Jadrys przeczytaj.

Data: 2010-10-22 18:23:28
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Jadrys przeczytaj.
"Jarosław Kaczyński: Tajne porozumienia? Dwóch ludzi było we wszystkich posiedzeniach Magdalenki - Tadeusz Mazowiecki i Lech Kaczyński."

http://dominikawielowieyska.blox.pl/2006/08/O-Kaczynskich-i-zdradzie-narodowej.html

Mam nadzieję, że następnym razem jak będziesz mówił o "zdradzie przy OS", to będziesz do tego lepiej przygotowany.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-22 09:32:33
Autor: Hans Kloss
Jadrys przeczytaj.
On 22 Paź, 17:23, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
"Jarosław Kaczyński: Tajne porozumienia? Dwóch ludzi było we wszystkich
posiedzeniach Magdalenki - Tadeusz Mazowiecki i Lech Kaczyński."

Pytanie: który z nich postanowił poczynione tam ustalenia respektować
bez względu na okoliczności a który postanowił je zerwać gdy tylko
okoliczności na to pozwoliły?
Nie trudź się z podpowiedzią, omułku, pytanie było czysto retoryczne.
Podobnie jak pytania o przyczyny powszechnej nienawiści stolikowej
sitwy do obu panów Kaczyńskich.
Btw. jak wytłumaczysz gnojku obecność Lecha,  według ciebie i innych
platfonsów rzekomo nic nieznaczacej w solidurnosci osoby, na tych
wszystkich posiedzeniach?
Kompromitujesz się bucu, po raz enty. I nic ci tu nie pomoże "lepsze
przygotowanie" bo ustawicznie wypisujesz bzdury sprzeczne ze zwykłym
zdrowym rozsądkiem.
J-23

Data: 2010-10-22 18:47:48
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Jadrys przeczytaj.
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Jesteś głupim chujem, do którego nie przemawiają nawet fakty historyczne. Wypad.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-22 09:51:32
Autor: Hans Kloss
Jadrys przeczytaj.
On 22 Paź, 17:47, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Jesteś [...[

Hehe, żenujący śmieciu, "nic nie znaczył" ale jednak "był na
wszystkich" ;)))
 Zaplątałeś się we własne kłamstwa bo jesteś durniem....
J-23

Data: 2010-10-22 18:32:11
Autor: u2
Jadrys przeczytaj.
W dniu 2010-10-22 18:23, Jarek nie obronił kżyża pisze:
"Jarosław Kaczyński: Tajne porozumienia? Dwóch ludzi było we wszystkich
posiedzeniach Magdalenki - Tadeusz Mazowiecki i Lech Kaczyński."

Ale nie byli na popijawach. A te były ważniejsze od oficjalnych nasiadówek.

Data: 2010-10-22 18:36:04
Autor: rAzor
Jadrys przeczytaj.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
[...]

A tak niedoceniacie LK jako uczestnika opozycji.. Gdyby się nie liczył to by chyba się do OS nie załapał, co nie, Pastewny?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-23 17:12:56
Autor: cirrus
Jadrys przeczytaj.
Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i9sdq3$5vr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Eeee, dla jadrysa niewygodne fakty to tym gorzej dla nich.

--
stevep

Data: 2010-11-06 22:11:24
Autor: jadrys
Jadrys przeczytaj.
W dniu 2010-10-23 17:12, cirrus pisze:

Eeee, dla jadrysa niewygodne fakty to tym gorzej dla nich.

Fakty przyjmuję zawsze  takimi jakimi są.

Data: 2010-11-06 14:30:13
Autor: Antenka
Jadrys przeczytaj.
On 22 Paź, 17:23, Jarek nie obronił kżyża <Bro my RP przed pisem@..pl>
wrote:
"Jaros aw Kaczy ski: Tajne porozumienia? Dw ch ludzi by o we wszystkich
posiedzeniach Magdalenki - Tadeusz Mazowiecki i Lech Kaczy ski."

http://dominikawielowieyska.blox.pl/2006/08/O-Kaczynskich-i-zdradzie-...

Mam nadziej , e nast pnym razem jak b dziesz m wi o "zdradzie przy OS", to
b dziesz do tego lepiej przygotowany.

"Mam nadziej, eeee nast..pnym" - pięknie kupo kupy :D

Nie kompromituj się! I komu tutaj jest potrzebny słownik? Błąd na
błędzie.  Pewnie zwali na zepsutą klawiaturę..hłe hłe hłe
Kapuściany pusty gor!

Antenka

Data: 2010-11-06 22:12:00
Autor: jadrys
Jadrys przeczytaj.
[...]

No niby co nowego można wyczytać w tym artykule? Nawet dziecko wie że Lech K. to członek spisku okrągłostołowego. Chyba Jacku nie sądzisz że Prezesem NIK-u, Prezydentem stolicy i kraju mógł zostać ktoś z ulicy, ktoś nie mający poparcia mocodawczych kolesiów?

Jadrys przeczytaj.