Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dz iennikarz "Trybuny"...

Data: 2012-03-17 12:22:58
Autor: jadryÅ›
Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dz iennikarz "Trybuny"...
W dniu 2012-03-16 23:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jakie poglądy mial, takie miał. Ale ZTCP zdolny był okrutnie.
A na grupie polityka cicho-sza... wszyscy tu o jakichś diabołach i księżach
gadają. Oto, co Wybiórcza pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11355776,Zygmunt_Broniarek_nie_zyje__Dziennikarz_i_pisarz_PRL.html

No cóż, kolejne symbole czasów gdy jedzenie miało smak, gdy panowała wolność i swoboda w spacerach po lesie i korzystaniu z uroków jezior znikają. Proces (przynajmniej w najbliższym czasie) wydaje się być nieodwracalny - starzy wymierają, a następców nie widać.. Kapitalizm zapanował w tym nieszczęsnym kraju.

Data: 2012-03-21 06:26:56
Autor: jr
Jadry¶ do tablicy! Nie ¿yje znany dziennikarz "Trybuny"...
On 17 Mar, 12:22, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:
Wdniu2012-03-1623:36, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jakie pogl±dy mial, takie mia³. Ale ZTCP zdolny by³ okrutnie.
> A na grupie polityka cicho-sza... wszyscy tu o jakich¶ diabo³ach i ksiê¿ach
> gadaj±. Oto, co Wybiórcza pisze:

>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11355776,Zygmunt_Bron...

No có¿, kolejne symbole czasów gdy jedzenie mia³o smak

....gówna.
Piwo mia³o smak gówna, papierosy mia³y smak gówna, powietrze mia³o
zapach gówna, wszystko wyglada³o jak gówno. Tylko ty jadrysku jeszcze
nie ¶mierdzia³e¶. My¶lisz, ¿e jak gówno wróci, to ci lat ubêdzie?
jb

, gdy panowa³a
wolno¶æ i swobodawspacerach po lesie i korzystaniu z uroków jezior
znikaj±. Proces (przynajmniejwnajbli¿szym czasie) wydaje siê byæ
nieodwracalny - starzy wymieraj±, a nastêpców nie widaæ.. Kapitalizm
zapanowa³wtym nieszczêsnym kraju.

Data: 2012-03-21 14:34:50
Autor: u2
Jadry¶ do tablicy! Nie ¿yje znany dziennikarz "Trybuny"...
W dniu 2012-03-21 14:26, jr pisze:
Piwo mia³o smak gówna

E tam, piwo £om¿a by³o najlepsze, t.zw. laleczki :)

Data: 2012-03-21 13:15:46
Autor: jr
On 21 Mar, 14:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wdniu2012-03-21 14:26, jr pisze:

> Piwo mia³o smak gówna

E tam, piwo £om¿a by³o najlepsze, t.zw. laleczki :)

my¶la³em, ¿e spod konia
jb

Data: 2012-03-21 17:28:52
Autor: jadry¶
[...]

Z tym smakiem w jedzeniu to ju¿ na pewno nie, jest to proces nieodwracalny. Prawdziwe jedzenie ju¿ wkrótce bêdzie dostêpne dla ja¶niepanów, a wo³y robocze si³ê do pracy na swoich panów bêd± czerpali z ¿ywno¶ci syntetycznej.

My¶lê ¿e gdyby ludzie powiedzieli do¶æ kapitalizmowi to poleje siê krew (Raczej ¶mieræ ni¿ sprawiedliwo¶æ spo³eczna) , wiecznie niena¿arte ryje kapitalistyczne podnios± wrzask o mordowaniu, i znowu tacy jak ty bêd± mieli po¿ywkê na wiele lat.

Data: 2012-03-21 13:52:49
Autor: jr
On 21 Mar, 17:28, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> jb

Z tym smakiemwjedzeniu to ju¿ na pewno nie, jest to proces

Na szczê¶cie sowietyzm jest odwracaly (choæ widaæ, ¿e nie zawsze)..
Ja tam wole kupowaæ jedzenie noz pchaæ sie po gówno.

 Prawdziwe jedzenie ju¿ wkrótce bêdzie dostêpne dla
ja¶niepanów,

A ty co proroku? Jana chcesz przeskoczyæ?
jb

Data: 2012-03-22 09:47:53
Autor: Jadry¶
W dniu 2012-03-21 21:52, jr pisze:

Z tym smakiemwjedzeniu to ju¿ na pewno nie, jest to proces
nieodwracalny.
Na szczê¶cie sowietyzm jest odwracaly (choæ widaæ, ¿e nie zawsze).
Ja tam wole kupowaæ jedzenie noz pchaæ sie po gówno.

Raczej na nieszczê¶cie, sowietyzm to by³a najgorsza rzecz jaka mo¿e siê przydarzyæ w systemie sprawiedliwo¶ci spo³ecznej.

  Prawdziwe jedzenie ju¿ wkrótce bêdzie dostêpne dla
ja¶niepanów,
A ty co proroku? Jana chcesz przeskoczyæ?
jb

Nie widzisz ¿e wszystko do tego zmierza. Na prawdziwe jedzenie staæ bêdzie wkrótce tylko nielicznych. Natomiast dla t³umów niewolników pozostan± fermy hodowlane bazuj±ce na sterydach i antybiotykach, a ro¶liny oczywi¶cie modyfikowane.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2012-03-22 07:48:45
Autor: jr
On 22 Mar, 09:47, Jadry¶ <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Nie widzisz ¿e wszystko do tego zmierza. Na prawdziwe jedzenie staæ
bêdzie wkrótce tylko nielicznych. Natomiast dla t³umów niewolników

Powiedz lepiej czerwony oszo³omie, co komuch dawa³ swoim niewolnikom?
jb

Data: 2012-03-22 20:14:46
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-22 15:48, jr pisze:

Powiedz lepiej czerwony oszo³omie, co komuch dawa³ swoim niewolnikom?
jb

Pewno¶æ jutra, wolny wstêp do lasów, do ³owienia ryb w jeziorach i wiele innych rzeczy.. W kapitalizmie tylko rola byd³a roboczego pracuj±cego na swoich panów jest oferowana.
To ¿adne oszo³omstwo - to fakty.

Data: 2012-03-22 20:20:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadry¶ do tablicy! Nie ¿yje znany dziennikarz "Trybuny"...

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jkftna$hv8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Byd³o robocze u komucha mia³o zapie..laæ bez sprzeciwu za g³odowe stawki. Je¶li mu siê to nie podoba³o, organizowano byd³u ¶cie¿ki zdrowia itp., po zastosowaniu których, byd³o robocze wraca³o do utartych wzorców i kolein.
I mogê wyliczaæ bez koñca.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-03-23 05:56:24
Autor: stevep
Jadry¶ do tablicy! Nie ¿yje znany dziennik arz "Trybuny"...
Dnia 22-03-2012 o 09:47:53 Jadry¶ <Che@yahoo.com> napisa³(a):

I niereformowalni idioci.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-03-22 10:44:08
Autor: Antenka
> [...]

> Jakie pogl±dy mial, takie mia³. Ale ZTCP zdolny by³ okrutnie.
> A na grupie polityka cicho-sza... wszyscy tu o jakich¶ diabo³ach i ksiê¿ach

No có¿, kolejne symbole czasów gdy jedzenie mia³o smak, gdy panowa³a

Bo jak chwycê za bicz! :-E

Antenka

Nicpoñ!

Data: 2012-03-22 20:15:52
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-22 18:44, Antenka pisze:

[...]

Ale za co? :-\

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-03-22 21:53:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dziennikarz "Trybuny"...
czwartek, 22 marca 2012 20:15. carbon entity 'jadryÅ›' <rg@yachoo.com>

Ale za co? :-\

Pozdrawiam;-)

A musi za co? A może to _Domina_ jest?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dz iennikarz "Trybuny"...