Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dziennikarz "Trybuny"...

Data: 2012-03-16 23:36:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jakie poglądy mial, takie miał. Ale ZTCP zdolny był okrutnie. A na grupie polityka cicho-sza... wszyscy tu o jakichś diabołach i księżach gadają. Oto, co Wybiórcza pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11355776,Zygmunt_Broniarek_nie_zyje__Dziennikarz_i_pisarz_PRL.html

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-16 23:47:44
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-16 23:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Uu szkoda... Miał człowiek gadane. Dlaczego niby jadrys ma się zameldować?

Data: 2012-03-16 23:50:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dziennikarz "Trybuny"...
piątek, 16 marca 2012 23:47. carbon entity 'Lorn' <ateagina@poczta.fm>

[...]

Bo to pewnie czołowa postać grupowej lewizny? ;) Tak zgaduję...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-16 23:55:48
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-16 23:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Oo zaraz nam jadrys odleci... Przypiąłeś mu piórka przewodnika :>

Data: 2012-03-21 06:28:52
Autor: jr
On 16 Mar, 23:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

> Bo to pewnie czołowa postać grupowej lewizny? ;) Tak zgaduję...

Oo zaraz nam jadrys odleci... Przypiąłeś mu piórka przewodnika :>

Żal ci?
jb

Data: 2012-03-17 10:36:52
Autor: u2
Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dziennikarz "Trybuny"...
W dniu 2012-03-16 23:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
Bo to pewnie czołowa postać grupowej lewizny? ;) Tak zgaduję.

Czolowa lewizna psp to cyrkus-pieprzykoski, kalecki itp.

Data: 2012-03-18 06:10:03
Autor: stevep
Dnia 17-03-2012 o 10:36:52 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-03-16 23:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
Bo to pewnie czołowa postać grupowej lewizny? ;) Tak zgaduję.

Czolowa lewizna psp to cyrkus-pieprzykoski, kalecki itp.

A czołowy idiota to u2.

--
stevep

Data: 2012-03-21 06:22:15
Autor: jr
On 18 Mar, 06:10, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 17-03-2012 o 10:36:52 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Czolowa lewizna psp to cyrkus-pieprzykoski, kalecki itp.

A czołowy idiota to u2.

buu - ha ha ha ha ha ..

jb
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-03-17 12:22:58
Autor: jadryś
[...]

No cóż, kolejne symbole czasów gdy jedzenie miało smak, gdy panowała wolność i swoboda w spacerach po lesie i korzystaniu z uroków jezior znikają. Proces (przynajmniej w najbliższym czasie) wydaje się być nieodwracalny - starzy wymierają, a następców nie widać.. Kapitalizm zapanował w tym nieszczęsnym kraju.

Data: 2012-03-21 06:26:56
Autor: jr
On 17 Mar, 12:22, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11355776,Zygmunt_Bron...

No cóż, kolejne symbole czasów gdy jedzenie miało smak

....gówna.
Piwo miało smak gówna, papierosy miały smak gówna, powietrze miało
zapach gówna, wszystko wygladało jak gówno. Tylko ty jadrysku jeszcze
nie śmierdziałeś. Myślisz, że jak gówno wróci, to ci lat ubędzie?
jb

Data: 2012-03-21 14:34:50
Autor: u2
Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dziennikarz "Trybuny"...
W dniu 2012-03-21 14:26, jr pisze:
Piwo miało smak gówna

E tam, piwo Łomża było najlepsze, t.zw. laleczki :)

Data: 2012-03-21 13:15:46
Autor: jr
On 21 Mar, 14:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wdniu2012-03-21 14:26, jr pisze:

> Piwo miało smak gówna

E tam, piwo Łomża było najlepsze, t.zw. laleczki :)

myślałem, że spod konia
jb

Data: 2012-03-21 17:28:52
Autor: jadryś
[...]

Z tym smakiem w jedzeniu to już na pewno nie, jest to proces nieodwracalny. Prawdziwe jedzenie już wkrótce będzie dostępne dla jaśniepanów, a woły robocze siłę do pracy na swoich panów będą czerpali z żywności syntetycznej.

Myślę że gdyby ludzie powiedzieli dość kapitalizmowi to poleje się krew (Raczej śmierć niż sprawiedliwość społeczna) , wiecznie nienażarte ryje kapitalistyczne podniosą wrzask o mordowaniu, i znowu tacy jak ty będą mieli pożywkę na wiele lat.

Data: 2012-03-21 13:52:49
Autor: jr
On 21 Mar, 17:28, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> jb

Z tym smakiemwjedzeniu to już na pewno nie, jest to proces

Na szczęście sowietyzm jest odwracaly (choć widać, że nie zawsze)..
Ja tam wole kupować jedzenie noz pchać sie po gówno.

 Prawdziwe jedzenie już wkrótce będzie dostępne dla
jaśniepanów,

A ty co proroku? Jana chcesz przeskoczyć?
jb

Data: 2012-03-22 09:47:53
Autor: Jadryś
W dniu 2012-03-21 21:52, jr pisze:

Z tym smakiemwjedzeniu to już na pewno nie, jest to proces
nieodwracalny.
Na szczęście sowietyzm jest odwracaly (choć widać, że nie zawsze).
Ja tam wole kupować jedzenie noz pchać sie po gówno.

Raczej na nieszczęście, sowietyzm to była najgorsza rzecz jaka może się przydarzyć w systemie sprawiedliwości społecznej.

  Prawdziwe jedzenie już wkrótce będzie dostępne dla
jaśniepanów,
A ty co proroku? Jana chcesz przeskoczyć?
jb

Nie widzisz że wszystko do tego zmierza. Na prawdziwe jedzenie stać będzie wkrótce tylko nielicznych. Natomiast dla tłumów niewolników pozostaną fermy hodowlane bazujące na sterydach i antybiotykach, a rośliny oczywiście modyfikowane.

Data: 2012-03-22 07:48:45
Autor: jr
On 22 Mar, 09:47, Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Nie widzisz że wszystko do tego zmierza. Na prawdziwe jedzenie stać
będzie wkrótce tylko nielicznych. Natomiast dla tłumów niewolników

Powiedz lepiej czerwony oszołomie, co komuch dawał swoim niewolnikom?
jb

Data: 2012-03-22 20:14:46
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-22 15:48, jr pisze:

Powiedz lepiej czerwony oszołomie, co komuch dawał swoim niewolnikom?
jb

Pewność jutra, wolny wstęp do lasów, do łowienia ryb w jeziorach i wiele innych rzeczy.. W kapitalizmie tylko rola bydła roboczego pracującego na swoich panów jest oferowana.
To żadne oszołomstwo - to fakty.

Data: 2012-03-22 20:20:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkftna$hv8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bydło robocze u komucha miało zapie..lać bez sprzeciwu za głodowe stawki. Jeśli mu się to nie podobało, organizowano bydłu ścieżki zdrowia itp., po zastosowaniu których, bydło robocze wracało do utartych wzorców i kolein.
I mogę wyliczać bez końca.

Data: 2012-03-23 05:56:24
Autor: stevep
Dnia 22-03-2012 o 09:47:53 Jadryś <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I niereformowalni idioci.

--
stevep

Data: 2012-03-22 10:44:08
Autor: Antenka
> [...]

znikają. Proces (przynajmniej w najbliższym czasie) wydaje się być
nieodwracalny - starzy wymierają, a następców nie widać.. Kapitalizm

Bo jak chwycę za bicz! :-E

Antenka

Nicpoń!

Data: 2012-03-22 20:15:52
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-22 18:44, Antenka pisze:

[...]

Ale za co? :-\

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-03-22 21:53:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jadryś do tablicy! Nie żyje znany dziennikarz "Trybuny"...
czwartek, 22 marca 2012 20:15. carbon entity 'jadryś' <rg@yachoo.com>

Ale za co? :-\

Pozdrawiam;-)

A musi za co? A moĹźe to _Domina_ jest?