Jadowita kurwa.

Data: 2018-03-22 06:57:55
Autor: stevep
Jadowita kurwa.
# Nie wiem, kim jest szaleniec, który podpisuje się jako Matka Kurka, ale z reguły pseudonimów używają tchórze. Jest więc nawiedzonym tchórzem i pewno nie warto byłoby zajmować się jego wpisami, niemniej jego szaleńczy atak na badania naukowe prof. Michała Bilewicza* może być symptomatyczny dla czasów, w których żyjemy. Bo dziś prawicowy publicysta może się stać bohaterem wpływającym na politykę. Byle pisał dosadnie i z jadem.

W ataku na prof. Bilewicza oprócz ignorancji widać coś więcej: atak na naukę, która nie pasuje do linii ideologicznej rządzącej większości. Matka Kurka z jednej strony wyzywa Bilewicza (to dziś powszechne na portalach zatytułowanych ,,niepokorne" czy ,,niezależne"), z drugiej użala się, że jego badania nie biorą pod uwagę pogardy stosowanej wobec prawicy, wobec patriotów i wobec katolików. Mowa nienawiści tym się jednak charakteryzuje, że jest stosowana wobec mniejszości, grup wykluczanych, słabych, dyskryminowanych, a nie rządzącej większości, która posiada pełną władzę, niemal wszystkie media, rozbudowaną propagandę, ma edukację, kulturę, wojsko... #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75968,23167053,atak-na-michala-bilewicza-czyli-nauka-zagrozona-przez-szalencow.html#Z_BoxGWImg

--
stevep

Data: 2018-03-22 07:03:34
Autor: A. Filip
Jadowita kurwa [Gazeta Wyborcza]
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

No patrz pan a taki Owsiak potrafił wytoczyć sprawę w sądzie Matce Kurce
tak że oskarżony w sądzie się stawił i nie dało się go skazać zaocznie.

--
A. Filip

Data: 2018-03-22 17:38:02
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 07:03 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

No i co, taki z niego bohater bo się stawił?

--
stevep

Data: 2018-03-22 18:05:38
Autor: A. Filip
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
[...]

To  ilu tchórzy dziennikarzy pisuje pod pseudonimami
według standardów które właśnie propaguje Gazeta Wyborcza?

--
A. Filip

Data: 2018-03-22 18:31:12
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS
psychostenik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+x1fu71n52f-i3m4@wp.eu...
To  ilu tchórzy dziennikarzy pisuje pod pseudonimami
według standardów które właśnie propaguje Gazeta Wyborcza?

Tak, a ty piszesz pod parwdziwym imieniem z nazwiskiem! Więc filozofie nie pierdziel o standardach GW. Jesteś małą gnida kryjąca się za "pseudonimem".

CL

Data: 2018-03-23 00:23:41
Autor: stevep
W dniu 2018-03-22 o 18:05, A. Filip pisze:
[...]

I( więcej ich w wyborczej niz w prawiczkach?

--
stevep

Data: 2018-03-22 17:12:47
Autor: Stachu Chebel
Jadowita kurwa.
W dniu czwartek, 22 marca 2018 06:58:04 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
[...]

Eeee tam wielkie mi mecyje.. A ja po interesującym tylul wątka spodziewałem się czegoś bardziej przaśnego. Myślałem, że będzie coś o pani profesor Krystynie. A tu nuda...

Data: 2018-03-22 18:40:30
Autor: Zenek Kapelinder
Jadowita kurwa.
Optymista. Chciales ciekawy temat zalozony przez pizdziaki? Nie doczekasz sie. Oni tylko zdarte plyty puszczaja.

Data: 2018-03-23 09:18:16
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Jadowita kurwa.
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Eeee tam wielkie mi mecyje.. A ja po interesującym tylul wątka spodziewałem się czegoś bardziej przaśnego. Myślałem, że będzie coś o pani profesor Krystynie. A tu nuda....

Ty Stasiu masz swój świat w którym jest Ci dobrze, i niech tak pozostanie.

Jak to mawiają na mnieście, starych drzew się nie przesadza.
A i dysonansa możesz załapać, po co Ci to?

Data: 2018-03-23 16:13:34
Autor: Stachu Chebel
Jadowita kurwa.
W dniu piątek, 23 marca 2018 17:18:17 UTC+1 użytkownik Bytomir Szydera vel Dąs napisał:
> [...]

Ty Stasiu masz swój świat w którym jest Ci dobrze, i niech tak pozostanie.

Dyć racjem mosz..

Jak to mawiają na mnieście, starych drzew się nie przesadza.
A i dysonansa możesz załapać, po co Ci to?

A cózes to za chorubsko?

Jadowita kurwa.