Jadrys to twój lokal?

Data: 2009-11-13 14:18:18
Autor: cirrus
Jadrys to twój lokal?
# - My nikogo do systemu komunistycznego przekonywać nie chcemy. Wręcz przeciwnie, my ten ustrój obśmiewamy - mówi Sławomir Cichocki, pomysłodawca poznańskiej klubokawiarni Proletaryat.
Piotr Bojarski: Jeśli w kodeksie karnym pojawi się nowy przepis, prokuratura może was ścigać za rozpowszechnianie treści komunistycznych. Obawia się pan, że zgodnie z prawem zamkną panu lokal?
Sławomir Cichocki, pomysłodawca lokalu Proletaryat: Tę poprawkę uważam za taki bezsens, że się nią zupełnie nie przejmuję. Jeśli wejdzie ona w życie i będziemy musieli za to siedzieć, to pójdę siedzieć. Ale będzie taki szum w mediach i taka afera, że sprawa oprze się o Trybunał Europejski w Strasburgu. Ta poprawka to gniot prawny. System feudalny też był systemem totalitarnym. Piramidy też zbudowano w systemie totalitarnym. A czy są zabronionym symbolem?
Tu chodzi jednak o symbole, które wielu osobom kojarzą się z ludzkimi tragediami. Możecie się narazić na zarzut propagowania treści komunistycznych.
- Co to znaczy: propagować? Sąd Najwyższy kilka lat temu wydał orzeczenie, że propagowanie, w rozumieniu art. 256 kk, oznacza każde zachowanie polegające na publicznym prezentowaniu, w zamiarze przekonania do faszystowskiego lub innego totalitarnego ustroju państwa. My nikogo do systemu komunistycznego przekonywać nie chcemy. Wręcz przeciwnie, my ten ustrój obśmiewamy.
Mam nadzieję, że ktoś się jeszcze obudzi i skieruje tę poprawkę do Trybunału Konstytucyjnego. Bo ta jedna zmiana czyni przestępców z tysięcy obywateli, którzy kolekcjonują pamiątki dotyczące naszej polskiej historii. Nie da się wykreślić 40 lat z życia kraju. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxrqc

--
stevep

Data: 2009-11-13 09:52:55
Autor: Antenka
Jadrys to twój lokal?
On 13 Lis, 14:18, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Sąd Najwyższy zapomniał dołączyć do tego kanonu totalitaryzmów -
totalitarnego socliberalizmu jewrokołchozu. A co to jest do k....
n.....? Grzecznie się pytam? Co to jest? Narzucanie bezbożnictwa,
jakiś absurdalny, popierdolonych przepisów całym narodom? Co to jest?
Wolność? Gdzie jest mój wybór? Miedzy dżumą a cholerą nie widzę
specjalnej różnicy.

Antenka

Data: 2009-11-13 20:46:32
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys to twój lokal?
Antenka wrote:

[...]

Noi KSYZY...
- ksyzy, ruzańcuw, pielgzymek, blokowanio ulic w bozeciało i CAROWANIO
ZECYWISTOśCI w Sejmie, AMTENKO...

Data: 2009-11-13 15:29:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Jadrys to twój lokal?

Łetem kewiarenkem pytołem siem akurat niedowno JAMDRYSA i pedzioł mi, zetam
niebywo, to cheba niejego lokal jest...

A chciołem tam wlazuwać, bo myślołem, ze prawdziwe plore... proleryjaty tam
chodzom i jakomsik prolerytajuskem wymolestować letko mogem...

PS - ale nieino robotnice molestujem..., pimgwiny napsykład, tes mie bierom...

Data: 2009-11-13 18:19:02
Autor: jadrys
Jadrys to twój lokal?
cirrus pisze:
[...]

Nie, jeszcze tam nie byłem, ale przy najbliższej okazji wpadnę.. Może to już ostatnie chwile tego lokalu. Głupota prawicowych oszołomów jest bezdenna.

Data: 2009-11-13 09:54:43
Autor: Antenka
Jadrys to twój lokal?
On 13 Lis, 18:19, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> [...]

Nie, jeszcze tam nie byłem, ale przy najbliższej okazji wpadnę.. Może to
już ostatnie chwile tego lokalu. Głupota prawicowych oszołomów jest

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Widzisz Jadrysiu, nie chciałeś mnie zaprosić na kawę do "PROLETARYATU"
i już nie zdążysz zaprosić :- /

Antenka :-)

Data: 2009-11-13 19:04:01
Autor: jadrys
Jadrys to twój lokal?

-

Widzisz Jadrysiu, nie chciałeś mnie zaprosić na kawę do "PROLETARYATU"
i już nie zdążysz zaprosić :- /

Antenka :-)

Zdążę, nie wierzę żeby ta idiotyczna ustawa przeszła w TK, a poza tym kto będzie respektował takie idiotyczne prawo?

Jadrys to twój lokal?