Jadrys masz swoich Serbów.

Data: 2011-10-14 15:53:31
Autor: stevep
Jadrys masz swoich Serbów.
# W staraj±cej siê o cz³onkostwo w Unii Europejskiej Serbii w³adza w  bia³ych rêkawiczkach d³awi wolne media. A Europa patrzy na to przez palce.

  Dzi¶ Komisja Europejska ma zarekomendowaæ przyznanie Serbii statusu  kandydata do cz³onkostwa w UE. - Spraw± wolno¶ci mediów Bruksela siê w  ogóle nie interesuje. Dla Unii wa¿niejsze jest dogadanie siê Serbii z  Kosowem - mówi Liliana Smajloviæ, szefowa Serbskiego Zwi±zku Dziennikarzy,  najstarszej i najwiêkszej organizacji mediów. - A jest gorzej ni¿ za  rz±dów Slobodana Miloszevicia. Rz±d ma olbrzymi± kontrolê nad mediami -  dodaje Smajloviæ. Miloszeviæ, który zmar³ w areszcie w Hadze w 2006 r.,  gdzie by³ s±dzony m.in. za zbrodnie wojenne, autorytarnie rz±dzi³ Serbi± w  latach 90., wci±gaj±c j± w krwawe konflikty z s±siadami.

  O krytyce obecnego rz±du czy prezydenta Borisa Tadicia praktycznie nie ma  mowy. Gdy w zesz³ym roku Miêdzynarodowy Trybuna³ Sprawiedliwo¶ci w Hadze  uzna³, ¿e Kosowo mia³o prawo og³osiæ niepodleg³o¶æ, w serbskich mediach  przez dwie godziny panowa³a cisza. Redaktorzy naczelni byli w tym czasie  na specjalnej odprawie u premiera Mirko Cvetkovicia, który instruowa³ ich,  jak pisaæ o sprawie. Dla pewno¶ci obowi±zuj±c± wyk³adniê wysy³ano faksami.  Nikt siê nie wy³ama³. - Bo nie móg³. W Serbii na tematy polityki  zagranicznej z rz±dem siê nie dyskutuje - mówi Dragan Janjiæ, wiceszef  Niezale¿nego Stowarzyszenia Dziennikarzy Serbii. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1dvq

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-15 14:50:14
Autor: 'He®Sk'
Jadrys masz swoich Serbów.
On Fri, 14 Oct 2011 15:53:31 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# W staraj±cej siê o cz³onkostwo w Unii Europejskiej Serbii w³adza w  bia³ych rêkawiczkach d³awi wolne media. A Europa patrzy na to przez palce.

 jadrys bedzie udawal strusia albo bronil jak kiboli.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-15 15:03:26
Autor: jadrys
Jadrys masz swoich Serbów.
W dniu 2011-10-15 14:50, 'He®Sk' pisze:
On Fri, 14 Oct 2011 15:53:31 +0200, stevep<stevep011@tkdami.net>
wrote:

# W starającej się o członkostwo w Unii Europejskiej Serbii władza w
białych rękawiczkach dławi wolne media. A Europa patrzy na to przez palce.
  jadrys bedzie udawal strusia albo bronil jak kiboli.

Co mam udawać.. Jesteśmy nieomal bliźniaczo podobnymi narodami - nawet pod względem tzw.przywódców - również oni maja swojego Kwaśniewskiego pod postacią Tadzicia..

Data: 2011-10-15 15:11:09
Autor: 'He®Sk'
Jadrys masz swoich Serbów.
On Sat, 15 Oct 2011 15:03:26 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Co mam udawać.. Jesteśmy nieomal bliźniaczo podobnymi narodami - nawet pod względem tzw.przywódców - również oni maja swojego Kwaśniewskiego pod postacią Tadzicia..

 broniles kiboli, bronisz wladz serbii?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-15 16:41:27
Autor: jadrys
Jadrys masz swoich Serbów.

wrote:

[...]

pod postaciÄ… Tadzicia..
  broniles kiboli, bronisz wladz serbii?

Stoję po stronie kibiców wobec których Tusk zastosował odpowiedzialność zbiorową. To samo z przywódcami Serbów. - Poważam tylko tych oskarżanych przez imperialistów za to że śmieli stanąć w obronie swojego narodu i integralności Serbii.

Data: 2011-10-16 06:42:09
Autor: stevep
Jadrys masz swoich Serbów.

wrote:

# W starającej się o członkostwo w Unii Europejskiej Serbii władza w
biaÅ‚ych rÄ™kawiczkach dÅ‚awi wolne media. A Europa patrzy na to przez  palce.
[...]

StojÄ™ po stronie kibiców wobec których Tusk zastosowaÅ‚ odpowiedzialność  zbiorowÄ…. To samo z przywódcami Serbów. - Poważam tylko tych oskarżanych  przez imperialistów za to że Å›mieli stanąć w obronie swojego narodu i  integralnoÅ›ci Serbii.

A dlaczego inne narody nie chciaÅ‚y serbskiej integralnoÅ›ci, tylko nie  pieprz gÅ‚odnych kawaÅ‚ków o imperialistach?

--
stevep

Jadrys masz swoich Serbów.