Jadrys , Ty miałeś burdel ??

Data: 2011-03-05 13:31:54
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
No bo takie tu słuchy chodzą na psp. Napisz coś o tym...

MH

Data: 2011-03-05 15:02:04
Autor: JanKo
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikte0a$8t2$1inews.gazeta.pl...
No bo takie tu słuchy chodzą na psp. Napisz coś o tym...

Eeee tam burdel. Jadrys i Antenka. ;))))

JanKo

Data: 2011-03-05 11:12:15
Autor: Antenka
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
On 5 Mar, 15:02, "JanKo" <rudy...@military.org> wrote:
U ytkownik " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:ikte0a$8t2$1inews.gazeta.pl...

> No bo takie tu s uchy chodz na psp. Napisz co o tym...

Eeee tam burdel. Jadrys i Antenka. ;))))

JanKo

Zejdź z nas! Nie uznajemy trójkątów! Spadówa!

Antenka

P.s. Odpimpolcie się wreszcie od Jadrysia!

Data: 2011-03-05 19:35:48
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
> [...]
0a$8t2$1@inews.gazeta.pl...

> Eeee tam burdel. Jadrys i Antenka. ;))))

Zejd=BC z nas! Nie uznajemy tr=F3jk=B1t=F3w! Spad=F3wa!

Antenka

P.s. Odpimpolcie si=EA wreszcie od Jadrysia!

==================

Liczyłem , że dołączę do Was z moją kochanką i jej chłopakiem.

MH

Data: 2011-03-05 22:06:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

> [...]

P.s. Odpimpolcie si=EA wreszcie od Jadrysia!

==================

Liczyłem , że dołączę do Was z moją kochanką i jej chłopakiem.

A jo wezmem wturomsik pokojuwkem natom imprezkem...

- i Jontka wzińść tes mogem, moze Amtenka tak uwielbio...

Data: 2011-03-05 21:47:33
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> A jo wezmem wturomsik pokojuwkem natom imprezkem...

- i Jontka wzińść tes mogem, moze Amtenka tak uwielbio...
==============

Znacy siem wedle mego rachowanio , wośmiu by juz było !!

MH

Data: 2011-03-05 23:00:18
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

 MH wrote:

> A jo wezmem wturomsik pokojuwkem natom imprezkem...

- i Jontka wzińść tes mogem, moze Amtenka tak uwielbio...
==============

Znacy siem wedle mego rachowanio , wośmiu by juz było !!

Straśnie lubiem takie igraski...

Data: 2011-03-05 22:16:49
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

Straśnie lubiem takie igraski...

========

Moja kochanica psyłobiecał Amtemce patelniem tsasnonć !!

MH

Data: 2011-03-05 23:39:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

Straśnie lubiem takie igraski...

========

Moja kochanica psyłobiecał Amtemce patelniem tsasnonć !!

Chmmm....
- napatelkem, tobym siem niepisoł, bo niewimy, cy wygolonom mo...?

Psecato łokrutnie wieżonco zmora jezd, i wis jakto unich - wiechem pomindzynogami NOJWYZSY doł, totsato mieć...!

Ale Burka wziońść tes mogem, ten tsaśnie jej patelniem niezaleznie łod sceciny, byleino śmierdziała naser...

Data: 2011-03-05 22:49:31
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

> [...]

Ale Burka wziońść tes mogem, ten tsaśnie jej patelniem niezaleznie łod sceciny, byleino śmierdziała naser...

Dyć gromnicem wzionć mozno i te syćka chasce łopalić. A i zesamej gromnicy
uzytek pozytecny do inksych cynności seksołalnych łokrutnie wielgi moze być.

MH --

Data: 2011-03-06 00:02:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

> [...]

uzytek pozytecny do inksych cynności seksołalnych łokrutnie wielgi moze

Tysprowda...!

- musiałbymy ino łona domola połotwirać, bo capić łokrutnie bedzie...

Data: 2011-03-06 21:17:15
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-05 23:49,  MH pisze:

Dyć gromnicem wzionć mozno i te syćka chasce łopalić. A i zesamej gromnicy
uzytek pozytecny do inksych cynności seksołalnych łokrutnie wielgi moze być.

MH

Tak? Widzę że masz doświadczenie w tych sprawach. A nie lepiej jednak z żywym partnerem?

Data: 2011-03-05 16:29:35
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-05 14:31,  MH pisze:
No bo takie tu słuchy chodzą na psp. Napisz coś o tym...

MH

Nie miałem. I choć absolutnie nie mam nic przeciw tego rodzaju przybytkom, to jednak myśl że z działalności takiej agencji mógłbym czerpać korzyści jest absurdalna, kłóci się ona i stoi w całkowitej sprzeczności z moimi poglądami i przekonaniami.

Data: 2011-03-05 08:30:29
Autor: Hans Kloss
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
On 5 Mar, 16:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

 działalności takiej agencji mógłbym
czerpać korzyści jest absurdalna, kłóci się ona i stoi w całkowitej
sprzeczności z moimi poglądami i przekonaniami.

 Przecież popierasz działalność  niejakiego Kastro, który zrobił z
rozwijającej się w szybkim tempie Kuby jeden wielki burdel po czym
mianował sam siebie  głównym donaldem  owego burdelu.
J-23

Data: 2011-03-05 19:47:56
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-05 17:30, Hans Kloss pisze:
On 5 Mar, 16:29, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  działalności takiej agencji mĂłgłbym
czerpać korzyści jest absurdalna, kłóci się ona i stoi w całkowitej
sprzeczności z moimi poglądami i przekonaniami.
  PrzecieĹź popierasz działalność  niejakiego Kastro, ktĂłry zrobił z
rozwijającej się w szybkim tempie Kuby jeden wielki burdel po czym
mianował sam siebie  głównym donaldem  owego burdelu.
J-23

Burdelem to Kuba była za czasĂłw Batisty.  Q**two funkcjonuje w kaĹźdym kraju, ale zbok-pedofil nie ma czego szukać na Kubie. A na Haiti, czy Dominikanie owszem - tam rodzice Ĺźeby przetrwać często sami wysyłają swoje dzieci na ulicę.

Data: 2011-03-05 22:03:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
jadrys wrote:

Burdelem to Kuba była za czasów Batisty.  Q**two funkcjonuje w każdym
kraju, ale zbok-pedofil nie ma czego szukać na Kubie. A na Haiti, czy
Dominikanie owszem - tam rodzice żeby przetrwać często sami wysyłają
swoje dzieci na ulicę.

Juzem siem roz tego CIMNEGO KACEGOŁODCHODA pytoł, cemuto natej "bidnej" Kubie ludziska rewolucji nierobiom, ino natym "wspaniałym i wolno-
demukratycnym" Zachodzie, ale śMIERDZIEL ino jedno, jak mantrem wkułko powtożać potrawi:

- a kolejki były, a masełka nimiołem, a wtamtym sucjalistycnym ustroju toi powietse mie wdupem scypało... itd, itp...

Z CIMNOMMASOM nimaco deskutować...

Data: 2011-03-05 13:33:46
Autor: Hans Kloss
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
On 5 Mar, 22:03, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
 cemuto natej "bidnej"
Kubie ludziska rewolucji nierobiom,

Z tych samych powodów, durny pedrylu, z których nie robili jej w
Polsce, sowietach, Korei Pn.  ani w komunistycznych Chinach. Było ich
tysiąc a pierwszy i najważniejszy - kompletny brak broni. I tak ci
odpowiedziałem, a ty beblasz w kółko tą samą  debilna mantrę w
cepeliowskiej pseudogóralszczyźnie.
J-23

Data: 2011-03-06 21:15:21
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-05 22:03, Polok_Prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No częściowo Hans ma rację. On patrzy ze swojej perspektywy na te zmiany ustrojowe. A cale tłumy zdegradowanych, obdartych z człowieczeństwa i sprowadzonych do Ĺźebractwa i śmietnikowego poszukiwania Ĺźywności  przez kapitalizm ze swojej, to juĹź inna sprawa.

Data: 2011-03-06 15:18:32
Autor: Hans Kloss
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
On 6 Mar, 21:15, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
A cale tłumy zdegradowanych, obdartych z człowieczeństwa i
sprowadzonych do żebractwa i śmietnikowego poszukiwania żywności  przez
kapitalizm ze swojej, to już inna sprawa.

Gdzie te tłumy żywiace się na śmietnikach można sobie obejrzeć i kilka
fotek pstryknac? We Wrocławiu ich brak, we wszystkich miastach w
promieniu 50 km od Wrocławia też. Nawet w siedlisku dolnośląskiego
żydostwa i boukuństwa jakim jest Świdnica syf wprawdzie i malaria ale
tłumów obdartych nędzarzy nie uświadczysz. Raz w roku bywam w Krośnie,
które leży w rzekomym centrum polskiej biedy- o prace tam trudno,
ludzie zarabiają 2x mniej niż na Dolnym Śląsku ale i ceny niższe a
droga do ukraińskiej taniochy niedługa, więc obdartusów napadających
na śmietniki również ani widu ani słychu. Na wsiach jedzenie zawsze
było niemal za darmo a śmietników na ogół nie ma wcale więc też
odpada....
No chyba ze  stolica polskiej nędzy został ostatnio Poznań-wierzyć mi
się nie chce ale OK, pojadę jeszcze w tym roku, sprawdzę.
J-23

Data: 2011-03-07 09:34:13
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-07 00:18, Hans Kloss pisze:
[...]
ktĂłre leĹźy w rzekomym centrum polskiej biedy- o prace tam trudno,
[...]

Moje zdanie opieram na tym co właśnie widzialem w Poznaniu. Od samego rana robil sie ruch przy śmietnikach. Ale nie tylko - po przeniesieniu się na pod poznańską wieś widzę że i tu panuje straszna nędza. Tu mało kogo stać na ogrzewanie i palenie w domu węglem. Będzie tragedia jak okoliczne lasy przejdą w ręce prywatne.

Data: 2011-03-08 09:43:51
Autor: Antenka
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
On 7 Mar, 09:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

się na pod poznańską wieś widzę że i tu panuje straszna nędza. Tu mało
kogo stać na ogrzewanie i palenie w domu węglem. Będzie tragedia jak

Ależ Jadrysiu, ruch przy poznańskich śmietnikach trwa już od
północy!  ;-). Nad ranem taki żul niczego już nie znajdzie: ani puszek
po piwie, ani makulatury, ani złomu. Jest w tym coś pierwotnego na
kształt "walki o ogień". Pośród nędzarzy trwa ostra rywalizacja. A
miało być tak pięknie, a miało być tak cudnie - raj na ziemi. Głupi
naród  dał się po raz kolejny podejść przez wyznawców talmudu.... :-(

Antenka

P.s. Pozdrawiam :-))

Data: 2011-03-09 11:39:13
Autor: Azxse
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:219d57ff-f772-4386-ae30-2f10bd3e4409dn9g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

To weźcie się do pracy dusigrosze. Czy to prawda, że Poznaniak to nieślubne dziecko Szkota?

AAA

Data: 2011-03-09 13:41:48
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-09 11:39, Azxse pisze:

To weźcie się do pracy dusigrosze. Czy to prawda, że Poznaniak to nieślubne dziecko Szkota?

AAA

Nie, to  oczywiście nieprawda.

Data: 2011-03-09 13:42:30
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-08 18:43, Antenka pisze:

[...]

północy!  ;-). Nad ranem taki Ĺźul niczego juĹź nie znajdzie: ani puszek
po piwie, ani makulatury, ani złomu. Jest w tym coś pierwotnego na
kształt "walki o ogień". Pośród nędzarzy trwa ostra rywalizacja. A
miało być tak pięknie, a miało być tak cudnie - raj na ziemi. Głupi
narĂłd  dał się po raz kolejny podejść przez wyznawcĂłw talmudu... :-(

Antenka

P.s. Pozdrawiam :-))

No tak, ja już parę lat poza Poznaniem.. A z tego co piszesz widać że walka o wpływy na śmietnikach zaostrza się.. Ech ten Tuski i jego dobrobyt.:-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-03-12 14:08:04
Autor: Antenka
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
On 9 Mar, 13:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Pozdrawiam:-) <

:-((

Antenka

Data: 2011-03-06 23:14:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

jadrys wrote:

[...]

Ajak myślis, komu "łodejść" łatwij bedzie...

Data: 2011-03-07 09:33:31
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

jadrys wrote:

[...]

To wcale nie jest takie oczywiste.

Data: 2011-03-07 10:52:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

jadrys wrote:

[...]

Sugerujes mi, zeta POKRAKA zycie sem "kupić" moze...?

Data: 2011-03-09 13:42:13
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-07 10:52, Polok_Prawdziwy pisze:

Ajak myślis, komu "łodejść" łatwij bedzie...
To wcale nie jest takie oczywiste.

Sugerujes mi, zeta POKRAKA zycie sem "kupić" moze...?

Nic nie sugeruję, ale przecież to nie pieniądz i bogactwo stanowią o woli życia.

Data: 2011-03-05 16:20:42
Autor: obserwator
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]

Nie miałem. I choć absolutnie nie mam nic przeciw tego rodzaju przybytkom, to jednak myśl że z działalności takiej agencji mógłbym czerpać korzyści jest absurdalna, kłóci się ona i stoi w całkowitej sprzeczności z moimi poglądami i przekonaniami.

:))))))))

Data: 2011-03-05 17:45:43
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-03-05 14:31,  MH pisze:
> No bo takie tu sĹ&#65533;uchy chodzÄ&#65533; na psp. Napisz coĹ&#65533; o tym...
>
> MH

Nie miaĹ&#65533;em. I choÄ&#65533; absolutnie nie mam nic przeciw tego rodzaju przybytkom, to jednak myĹ&#65533;l Ĺźe z dziaĹ&#65533;alnoĹ&#65533;ci takiej agencji mĂłgĹ&#65533;bym czerpaÄ&#65533; korzyĹ&#65533;ci jest absurdalna, kĹ&#65533;Ăłci siÄ&#65533; ona i stoi w caĹ&#65533;kowitej sprzecznoĹ&#65533;ci z moimi poglÄ&#65533;dami i przekonaniami.

==========

Eee tam zaraz korzyści. Dla dobra ludzkości !!

MH

Data: 2011-03-05 19:47:49
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-05 18:45,  MH pisze:

Eee tam zaraz korzyści. Dla dobra ludzkości !!

MH

Ależ dla dobra ludzkości ja popieram agencje, ale nie dla zysku alfonsów.

Jadrys , Ty miałeś burdel ??