Jadrys ty jeste¶ wielbicielem tego długowł osego kretyna,

Data: 2011-07-19 17:16:39
Autor: stevep
Jadrys ty jeste¶ wielbicielem tego długowł osego kretyna,
# Drugi spot wyborczy PiS-u niczym reklama nowo otwartego sklepu. Prezes  otwiera drzwi a tłumy wal± oknami i drzwiami aby kupić np. bilet  upoważniaj±cy do losowania cennych nagród. Jedn± z tych nagród jest obiad  z posłank± K(l)emp± lud zabawa z agentem Tomkiem w uwodzenie z  potajemnym  nagrywaniem . Przyznacie sami , że to wspaniały pomysł na spędzenie  wolnego czasu z cał± rodzink±.

"Podczas "PiS-owego ¶więta" dzieci będ± mogły wylosować partyjne gadżety,  a doro¶li... kolację z Beat± Kemp±. Niewykluczone, że również z agentem  Tomkiem, który będzie go¶ciem pikniku."
Wpisowe tylko 10 zł, aż wstyd nie skorzystać z takiej okazji. Z okazji nie  mog± też nie skorzystać nasi milusińscy w Sejmie , zamiast pracować  strzelaj± sobie foty na pami±tkę Foty zawsze się przydadz± w razie czego ,  można będzie się powołać, że szwagier szwagra to cioteczny brat tego pana  co ma zdjęcie tej posłanki itd.

Hitem tego lata jest  zorganizowany przez  ONR obóz sportowy z faszyst±  fińskim .
Ogłoszenie na stronie internetowej ONR: " Stowarzyszenie Obóz  Narodowo-Radykalny Podhale zaprasza wszystkich chętnych na obóz sportowy  (...), który odbędzie się 7-14 sierpnia 2011 r. w Białym Dunajcu..  Seminarium poprowadzi Niko Puhakka. To jedna z najbarwniejszych postaci  fińskiego MMA - zawodowy mistrz Europy MMA, zdobywca pasa KSW - a także  wraz z cał± grup± innych zawodników z tego kraju sympatyk ruchów  nacjonalistycznych".
Aż żal  bierze, że nie mam dzieci. Mieć w domu faszystę to wprost bezcenne  przeżycie, jak mniemam. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf3dn

--
stevep

Data: 2011-07-19 17:26:54
Autor: .
Dnia Tue, 19 Jul 2011 17:16:39 +0200, stevep napisał(a):

[...]

Ta partia jest chora. To PRL w wydaniu Bieruta!!! Widać to pisz±cych na tym
forum jej zwolennikach. Dominik

Data: 2011-07-19 14:11:50
Autor: Antenka
On 19 Lip, 17:26, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
> [...]

>http://tiny.pl/hf3dn

Ta partia jest chora. To PRL w wydaniu Bieruta!!! Widać to pisz±cych na tym

Dziecko, a co Ty możesz widzieć o Bierucie i PyReLu  hm?
A czy chłopiec wie, że aktualnie żyje w PyeRelu-Bis?

Antenka

Data: 2011-07-20 03:10:20
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 23:11:50 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Dominik

Dziecko, a co Ty możesz widzieć o Bierucie i PyReLu  hm?
A czy chłopiec wie, że aktualnie żyje w PyeRelu-Bis?

A ty jeste¶ taka wiekowa, że co¶ wiesz o Bierucie? Jeszcze zrazisz jadrysa.

--
stevep

Data: 2011-07-20 01:35:06
Autor: Antenka
On 20 Lip, 03:10, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

A ty jeste¶ taka wiekowa, że co¶ wiesz o Bierucie? Jeszcze zrazisz jadrysa.<

Nie wcinaj się chamie! Ty jeste¶ jego dzieckiem, kacapie więc o swoim
tatusiu musisz wiedzieć najwięcej. Bystro¶ci± i inteligencj± nie
grzeszysz, jak każdy kacapski ciemniok. he he he

Antenka

P.s. Id±c twoim tropem, gdybym zarzuciła temu dzieciakowi, co wie o
Koperniku, musiałabym liczyć ok. 500 lat, ciemnoto ludzka :-o))
 A od Jadrysia się odpimpol, bo ona ma oczy ( piękne zreszt±) i widzi
jaka jestem ¶liczna.

Data: 2011-07-20 13:40:44
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 10:35:06 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A co zgwałcisz mnie, ale nurtuje mnie pytanie dlaczego przyznajesz się do  znajomo¶ci czasów stalinowskich.

--
stevep

Data: 2011-07-20 11:22:42
Autor: Antenka
On 20 Lip, 13:40, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 20-07-2011 o 10:35:06 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> jaka jestem ¶liczna.

A co zgwałcisz mnie, ale nurtuje mnie pytanie dlaczego przyznajesz się do

W przeciwieństwie do ciebie wychowałam się w patriotycznym domu , w
którym takie warto¶ci jak BÓG - HONOR - OJCZYZNA zawsze były na
pierwszym miejscu. Moi dziadkowie bardzo dobrze pamiętali czasy kiedy
tacy jak ty i tobie podobni przywędrowali zza Buga  i sowieckimi
bagnetami wprowadzali nieludzki system. To od nich znam np fakt, że
taki Bolek przydomek "Otruty" wrócił w trumnie z Moskwy - pewnie
zalutowanej, tak jak ofiary zamachu smoleńskiego  :- /. Od nich też na
własne uszy słyszałam, że w roku 1956 Cyrankiewicz chciał Poznaniakom
ręce obcinać! :-((

Czasy Bieruta s± dla mnie tak odległe - jakby to powiedzieć - jak
czasy budowy piramid egipskich he he he. Ciemniak z ciebie,
burczymucho, prawdziwy ciemniak.
Cwany nie znaczy inteligentny - zapamiętaj to sobie raz na jutro he he
he.

Antenka

Data: 2011-07-21 02:51:14
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 20:22:42 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

burczymucho, prawdziwy ciemniak.
Cwany nie znaczy inteligentny - zapamiętaj to sobie raz na jutro he he

Rozczarowujesz mnie, chwalisz się wiadomo¶ciami z drugiej ręki, mnie też  wiele dziadek opowiadał o zaborach, a nie chwalę się tym.

--
stevep

Data: 2011-07-20 14:00:31
Autor: pulsar
W dniu 2011-07-20 10:35, Antenka pisze:

  A od Jadrysia się odpimpol, bo ona ma oczy ( piękne zreszt±) i widzi
jaka jestem ¶liczna.

To znaczy, że obie jeste¶cie super babki...
i może obie blondynki, z dużymi oczkami... ;-)

pulsar

Data: 2011-07-21 08:41:19
Autor: Antenka
On 20 Lip, 14:00, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
> [...]

> jaka jestem ¶liczna.

To znaczy, że obie jeste¶cie super babki...
i może obie blondynki, z dużymi oczkami... ;-)

Tak, tylko, że ta druga jest facetem z krwi i ko¶ci i na dodatek
ciemnym sztynem ;-D

Antenka

Data: 2011-07-21 17:58:22
Autor: jadrys
Jadrys ty jesteś wielbicielem tego dłu gowłosego kretyna,
W dniu 2011-07-21 17:41, Antenka pisze:
On 20 Lip, 14:00, pulsar<pulsar...@galaktyka.pl>  wrote:
W dniu 2011-07-20 10:35, Antenka pisze:

   A od Jadrysia siÄ™ odpimpol, bo ona ma oczy ( piÄ™kne zresztÄ…) i widzi
jaka jestem śliczna.
To znaczy, że obie jesteście super babki...
i moĹĽe obie blondynki, z duĹĽymi oczkami... ;-)

pulsar
Tak, tylko, że ta druga jest facetem z krwi i kości i na dodatek
ciemnym sztynem ;-D

Antenka

A ta pierwsza Ĺ‚adnÄ…  BlondynkÄ… o przeslicznych oczach koloru polnych chabrĂłw. :-)

Data: 2011-07-21 18:37:46
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 17:58:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A ta pierwsza ładn±  Blondynk± o przeslicznych oczach koloru polnych  chabrów. :-)
Już się spu¶ciłe¶?  ;)

--
stevep

Data: 2011-07-22 20:43:04
Autor: jadrys
Jadrys ty jesteś wielbicielem tego dłu gowłosego kretyna,
W dniu 2011-07-21 18:37, stevep pisze:

Bez komentarza.

Data: 2011-07-20 20:34:39
Autor: jadrys
Jadrys ty jesteś wielbicielem tego dłu gowłosego kretyna,
W dniu 2011-07-19 17:16, stevep pisze:
#agentem Tomkiem

Zdecydowanie nie. Ja preferujÄ™ tylko i wyĹ‚Ä…cznie urodÄ™  urodÄ™ kobiecÄ….

Data: 2011-07-21 02:52:18
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 20:34:39 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-19 17:16, stevep pisze:
#agentem Tomkiem

Zdecydowanie nie. Ja preferuję tylko i wył±cznie urodę  urodę kobiec±.

Ale męsk± też nie gardzisz.

--
stevep

Data: 2011-07-21 16:45:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-21 02:52, stevep pisze:
Dnia 20-07-2011 o 20:34:39 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-19 17:16, stevep pisze:
#agentem Tomkiem

Zdecydowanie nie. Ja preferujÄ™ tylko i wyĹ‚Ä…cznie urodÄ™  urodÄ™ kobiecÄ….

Ale męską też nie gardzisz.

Nawet uwagi nie zwracam na facetĂłw.

Data: 2011-07-21 17:24:04
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 16:45:40 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nawet uwagi nie zwracam na facetów.

Nie kryguj się i kozie by¶ nie odmówił.

--
stevep

Data: 2011-07-21 08:43:17
Autor: Antenka
On 21 Lip, 17:24, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Nie kryguj się i kozie by¶ nie odmówił. <

No ty wieprzu! Ty opasie, ty knurze wstrętny, ty odyńcu! :-E

Antenka

Data: 2011-07-21 18:35:14
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 17:43:17 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 21 Lip, 17:24, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Nie kryguj się i kozie by¶ nie odmówił. <

No ty wieprzu! Ty opasie, ty knurze wstrętny, ty odyńcu! :-E

Antenka
Na drzewo małpo nieczłekokształtna.

--
stevep

Data: 2011-07-21 17:46:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-21 17:24, stevep pisze:

Nawet uwagi nie zwracam na facetĂłw.

Nie kryguj się i kozie byś nie odmówił.

Kozie to może i nie odmówiłbym, ale facetowi - na pewno.

Data: 2011-07-21 18:34:21
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 17:46:10 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-21 17:24, stevep pisze:

Nawet uwagi nie zwracam na facetów.

Nie kryguj się i kozie by¶ nie odmówił.

Kozie to może i nie odmówiłbym, ale facetowi - na pewno.

To wolisz być zoo niż homo?

--
stevep

Data: 2011-07-22 20:43:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-21 18:34, stevep pisze:
[...]

WolÄ™ Blondynki. - Na dwu nogach.

Data: 2011-07-22 20:07:31
Autor: pluton
Jadrys ty jeste¶ wielbicielem tego długowłosego kretyna,

Zdecydowanie nie. Ja preferuję tylko i wył±cznie urodę  urodę kobiec±.

i Edwarda Gierka.

Nullification

Data: 2011-07-22 20:43:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-22 20:07, pluton pisze:
Zdecydowanie nie. Ja preferujÄ™ tylko i wyĹ‚Ä…cznie urodÄ™  urodÄ™ kobiecÄ….

i Edwarda Gierka.

Tu to już dodałeś swoje upodobania.

Data: 2011-07-23 02:11:04
Autor: stevep
Jadrys ty jesteś wielbicielem tego długow łosego kretyna,
Dnia 22-07-2011 o 20:07:31 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Zdecydowanie nie. Ja preferujĂŞ tylko i wy³±cznie urodĂŞ  urodĂŞ kobiec±.

i Edwarda Gierka.

Nie tylko, rĂłwnieĹĽ Che, Castro, Kadafiego, tudzieĹĽ Lenina i Stalina oraz  baĹ‚kaĹ„skich rzeĹşnikĂłw.  :D

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-23 07:41:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 02:11, stevep pisze:
[...]

Prościej byłoby powiedzieć - każdego człowieka działającego bezinteresownie na rzecz innych.

Data: 2011-07-23 10:11:09
Autor: pluton
Jadrys ty jeste¶ wielbicielem tego długowłosego kretyna,

> Nie tylko, również Che, Castro, Kadafiego, tudzież Lenina i Stalina
> oraz bałkańskich rzeĽników.  :D

Pro¶ciej byłoby powiedzieć - każdego człowieka działaj±cego

Data: 2011-07-23 10:26:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 10:11, pluton pisze:
[...]

I gen Jaruzelskiego takĹĽe. i wielu innych bezinteresownych patriotĂłw ktorzy dziaĹ‚ali dla dobra i w interesie  Polski i PolakĂłw.

Data: 2011-07-23 10:31:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j0e0i1$dah$1news.onet.pl...
[...]

Koleś, twój PRL juz nie wróci. Umrze razem z takimi jak ty. My młodzi mamy inne priorytety. Pojecie kraju dla nas to jedynie miejsce na ziemi.

BomBel

Data: 2011-07-23 13:00:19
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 10:31:04 Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j0e0i1$dah$1news.onet.pl...
[...]

I gen Jaruzelskiego także. i wielu innych bezinteresownych patriotów  ktorzy działali dla dobra i w interesie  Polski i Polaków.

Kole¶, twój PRL juz nie wróci. Umrze razem z takimi jak ty. My młodzi  mamy inne priorytety. Pojecie kraju dla nas to jedynie miejsce na ziemi.

BomBel

Na szczę¶cie takich zabytków muzealnych nie za wiele.

--
stevep

Data: 2011-07-23 21:42:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 10:31, Leprechaun pisze:

[...]

CiÄ…gle to sĹ‚yszÄ™.. Propaganda dwoi siÄ™ i troi ĹĽeby obrzydzić ludziom PRL.  Wy mĹ‚odzi mozecie tylko ĹĽaĹ‚ować ĹĽe nie zasmakowaliĹ›cie nawet tylko takiej pseudokomuny jaka byĹ‚a w PRLu. Nie sugeruj siÄ™ czasami kryzysu na ktĂłrym bazuje propaganda.

Data: 2011-07-23 12:59:19
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 10:11:09 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Nie tylko, rĂłwnieÂż Che, Castro, Kadafiego, tudzieÂż Lenina i Stalina
> oraz baÂłkañskich rzeÂĽnikĂłw.  :D

Pro¶ciej by³oby powiedzieæ - ka¿dego cz³owieka dzia³aj±cego
bezinteresownie na rzecz innych.

i Edwarda Gierka.

Urbana także, każdego szubrawca długo by wyliczać.

Data: 2011-07-23 12:58:04
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 07:41:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

ProĹ›ciej byĹ‚oby powiedzieć - kaĹĽdego czĹ‚owieka dziaĹ‚ajÄ…cego  bezinteresownie na rzecz innych.

Prościej byłoby rzec każdego, kto ma na sumieniu sporo istnień ludzkich.

Data: 2011-07-23 21:40:58
Autor: jadrys

Data: 2011-07-23 21:46:32
Autor: u2
Jadrys ty jeste¶ wielbicielem tego długowłosego kretyna,
W dniu 2011-07-23 21:40, jadrys pisze:
Nie zliczyłby¶ ilu ludzi opu¶ciło ten ¶wiat  z powodu kapitalizmu.

Zliczylby. 0.

Jadrys ty jeste¶ wielbicielem tego długowł osego kretyna,