Jadrys, coś dla ciebie!

Data: 2011-11-27 08:14:49
Autor: Leprechaun
Jadrys, coś dla ciebie!
Zobacz co te nienażarte ryje oferują: http://www.whiskas.pl/produkty2.aspx?id=79&gclid=CPTr6L2h1qwCFcWGDgod3V0erA. To wszystko z twojej krwawicy! 3/4 ludności świata chodzi głodne! Niedawno taki jeden leczył swego kota za 150 pln/dziennie! Wiesz ile to obiadów dla głodnych dzieci?!!

BomBel

Data: 2011-11-27 09:53:00
Autor: jadrys
Jadrys, coś dla ciebie!
W dniu 2011-11-27 08:14, Leprechaun pisze:
[...]

Nic mnie nie obchodzi na co ktoś wydaje swoja ciężko zapracowane pieniądze. Może to być karma dla kota, może to być duży napiwek dla 'Córy Koryntu" w burdelu, a także datki na tacę w kościele.
Natomiast karałbym 'właścicieli" kotĂłw za znęcanie się nad nimi tych co karmią te biedne zwierzaki  papką po ktĂłrej kot traci uzębienie po kilku latach.

Data: 2011-11-27 10:05:12
Autor: Buba
Jadrys, coś dla ciebie!
Dnia Sun, 27 Nov 2011 09:53:00 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Natomiast karałbym 'właścicieli" kotów za znęcanie się nad nimi tych co karmią te biedne zwierzaki  papką po której kot traci uzębienie po kilku latach.

Chyba nie zrozumiałeś autora.

Buba

Data: 2011-11-27 19:00:29
Autor:
Jadrys, coś dla ciebie!
On Sun, 27 Nov 2011 09:53:00 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Natomiast karałbym 'właścicieli" kotów za znęcanie się nad nimi tych co karmią te biedne zwierzaki  papką po której kot traci uzębienie po kilku latach.

 zobacz jakie to niesprawiedliwe! kot obzera sie frykasami,
 a biedne dzieciaki nie maja kromki chleba. a ciebie to
 nie obchodzi!? co by na to powiedzial che? ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 09:56:37
Autor: Buba
Jadrys, coś dla ciebie!
Dnia Sun, 27 Nov 2011 08:14:49 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Jadrys jest wielbicielem powrotu komuny? ;-)

Buba

Jadrys, coś dla ciebie!