Jadrys uważaj!

Data: 2009-11-05 11:06:01
Autor: cirrus
Jadrys uważaj!
# Czy policja będzie ścigać za koszulkę z Che Guevarą? Tak, jeśli Sejm zatwierdzi nowelizację kodeksu karnego, która do zakazanych dotychczas symboli nazistowskich dodaje też komunistyczne - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". Część posłów Lewicy w ramach protestu zapowiada założenie wizerunku rewolucjonisty na posiedzenie Sejmu.
Do tej pory w Polsce zabronione było propagowanie faszyzmu i totalitaryzmu. We wrześniu Sejm przyjął poprawkę, która zakłada, że do listy materiałów zakazanych dołączyły "wszelkie nośniki o treści komunistycznej". Za ich produkcję i posiadanie Uchwała PiS: Armia Czerwona przyniosła śmierć i pożogę
Ze strony:
http://tiny.pl/hxxsv
A co będzie z chwaleniem Che na psp?

--
stevep

Data: 2009-11-05 03:06:38
Autor: Marek
Jadrys uważaj!
On 5 Lis, 11:06, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Jadrys bedzie musial zejsc do podziemia...

Data: 2009-11-05 12:38:40
Autor: jadrys
Jadrys uważaj!
cirrus pisze:
[...]

Głupie gnoje z tych PiS-owcow. Najwyraźniej już zapomnieli  komu sowieci  przynieśli "śmierć i pożogę" . Czy tym debilom ktoś płaci za głupotę?

Stefan,  daleki jestem od wychwalania kogokolwiek, ja tylko piszę o faktach.

Data: 2009-11-05 13:15:23
Autor: mkarwan
Jadrys uważaj!
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcudg7$3gu$1news.onet.pl...
daleki jestem od wychwalania kogokolwiek, ja tylko piszę o

Adres "CHE", nie mówi sam za siebie?

Data: 2009-11-05 13:39:04
Autor: jadrys
Jadrys uważaj!
mkarwan pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcudg7$3gu$1news.onet.pl...
daleki jestem od wychwalania kogokolwiek, ja tylko piszę o

Adres "CHE", nie mówi sam za siebie?

Nie, nie mówi. Che może oznaczać wszystko, takie przydomki nosi wielu latynoamerykanów.

Data: 2009-11-05 05:10:13
Autor: Marek
Jadrys uważaj!
On 5 Lis, 13:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
mkarwan pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Adres "CHE", nie mówi sam za siebie?

Nie, nie mówi. Che może oznaczać wszystko, takie przydomki nosi wielu
latynoamerykanów.

....no i jesli ktos palil, to przeciez niekoniecznie musial sie
zaciagac !!!

Data: 2009-11-05 19:50:14
Autor: jadrys
Jadrys uważaj!

[...]