Jadrys zwróć się do świętego Rafała.

Data: 2011-10-06 19:57:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadrys zwróć się do świętego Rafała.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2xsntrav39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Dobra wiadomość dla wszystkich erotomanów. Jest dla was nadzieja! Pokusy
można zwalczyć, pomoże w tym wstawiennictwo świętego Rafała. Cenną
informację przekazała na falach Radia Maryja sympatyczna pani Ania z
Bielsko-Białej, która sama zaznaczyła, że osobiście nie ma problemów z
grzesznymi pokusami.

- Święty Rafał jest bardzo pomocnym patronem, modlitwa do niego jest
bardzo pomocna dla osób, które walczą z pokusami nieczystości – oznajmiła
niewiasta. - W Piśmie Świętym jest podane, że Rafał wygonił demona
Asmodeusza, w katolickiej demonologii Asmodeusz jest duchem
odpowiedzialnym za grzechy nieczystości. I właśnie też zauważyłam, że
osoby, które mają z tym problem, które mają silne pokusy na tle seksualnym
– bardzo im pomaga modlitwa do świętego Rafała, w jakiś sposób Rafał
przychodzi z pomocą w walce o czystość. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1wtj

Czy to coś takiego, jak leczenie chrób kobiecych seksem z pewnym fałszywym chrabią?

Data: 2011-10-06 22:30:51
Autor: raff

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4e8dec19$0$2490$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie sadze. U mnie stajesz na kanal, dwie ceglowki i wierz mi, bedziesz uleczony.

R.

Data: 2011-10-07 08:40:40
Autor: Zahir
Jadrys zwróÄ? siÄ? do Å?wiÄ?tego RafaÅ?a.

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6l35v$6cd$1news.onet.pl...

[...]

chrabiÄ…?

Nie sadze. U mnie stajesz na kanal, dwie ceglowki i wierz mi, bedziesz uleczony.

R.

To, ¿e tobie pomog³o nie oznacza, ¿e pomo¿e innemu.

http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

--
Zahir

Jadrys zwróć się do świętego Rafała.