na pasie jadę jednak w prawo.

Samochodów zawsze dużo, nikt nie sygnalizuje skrętu, to i ja przestałem się
wydurniać. W praktyce - kto wszyscy jadą gdzie chcą, dość płynnie, tylko
przy zjeździe do tunelu trochę bajzel jest.

Co robić<cut>?

  Nie jeździć w Katowicach ;)

Data: 2010-05-09 13:12:29
Autor: Kapsel
Jadę prosto, ale w prawo ;)
Fri, 07 May 2010 14:54:28 +0200, ______ napisał(a):

Co robić<cut>?

  Nie jeździć w Katowicach ;)

To nie takie proste, bo tam pracuję ;)
Ale po ostatniej historii, kiedy stałem na światłach i z tyłu zaczęli
trąbić, jak się zapaliło ŻÓŁTE, to się poważnie zastanawiam nad powrotem do
autobusu...

--
Kapsel
  http://kapselek.net