Jadryś vs studentki

Data: 2012-05-24 12:41:59
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś vs studentki
Sytuacje mrożące krew w żyłach miały miejsce we wtorkowe popołudnie w
rejonie szpitala przy ul. Arkońskiej.

Około 15:30 na ul. Broniewskiego nissan wyjeżdżając z terenu szpitala
uderzył w zaparkowanego chevroleta a następnie w stojące po drugiej stronie
ulicy bmw, z którego właśnie wysiadała kierująca. Następnie nissan uderzył
w matiza, którego odbiło na stojącą przy drodze skrzynkę gazową. Jazda
nissanem zakończyła się na słupie latarni ulicznej, która stała tuż przy
przedszkolnym ogrodzeniu

Świadkami tej sytuacji było pięć studentek, które wracały z zajęć
udzielania pierwszej pomocy. Dziewczyny od razu pomyślały, że oto będą
mogły w praktyce wykorzystać zdobytą przed chwilą wiedzę. Z ich relacji
wynikało, że były pewne, iż kierowca nissana zasłabł. Zaczęły biec za
samochodem chcąc jak najszybciej dostać się do wnętrza pojazdu i zatrzymać
auto. Gdy auto zatrzymała się na latarni kierowca próbował wycofać. Wtedy
jedna z kobiet dostała się do środka, wyciągnęła kluczyki ze stacyjki
zaciągając przy tym ręczny hamulec. Dopiero wtedy poczuła od kierującego
silną woń alkoholu.

Studentki zadzwoniły na policję, a zanim ta przyjechała, kierowca próbował
uciec.

- Wysiadł z auta i chciał uciec, ale dziewczyny mu na to nie pozwoliły,
przytrzymując mężczyznę aż do przyjazdu radiowozu - mówi Mirosława
Rudzińska z biura prasowego KWP.

Badanie alkomatem wykazało u kierowcy 2,5 promila alkoholu. To 65-letni
mieszkaniec Szczecina. Prawdopodobnie robotnik budowlany, bo wsiadając do
auta nawet nie przebrał roboczych ciuchów. Mężczyzna został przewieziony do
izby wytrzeźwień a jego prawo jazdy zostało zatrzymane.

Wczoraj w Komisariacie Policji Szczecin - Pogodno został przedstawiony mu
zarzut kierowania w stanie nietrzeźwości, za grozi do dwóch lat pozbawienia
wolności. Prowadzone jest także przeciwko niemu postępowanie, które ma
wyjaśnić czy swoim postępowaniem sprowadził bezpośrednie niebezpieczeństwo
katastrofy w ruchu lądowym, za co może grozić do 8 lat więzienia.

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,11788880,Pijany_kierowca_rozbijal_auta__Zatrzymaly_go_studentki.html

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-24 20:59:45
Autor: Jadryś
Jadryś vs studentki
W dniu 2012-05-24 12:41, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Co studentki? Nie zastanawia cię dlaczego facet chciał uciekać? Nie zastanawia cię to ilu ludzi ginie na drogach, a jedynym powodem nieudzielenia im pomocy przez sprawców jest strach przed karą za to że kierowali "po spożyciu"? Opamiętaj się Grzechu i nie wspomagaj durni którzy nie mają sposobu na zapobieganie wypadkom na drogach.

Data: 2012-05-24 21:36:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadryś vs studentki

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jpm0fh$kke$1node2.news.atman.pl...
[...]

Oby cię przejechał pijany kierowca, kanalio! I pozostawił dogorywającego na miejscu wypadku.

Data: 2012-05-24 20:08:12
Autor: MH
Jadryś vs studentki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Oby cię przejechał pijany kierowca, kanalio! I pozostawił dogorywającego na miejscu wypadku.

============

Wyluzuj!!  Jądryś jajca se tu robi, a Ty kupujesz te bzdety...

MH

Data: 2012-05-24 22:40:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadryś vs studentki

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpm4fb$7pq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Żeby to były jajca, to by mnie to tak nie wkur**wiało. On tak od lat myśli i pisze. O pijanych kierowcach i komunizmie. Kocha komunę. Głęboko i bezwarunkowo.

Data: 2012-05-24 22:07:44
Autor: MH
Jadryś vs studentki
> [...]

Żeby to były jajca, to by mnie to tak nie wkur**wiało. On tak od lat myśli i pisze. O pijanych kierowcach i komunizmie. Kocha komunę. Głęboko i bezwarunkowo
.

==============

Eeee tam.. Bździ te pierdualia od lat, i co z tego??!! Ot chyba tak dla jajec,
bo nie sądzę żeby był aż tak potrzaskany by w te pierdle wierzyć. A co się
tyczy wychwalanej przez Jądrysia komuny, to za owej był jeden DUUUŻY!!! PLUS -
EDUKACJA!! Byle CIUL nie miał szans dostania się na wyższe studia.
Dzisiaj niestety BYLE CIUL jest przyjmowany na niegdyś renomowane uczelnie.

MH --

Data: 2012-05-25 07:04:40
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś vs studentki
MH napisał:

[...]

Oj chyba nie dla jajec. Wg mnie on wierzy w to co pisze.

Data: 2012-05-25 09:23:52
Autor: jadryś
Jadryś vs studentki
W dniu 2012-05-25 07:04, Grzegorz Z. pisze:

Oj chyba nie dla jajec. Wg mnie on wierzy w to co pisze.

Mógłbyś się ustosunkować do moich wątpliwości które skierowałem pod twoim adresem powyżej? Bo tak pieprzyć bezmyślnie dla pieprzenia bzdety wymyślane przez alkoholofobów to każdy potrafi.

Wczoraj czy przedwczoraj miało miejsce zderzenie dwu pociągów pod Warszawą - "filozof" policjant w tv w pierwszych słowach poinformował widzów że śledztwo co do przyczyn zaczęto od zbadania maszynistów pod kątem obecności we krwi... Gdyby tylko który był po kieliszku..!

Data: 2012-05-26 13:38:28
Autor: jadryś
Jadryś vs studentki
W dniu 2012-05-25 09:44, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Czekam na odpowiedź.

Data: 2012-05-26 13:39:36
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś vs studentki

jadryś napisał:

[...]

Stanowczo odmawiam odpowiedzi.

Data: 2012-05-26 13:45:32
Autor: jadryś
Jadryś vs studentki

jadryś napisał:

[...]

Ano i sam widzisz jaką z tobą można prowadzić dyskusję.. Tylko trochę merytoryki i faktów a ty od razu głowa w piasek..

Data: 2012-05-26 13:46:52
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś vs studentki

jadryś napisał:

[...]

Ejakulacje swoich pierdualiów na temat komuny i chlania wódy nazywasz
dyskusją?

Data: 2012-05-26 13:55:33
Autor: jadryś
Jadryś vs studentki

jadryś napisał:

[...]

Są to zagadnienia o niebo poważniejsze niż przekomarzanie się na temat linków znalezionych w necie i czyichś "złotych myśli" w nich zawartych. Ale to pewnie dla ciebie za ciężkie, ty po prostu nie potrefisz myśleć samodzielnie i oceniać bez wsparcia tych których cytujesz, a więc uważasz za mądrzejszych od siebie.
' .

Data: 2012-05-26 13:13:32
Autor: Obsrvatore
Jadryś vs studentki
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): (,,) nadal sam ze soba gadzasz, polgowku?

Napisz co jako tzva o Zydach:))

Data: 2012-05-26 16:24:44
Autor: Obersrator
Jadryś vs studentki
Dnia Sat, 26 May 2012 13:13:32 +0000 (UTC), Obsrvatore napisał(a):

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): (,,) nadal sam ze soba gadzasz, polgowku?

Napisz co jako tzva o Zydach:))

Atak mogem?!? Atak mogem?!?!

Data: 2012-05-26 14:45:16
Autor: )bsrvatore
Jadryś vs studentki
Obersrator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Atak mogem?!? Atak mogem?!?!

mozesz, bos zalosny pogowek i degenerat.

Data: 2012-05-27 10:14:03
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś vs studentki
)bsrvatore napisał:

Obersrator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Atak mogem?!? Atak mogem?!?!

mozesz, bos zalosny pogowek i degenerat.

Oraz prosowiecki demagog z PO.

Data: 2012-05-28 17:27:34
Autor: jadrys
Jadryś vs studentki

jadryś napisał:

[...]

Nie, chodzi o represje wobec osób które nie robią nikomu nic złego.

Data: 2012-05-25 19:41:54
Autor: pluton
Jadryś vs studentki
Co studentki? Nie zastanawia cię dlaczego facet chciał uciekać?

Zapewne zobaczyl biale myszki i sie wystraszyl.

Nullification

Data: 2012-05-26 13:39:14
Autor: jadryś
Jadryś vs studentki
W dniu 2012-05-25 19:41, pluton pisze:
Co studentki? Nie zastanawia cię dlaczego facet chciał uciekać?
Zapewne zobaczyl biale myszki i sie wystraszyl.

Nie przypisuj innym swoich cech.

Data: 2012-05-26 14:55:19
Autor: pluton
Jadryś vs studentki
> Zapewne zobaczyl biale myszki i sie wystraszyl.

Nie przypisuj innym swoich cech.

Ja nie chlam, jak prowadzę. Nie stac mnie na mandaty.

Nullification

Data: 2012-05-28 17:32:54
Autor: jadrys
Jadryś vs studentki
W dniu 2012-05-26 14:55, pluton pisze:
Co studentki? Nie zastanawia cię dlaczego facet chciał uciekać?
Zapewne zobaczyl biale myszki i sie wystraszyl.

Nie przypisuj innym swoich cech.
Ja nie chlam, jak prowadzę. Nie stac mnie na mandaty.

A jak już ci się kiedyś zdarzy i przejedziesz kogoś kto ci ewidentnie wypadł pod koła to możesz się nie zatrzymać i nie udzielić pomocy ze strachu przed karą i sprawca umrze.. A dlaczego - bo komuś strzeliła do łba ścigać ludzi którzy mają słabość do kieliszka.. A już najgorsze jest to włączanie się do chóru bezmózgowców i żądać krwi niewinnych.

Jadryś vs studentki