Jadł kiełbasę z pomidorem?

Data: 2017-03-24 08:54:16
Autor: Pajdak
Jadł kiełbasę z pomidorem?
http://tinyurl.com/n3rkcag

Dzisiaj w Polsce mamy do czynienia właściwie z rozkładem armii, mamy
odchodzących generałów, prezydent państwa - już nie chcę się pastwić - ale
udaje, że problemu nie widzi. Jego kancelaria zajmuje się tym, czy jadł
kiełbasę na stoku, czy pomidora."

Zgodnie z instrukcjami z Nowogrodzkiej!

--
Lepudruk

Data: 2017-03-24 18:50:35
Autor: 27:1
Jadł kiełbasę z pomidorem?

Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:ob2jca$5fm$6gioia.aioe.org...
[...]

Czego się czepiasz. Chłopina ma 5 lat wakacji.

CL

Jadł kiełbasę z pomidorem?