Jadrys ty jesteś wielbicielem tego długowł osego kretyna,

Data: 2011-07-19 17:26:54
Autor: .
Jadrys ty jesteś wielbicielem tego długowł osego kretyna,
Dnia Tue, 19 Jul 2011 17:16:39 +0200, stevep napisał(a):

# Drugi spot wyborczy PiS-u niczym reklama nowo otwartego sklepu. Prezes  otwiera drzwi a tłumy walą oknami i drzwiami aby kupić np. bilet  upoważniający do losowania cennych nagród. Jedną z tych nagród jest obiad  z posłanką K(l)empą lud zabawa z agentem Tomkiem w uwodzenie z  potajemnym  nagrywaniem . Przyznacie sami , że to wspaniały pomysł na spędzenie  wolnego czasu z całą rodzinką.

"Podczas "PiS-owego święta" dzieci będą mogły wylosować partyjne gadżety,  a dorośli... kolację z Beatą Kempą. Niewykluczone, że również z agentem  Tomkiem, który będzie gościem pikniku."
Wpisowe tylko 10 zł, aż wstyd nie skorzystać z takiej okazji. Z okazji nie  mogą też nie skorzystać nasi milusińscy w Sejmie , zamiast pracować  strzelają sobie foty na pamiątkę Foty zawsze się przydadzą w razie czego ,  można będzie się powołać, że szwagier szwagra to cioteczny brat tego pana  co ma zdjęcie tej posłanki itd.

Hitem tego lata jest  zorganizowany przez  ONR obóz sportowy z faszystą  fińskim .
Ogłoszenie na stronie internetowej ONR: " Stowarzyszenie Obóz  Narodowo-Radykalny Podhale zaprasza wszystkich chętnych na obóz sportowy  (...), który odbędzie się 7-14 sierpnia 2011 r. w Białym Dunajcu.  Seminarium poprowadzi Niko Puhakka. To jedna z najbarwniejszych postaci  fińskiego MMA - zawodowy mistrz Europy MMA, zdobywca pasa KSW - a także  wraz z całą grupą innych zawodników z tego kraju sympatyk ruchów  nacjonalistycznych".
Aż żal  bierze, że nie mam dzieci. Mieć w domu faszystę to wprost bezcenne  przeżycie, jak mniemam. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf3dn

Ta partia jest chora. To PRL w wydaniu Bieruta!!! Widać to piszących na tym
forum jej zwolennikach. Dominik

Data: 2011-07-19 14:11:50
Autor: Antenka
On 19 Lip, 17:26, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
> [...]

>http://tiny.pl/hf3dn

Ta partia jest chora. To PRL w wydaniu Bieruta!!! Widać to piszących na tym

Dziecko, a co Ty możesz widzieć o Bierucie i PyReLu  hm?
A czy chłopiec wie, że aktualnie żyje w PyeRelu-Bis?

Antenka

Data: 2011-07-20 03:10:20
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 23:11:50 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Dominik

Dziecko, a co Ty możesz widzieć o Bierucie i PyReLu  hm?
A czy chłopiec wie, że aktualnie żyje w PyeRelu-Bis?

A ty jesteś taka wiekowa, że coś wiesz o Bierucie? Jeszcze zrazisz jadrysa.

--
stevep

Data: 2011-07-20 01:35:06
Autor: Antenka
On 20 Lip, 03:10, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

A ty jesteś taka wiekowa, że coś wiesz o Bierucie? Jeszcze zrazisz jadrysa.<

Nie wcinaj się chamie! Ty jesteś jego dzieckiem, kacapie więc o swoim
tatusiu musisz wiedzieć najwięcej. Bystrością i inteligencją nie
grzeszysz, jak każdy kacapski ciemniok. he he he

Antenka

P.s. Idąc twoim tropem, gdybym zarzuciła temu dzieciakowi, co wie o
Koperniku, musiałabym liczyć ok. 500 lat, ciemnoto ludzka :-o))
 A od Jadrysia się odpimpol, bo ona ma oczy ( piękne zresztą) i widzi
jaka jestem śliczna.

Data: 2011-07-20 13:40:44
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 10:35:06 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A co zgwałcisz mnie, ale nurtuje mnie pytanie dlaczego przyznajesz się do  znajomości czasów stalinowskich.

--
stevep

Data: 2011-07-20 11:22:42
Autor: Antenka
On 20 Lip, 13:40, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 20-07-2011 o 10:35:06 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> jaka jestem śliczna.

A co zgwałcisz mnie, ale nurtuje mnie pytanie dlaczego przyznajesz się do

W przeciwieństwie do ciebie wychowałam się w patriotycznym domu , w
którym takie wartości jak BÓG - HONOR - OJCZYZNA zawsze były na
pierwszym miejscu. Moi dziadkowie bardzo dobrze pamiętali czasy kiedy
tacy jak ty i tobie podobni przywędrowali zza Buga  i sowieckimi
bagnetami wprowadzali nieludzki system. To od nich znam np fakt, że
taki Bolek przydomek "Otruty" wrócił w trumnie z Moskwy - pewnie
zalutowanej, tak jak ofiary zamachu smoleńskiego  :- /. Od nich też na
własne uszy słyszałam, że w roku 1956 Cyrankiewicz chciał Poznaniakom
ręce obcinać! :-((

Czasy Bieruta są dla mnie tak odległe - jakby to powiedzieć - jak
czasy budowy piramid egipskich he he he. Ciemniak z ciebie,
burczymucho, prawdziwy ciemniak.
Cwany nie znaczy inteligentny - zapamiętaj to sobie raz na jutro he he
he.

Antenka

Data: 2011-07-21 02:51:14
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 20:22:42 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

burczymucho, prawdziwy ciemniak.
Cwany nie znaczy inteligentny - zapamiętaj to sobie raz na jutro he he

Rozczarowujesz mnie, chwalisz się wiadomościami z drugiej ręki, mnie też  wiele dziadek opowiadał o zaborach, a nie chwalę się tym.

--
stevep

Data: 2011-07-20 14:00:31
Autor: pulsar
W dniu 2011-07-20 10:35, Antenka pisze:

  A od Jadrysia się odpimpol, bo ona ma oczy ( piękne zresztą) i widzi
jaka jestem śliczna.

To znaczy, że obie jesteście super babki...
i może obie blondynki, z dużymi oczkami... ;-)

pulsar

Data: 2011-07-21 08:41:19
Autor: Antenka
On 20 Lip, 14:00, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
> [...]

> jaka jestem śliczna.

To znaczy, że obie jesteście super babki...
i może obie blondynki, z dużymi oczkami... ;-)

Tak, tylko, że ta druga jest facetem z krwi i kości i na dodatek
ciemnym sztynem ;-D

Antenka

Data: 2011-07-21 17:58:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-21 17:41, Antenka pisze:
[...]

i moĹźe obie blondynki, z duĹźymi oczkami... ;-)

pulsar
Tak, tylko, że ta druga jest facetem z krwi i kości i na dodatek
ciemnym sztynem ;-D

Antenka

A ta pierwsza ładną  Blondynką o przeslicznych oczach koloru polnych chabrĂłw. :-)

Data: 2011-07-21 18:37:46
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 17:58:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A ta pierwsza ładną  Blondynką o przeslicznych oczach koloru polnych  chabrów. :-)
Już się spuściłeś?  ;)

--
stevep

Data: 2011-07-22 20:43:04
Autor: jadrys
Jadrys ty jesteś wielbicielem tego dłu gowłosego kretyna,
W dniu 2011-07-21 18:37, stevep pisze:
JuĹź się spuściłeś?  ;)

Bez komentarza.

Jadrys ty jesteś wielbicielem tego długowł osego kretyna,