Jadrys - 4U

Data: 2010-02-03 12:11:18
Autor: :heÂŽsk:
Jadrys - 4U

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 13:28:01
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 12:11, ":heÂŽsk:" pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski

No co? Pisałem już o tym wcześniej, - Jaruzelski to zdrajca idei komunistycznej, ale jednak Polski patriota.

Data: 2010-02-03 13:59:07
Autor: raff
Jadrys - 4U
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski

No co? Pisałem już o tym wcześniej, - Jaruzelski to zdrajca idei komunistycznej, ale jednak Polski patriota.

Oj, jadrys, jadrys, Ty jestes niereformowalny.

Zywy dinozaur.

R.

Data: 2010-02-03 15:56:21
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 13:59, raff pisze:
[...]

Wiesz raff, to moje nieuleganie wpływom propagandy jest dla mnie nieomal przekleństwem. - cały czas się muszę o oczywiste fakty wykłócać z prawie wszystkimi.

Data: 2010-02-03 16:50:35
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkc2qu$o5e$1news.onet.pl...
[...]

Dla mnie to robi takie wrażenie, ze zostałeś zahibernowany w czasach stalinowskich, a teraz cię obudzono, żeby krzewić te skompromitowane idee przy pomocy skompromitowanych metod.

--
stevep

Data: 2010-02-03 17:01:21
Autor: raff
Jadrys - 4U
[...]

Jadrys mnie bardziej bawi niz zlosci.

Chodzacy dinozaur. Nadaje sie do muzeum.

R.

Data: 2010-02-03 20:21:22
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 17:01, raff pisze:
[...]

I dobrze.. Ja nie piszę prawdy po to żeby kogoś denerwować. Ja chcę tylko otworzyć oczy ludziom na prawdę.

Data: 2010-02-04 14:52:23
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcibp$9qa$1news.onet.pl...
[...]

Kiepsko ci to raczej wychodzi.

--
stevep

Data: 2010-02-04 22:15:13
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-04 14:52, cirrus pisze:

[...]

Fakt.. Propaganda poczyniła ogromne spustoszenia w tych biednych otumanionych głowach.

Data: 2010-02-05 15:31:31
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkfdcv$900$2news.onet.pl...
[...]

Jesteś tego żywym świadectwem.

--
stevep

Data: 2010-02-05 20:57:30
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-05 15:31, cirrus pisze:
[...]

To wam ze względu na otumanienie propaganda trudno otworzyć oczy na prawdę.

Data: 2010-02-06 04:59:54
Autor: zbig
Jadrys - 4U
On 5 Lut, 20:57, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-05 15:31, cirrus pisze:

W końcu mam czas , żeby odnieść się do twojej głupawej stopki, którą z
uporem maniaka serwujesz tu jako prawdę objawioną. Instalując Linuxa,
może w jakimś sensie walczysz wyłącznie z microsoftem ale już nie z
kapitalizmem naiwniaku. Dystrybutorzy Linuxa to potężne firmy,
nierzadko giełdowe, które zarabiają krocie na dystrybucjach, wmawiając
osiołkom, że robią to charytatywnie.

Data: 2010-02-09 00:13:55
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-06 13:59, zbig pisze:
[...]

Gdy kopie Window$ będą do pobrania za darmo to zlikwiduję swoją "stopkę.  Pewnie że sa nawet komercyjne odmiany Linuksa. Choćby 'Suse" firmy "Novel" , Ale jednak to nie z dystrybucji systemu Linuks sie one utrzymują..

Data: 2010-02-06 10:26:05
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkht77$a3p$3news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie, niedokonala tego nawet jak w twoim przypadku stalinowska propaganda.

--
stevep

Data: 2010-02-03 20:09:13
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 16:50, cirrus pisze:
[...]

Nie mam pojęcia dlaczego jesteś Stefan aż tak głuchy na prawdę i fakty.

Data: 2010-02-04 14:51:39
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkchl5$7bv$1news.onet.pl...
[...]

A na jakie? To co napisałem o tobie jest jedynym wyłumaczeniem tego co tu głosisz. Na psp jestem około 10 lat i przewinęło się tu całe mnóstwo dyskutantów, poza tym znam całkiem sporo ludzi, ale poglądów podobnych do twoich nie spotkałem.

--
stevep

Data: 2010-02-04 22:17:15
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-04 14:51, cirrus pisze:

[...]

Bo obracasz się w kręgach zbliżonych do burżuazji.

Data: 2010-02-05 15:33:17
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkfdgp$900$3news.onet.pl...
[...]

A skąd ty możesz wiedzieć, w jakich kregach ja się obracam. Jeżeli robisz za wróżkę to podaj numery Lotto w jutrzejszym losowaniu.

--
stevep

Data: 2010-02-05 20:56:10
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-05 15:33, cirrus pisze:
[...]

Prosta dedukcja... - z zaciętością rasowego dobermana bronisz wartości które kultywuje ten antyludzki system, -  kapitalizm.

Data: 2010-02-06 10:24:20
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkht4n$a3p$2news.onet.pl...
[...]

Jeżeli to taka dedukcja jak w określeniu roli "tnij" to moje szczere gratulacje.

--
stevep

Data: 2010-02-09 00:09:18
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-06 10:24, cirrus pisze:
[...]

Stefan, ja mam łącze netowe które mi pozwala tylko wysłac parę postów na grupy dyskusyjne i obsłużyć pocztę e-mail. Strony internetowe to będę przegladał jak sie przeprowadzę do miasta, albo jak Tusk załatwi w miarę szybki internet dla wszystkich.

Data: 2010-02-09 08:15:43
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkq5j5$8l1$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, złej tanecznicy ...

--
stevep

Data: 2010-02-09 23:45:04
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-09 08:15, cirrus pisze:
[...]

Wyżej nosa nie przeskoczysz ... :-D

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :heÂŽsk:
Jadrys - 4U
On Wed, 03 Feb 2010 13:28:01 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2010-02-03 12:11, ":heÂŽsk:" pisze:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski

No co? Pisałem już o tym wcześniej, - Jaruzelski to zdrajca idei komunistycznej, ale jednak Polski patriota.

 mozesz zacytowac kilka szczegolow biograficznych na
 poparcie tej tezy ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 15:58:13
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 14:45, ":heÂŽsk:" pisze:
[...]

Przecież już o tym pisałem, - choćby to że walczył o wyzwolenie Polski.

Data: 2010-02-03 16:06:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys - 4U

W dniu 2010-02-03 12:11, ":he?sk:" pisze:

[...]

No wiesz...
W takim razie: Amerykanie, Sowieci, Brytyjczycy,... (nawet jakiś szkop i żyd by się znalazł w tym gronie) też są Polski patriotami. Wszak oni też walczyli o wyzwolenie Polski.
--
Pit

Data: 2010-02-03 16:16:11
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 16:06, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

O jakich "Brytolach" czy jankesach mówisz?  A co oni niby mieli wspólnego z wyzwoleniem Polski? To tylko Polacy walczyli o "Wolność naszą i waszą".

Data: 2010-02-04 14:58:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys - 4U

Jadrys wrote:

[...]

Ha! Nigdy nie słyszałeś o amerykańskich i brytyjskich samolotach zrzucających broń i pomoc dla naszych partyzantów i Powstańców Warszawskich?

Nie słyszałeś o losach pilotów amerykańskich ze strąconych samolotów? O tym jak ramię w ramię walczyli ze szwabami u boku naszych partyzantów? Naprawdę nie słyszałeś?

To też była walka o naszą wolność. Czy zatem byli to "Polski patrioci"?

Nie, nie mówię o wszystkich "Brytolach i jankesach", mówię o tych kilku.

Mówię też o tych Żydach i Cyganach, którzy walczyli w naszej AK i AL.
O Ukraińcach i innych Rusinach, Litwinach, Łotyszach, Estończykach,
Ormianach...

O Rosjanach, Chińczykach, Mandżurach, Tatarach, Azerach..., a nawet Niemcach, którzy wyzwalali Polskę służąc w Armii Czerwonej...
--
Pit

Data: 2010-02-04 17:06:42
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-04 14:58, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Owszem słyszałem, jednak nie sądzę żeby to miało jakikolwiek wpływ na odzyskanie przez Polskę niepodległości.

Nie słyszałeś o losach pilotów amerykańskich ze strąconych samolotów? O tym
jak ramię w ramię walczyli ze szwabami u boku naszych partyzantów? Naprawdę
nie słyszałeś?

Przyznam że nie słyszałem o takich przypadkach.. Słyszałem natomiast wiele o lotnikach armii USA uratowanych przez Serbów (ponad 1000 osób).. Chorwaci rozstrzeliwali ich na miejscu, albo oddawali w ręce Niemców. Nie przeszkodziło to jednak wcale żeby swoich dawnych katów napuścić na byłych przyjaciół i sprzymierzeńców.

[...]

W wypadku innych narodów trudno mówić o patriotyzmie, raczej nie robili oni tego z miłości do Polski.

Data: 2010-02-05 00:37:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys - 4U
Jadrys wrote:

[...]

Miało. Pozwoliło prowadzić na terenie wroga dywersję partyzancką. Każdy
przypadek wyeliminowania choćby jednego szkopa miał wpływ na efekt końcowy.

Choć obiektywnie biorąc rzeczywiście nie miało to jakiegokolwiek wpływu na
odzyskanie niepodległości, bo nawet ostateczna kapitulacja Niemiec jej nam
nie dała, a jedynie zmienił się nasz okupant.

[...]

Toś mało słyszał. W TV był nawet film o tym.

[...]

Sorry, ale NTG.

[...]

Widzisz, to nie byli "Polski patrioci", choć walczyli o naszą wolność.
Jak Jaruzelski.
--
Pit

Data: 2010-02-05 20:54:57
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-05 01:37, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Bez przesady z ta okupacją powojenną. Ale masz rację, - to nasi sojusznicy z zachodu  nas wepchnęli w łapy Stalina.

[...]

Nie widziałem.   Filmy to bywają różne.  Nierzadko propagandowe.

[...]

A niby dlaczego?

[...]

Ale Jaruzelski w odróżnieniu od nich walczył o wyzwolenie _swojej_ ojczyzny, swojej ponieważ był i jest Polakiem.

Data: 2010-02-03 16:47:44
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 12:11, ":heRsk:" pisze:
[...]

Raczej o zniewolenie.

--
stevep

Data: 2010-02-03 20:24:54
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-03 16:47, cirrus pisze:
[...]

Przestań Stefan gadać bzdety. Polskę zniewolili Roosevelt i Churchill którzy wepchnęli nas w łapy Stalina.

Data: 2010-02-04 14:53:26
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcii6$9qa$2news.onet.pl...
[...]

A jakby nas nie wepchnęli to pewnie Stalin by nas nie wziął pod swoje skrzydła?

--
stevep

Data: 2010-02-04 17:10:17
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-04 14:53, cirrus pisze:
[...]

Możliwe ze czekałby nas los Austrii.

Data: 2010-02-03 16:47:11
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkbq4n$r6t$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 12:11, ":heRsk:" pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski
No co? Pisałem już o tym wcześniej, - Jaruzelski to zdrajca idei komunistycznej, ale jednak Polski patriota.

Oczom nie wierzę, ty wierzysz Viki?

--
stevep

Data: 2010-02-03 20:26:34
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
[...]

Wcale nie, ja życiorys Gen. Jaruzelskiego znam i bez Wiki.

Data: 2010-02-04 14:54:24
Autor: cirrus
Jadrys - 4U
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkcil9$9qa$3news.onet.pl...
[...]

Ale w życiorys podany przez Viki powinieneś nie wierzyć dla zasady.

--
stevep

Data: 2010-02-04 17:12:24
Autor: Jadrys
Jadrys - 4U
W dniu 2010-02-04 14:54, cirrus pisze:
[...]

Tyle widzę jej przekłamań na tematy polityczne że autentycznie przestałem wierzyc w to co pisze.

Jadrys - 4U