Jadrys , Ty miałeś burdel ??

Data: 2011-03-05 15:02:04
Autor: JanKo
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikte0a$8t2$1inews.gazeta.pl...
No bo takie tu słuchy chodzą na psp. Napisz coś o tym...

Eeee tam burdel. Jadrys i Antenka. ;))))

JanKo

Data: 2011-03-05 11:12:15
Autor: Antenka
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
On 5 Mar, 15:02, "JanKo" <rudy...@military.org> wrote:
U ytkownik " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:ikte0a$8t2$1inews.gazeta.pl...

> No bo takie tu s uchy chodz na psp. Napisz co o tym...

Eeee tam burdel. Jadrys i Antenka. ;))))

JanKo

Zejdź z nas! Nie uznajemy trójkątów! Spadówa!

Antenka

P.s. Odpimpolcie się wreszcie od Jadrysia!

Data: 2011-03-05 19:35:48
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
> [...]
0a$8t2$1@inews.gazeta.pl...

> Eeee tam burdel. Jadrys i Antenka. ;))))

Zejd=BC z nas! Nie uznajemy tr=F3jk=B1t=F3w! Spad=F3wa!

Antenka

P.s. Odpimpolcie si=EA wreszcie od Jadrysia!

==================

Liczyłem , że dołączę do Was z moją kochanką i jej chłopakiem.

MH

Data: 2011-03-05 22:06:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

> [...]

P.s. Odpimpolcie si=EA wreszcie od Jadrysia!

==================

Liczyłem , że dołączę do Was z moją kochanką i jej chłopakiem.

A jo wezmem wturomsik pokojuwkem natom imprezkem...

- i Jontka wzińść tes mogem, moze Amtenka tak uwielbio...

Data: 2011-03-05 21:47:33
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> A jo wezmem wturomsik pokojuwkem natom imprezkem...

- i Jontka wzińść tes mogem, moze Amtenka tak uwielbio...
==============

Znacy siem wedle mego rachowanio , wośmiu by juz było !!

MH

Data: 2011-03-05 23:00:18
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

 MH wrote:

> A jo wezmem wturomsik pokojuwkem natom imprezkem...

- i Jontka wzińść tes mogem, moze Amtenka tak uwielbio...
==============

Znacy siem wedle mego rachowanio , wośmiu by juz było !!

Straśnie lubiem takie igraski...

Data: 2011-03-05 22:16:49
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??

Straśnie lubiem takie igraski...

========

Moja kochanica psyłobiecał Amtemce patelniem tsasnonć !!

MH

Data: 2011-03-05 23:39:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

Straśnie lubiem takie igraski...

========

Moja kochanica psyłobiecał Amtemce patelniem tsasnonć !!

Chmmm....
- napatelkem, tobym siem niepisoł, bo niewimy, cy wygolonom mo...?

Psecato łokrutnie wieżonco zmora jezd, i wis jakto unich - wiechem pomindzynogami NOJWYZSY doł, totsato mieć...!

Ale Burka wziońść tes mogem, ten tsaśnie jej patelniem niezaleznie łod sceciny, byleino śmierdziała naser...

Data: 2011-03-05 22:49:31
Autor: MH
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

> [...]

Ale Burka wziońść tes mogem, ten tsaśnie jej patelniem niezaleznie łod sceciny, byleino śmierdziała naser...

Dyć gromnicem wzionć mozno i te syćka chasce łopalić. A i zesamej gromnicy
uzytek pozytecny do inksych cynności seksołalnych łokrutnie wielgi moze być.

MH --

Data: 2011-03-06 00:02:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
 MH wrote:

> [...]

uzytek pozytecny do inksych cynności seksołalnych łokrutnie wielgi moze

Tysprowda...!

- musiałbymy ino łona domola połotwirać, bo capić łokrutnie bedzie...

Data: 2011-03-06 21:17:15
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-05 23:49,  MH pisze:

Dyć gromnicem wzionć mozno i te syćka chasce łopalić. A i zesamej gromnicy
uzytek pozytecny do inksych cynności seksołalnych łokrutnie wielgi moze być.

MH

Tak? Widzę że masz doświadczenie w tych sprawach. A nie lepiej jednak z żywym partnerem?

Data: 2011-03-05 20:21:09
Autor: jadrys
Jadrys , Ty miałeś burdel ??
W dniu 2011-03-05 20:12, Antenka pisze:

Eeee tam burdel. Jadrys i Antenka. ;))))

JanKo
Zejdź z nas! Nie uznajemy trójkątów! Spadówa!

Antenka

P.s. Odpimpolcie się wreszcie od Jadrysia!

:-*

Jadrys , Ty miałeś burdel ??