Jadrysiowi

Data: 2012-06-17 14:23:15
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi
Pewnie widzi twoj± twórczo¶ć na psp i na postawie tego cię ocenia.

"Znowu zaniedbujesz klientów? Eurokibole stoj± w kolejce przy le¶nym
parkingu a ty co? Na psp pierdzielisz  trzy po trzy jak niezdrowa
dupa!"

"Lola Lorn to wymóżdżona zdzira z lasu! Nie wiedziałe¶?! ;-o))"

"Sama ze sob± dyskutujesz? Nie ćpaj tyle"

"To szwab ze Szczecina jest! ;-)
Tak, głupi z niego młotek udaj±cy intelektualistę :-o)))"

"Teeee!  Pejsata łachudro!Zamknij pysk, bo czosnkiem jedziesz!"

"Nie udawaj takiego ważniaka kapu¶ciany łbie. Wedle mnie możesz nawet
rzygn±ć, jak ci ulży, buraku! :-o)))"

"A ty, ćwoku-spuchloku jaki sport uprawiasz heee? Od ¶witu do nocy
ćwiczysz palec wskazuj±cy, wal±c w klawiaturę i uprawiaj±c
obrzydliw±, kłamliw±, POlszewick± ideologię na psp!"

"A ty, k....a  m....ć, jaki pierdyknięty, niszowy kraik reprezentujesz,
jełopie do potęgi entej?! Z pewno¶ci± nie mój : Wielk± Wspaniał±
Polskę! Wypad na drzewo banany liczyć! :-E . Zmień ten nick, bo nie
istniejesz, ty pseudoastronomie!"

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-17 15:38:37
Autor: jadry¶
Jadrysiowi
W dniu 2012-06-17 14:23, Grzegorz Z. pisze:
Pewnie widzi twoj± twórczo¶ć na psp i na postawie tego cię ocenia.
"Znowu zaniedbujesz klientów?[...]

Co jadrysiowi? Co ja nie wiem o tym że Antenka mimo tego że jest osob± nad wyraz wyrozumiał± i łagodn± nie pozwala sobie na głowę wchodzić?

Data: 2012-06-17 15:45:16
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi
jadry¶ napisał:

[...]

I jedyne co "jej" można zarzucić to nienawi¶ć do pięknych kobiet, Żydów,
Niemców, Rosjan, Polaków, Szczecinian, jehowitów, warszawiaków, apostatów,
ateistów i pedałów?

Data: 2012-06-17 12:51:22
Autor: Antenka
Jadrysiowi
On 17 Cze, 15:45, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:
jadry napisa :

I jedyne co "jej" mo na zarzuci to nienawi do pi knych kobiet, yd w,
 Niemc w, Rosjan, Polak w, Szczecinian, jehowit w, warszawiak w,
apostat w,
 ateist w i peda w?<

No cóż, trudno jest kochać tych wszystkich, których się nie lubi. To
takie ludzkie. he he he

Mały, a kto ci powiedział, że ja nienawidzę pięknych kobiet?
Jako urodzona astetka, zachwyca mnie każde piękno, ale dla szpetoty,
zwłaszcza  umysłowej, której jeste¶ przedstawicielem,  jestem
bezwzględna :-P

Antenka

Data: 2012-06-17 21:53:46
Autor: Przemysław W
Jadrysiowi

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Jako urodzona astetka, zachwyca mnie każde piękno....

Chyba analfabetka, trans.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkuj±ce kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-18 14:24:49
Autor: Antenka
Jadrysiowi
On 18 Cze, 13:18, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:
Przemys aw W napisa :

> U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa

> Jako urodzona astetka, zachwyca mnie ka de pi kno....

> Chyba analfabetka, trans.

anal-fabetka :)))

--
"Na nich jest lekarstwo, ci kt rzy chc aby by spok j niech pisz do
abuse. Im wi cej takich donos w tym szybciej b dzie spok j. Samo si nie

Nie rżnij głupa - każdy wie, że nim jeste¶.
Ręka mi się omskła - dla idioty drukowanymi:

"JAKO URODZONA ESTETKA,  ZACHWYCAM SIĘ KAŻDYM PIĘKNEM, ALE NIE MAM
LITO¦CI DLA SZPETOTY UMYSŁOWEJ, KTÓREJ JESTE¦ PRZEDSTAWICIELEM"

A teraz spadówa! :-p

Antenka

Data: 2012-06-18 09:28:29
Autor: jadry¶
Jadrysiowi
W dniu 2012-06-17 15:45, Grzegorz Z. pisze:
jadry¶ napisał:

[...]

Jaka nienawi¶ć, rzeczowa ocena takiego a nie innego stanu rzeczy nie ma nic wspólnego z nienawi¶ci±. Tak Grzegorzu, - Antenka to nie Tusk i jego stosunek do narodu Polskiego.

Data: 2012-06-18 12:58:41
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi

jadry¶ napisał:

[...]

Je¶li jego oceny s± rzeczow± ocen±, to moje tym bardziej.

Data: 2012-06-18 15:24:29
Autor: jadry¶
Jadrysiowi

jadry¶ napisał:

[...]

Piszesz o carze wszechpolski - Tusku?

Data: 2012-06-18 20:13:35
Autor: jadry¶
Jadrysiowi
W dniu 2012-06-18 16:20, Grzegorz Z. pisze:

Piszesz o carze wszechpolski - Tusku?
Nie weksluj.

Piszesz "Jego" a więc chyba o Tusku.

Data: 2012-06-19 12:46:27
Autor: jadry¶
Jadrysiowi
W dniu 2012-06-19 01:32, Grzegorz Z. pisze:

Nie weksluj.

Proszę o definicję słowa "weksluj".

Data: 2012-06-19 13:49:37
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi

http://sjp.pwn.pl/slownik/2579648/wekslowa%C4%87

Data: 2012-06-19 18:21:15
Autor: Chiron
Jadrysiowi

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomo¶ci news:9qbjk3lks5xn.1ald6p5dvfb9z.dlg40tude.net...
jadry¶ napisał:

W dniu 2012-06-19 01:32, Grzegorz Z. pisze:

Nie weksluj.

Proszę o definicję słowa "weksluj".

http://sjp.pwn.pl/slownik/2579648/wekslowa%C4%87

Hmm, a mnie raczej się kojarzy z zawodem wekslarza- który wła¶nie wekslował. Czyli: ludzie z różnych stron przyjeżdżali do miasta na handel, a on przeliczał posiadane przez nich walory (np dukaty weneckie i grajcary na czerwieńce i talary). Czyli np to, co Ty często robisz- weksluj±c jedne rzeczy na inne- w szczególno¶ci jest to obrzydliwe, jak dotyczy krwi i męczeństwa

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wekslarz

--

Chiron

Data: 2012-06-19 18:28:34
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi

jadry¶ napisał:

W dniu 2012-06-19 01:32, Grzegorz Z. pisze:

Nie weksluj.

Proszę o definicję słowa "weksluj".

http://sjp.pwn.pl/slownik/2579648/wekslowa%C4%87

Hmm, a mnie raczej się kojarzy

Tobie się wszystko z jednym kojarzy.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± się głównie produkcj± masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-20 08:42:15
Autor: jadry¶
Jadrysiowi
W dniu 2012-06-19 13:49, Grzegorz Z. pisze:
jadry¶ napisał:

W dniu 2012-06-19 01:32, Grzegorz Z. pisze:
Nie weksluj.

Proszę o definicję słowa "weksluj".
http://sjp.pwn.pl/slownik/2579648/wekslowa%C4%87

Prosiłbym usilnie o nie używanie potoczno¶ci w dyskusjach ze mn±. Wiesz, do¶ć długo przebywałem poza Polsk± i nie znam tych potocznych okre¶leń, a "weksel" kojarzy mi się zupełnie z czym innym niż zmiana tematu rozmowy.

Data: 2012-06-20 12:38:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadrysiowi

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jrrrd4$ku$1node2.news.atman.pl...
jadry¶ napisał:

[...]

Poszcie do Jadrysia po rosyjsku. Ten język zna lepiej od polskiego!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-21 02:56:57
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi

jadryś napisał:

W dniu 2012-06-19 01:32, Grzegorz Z. pisze:
Nie weksluj.

Proszę o definicję słowa "weksluj".
http://sjp.pwn.pl/slownik/2579648/wekslowa%C4%87

Prosiłbym usilnie o nie używanie potoczności w dyskusjach ze mną. Wiesz,
dość długo przebywałem poza Polską

Nie weksluj.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-21 15:07:33
Autor: jadryĹ›
Jadrysiowi

jadryś napisał:

[...]

Chyba pójdziesz do filterka.. Szkoda czasu na odpowiadanie półgłówkowi.

Data: 2012-06-21 13:45:35
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi

jadryś napisał:

[...]

Nie napinaj siÄ™ tak ciotko.

Wydaje ci siÄ™ ĹĽe poza mnÄ… i garstkÄ… dziwakĂłw ktoĹ› to czyta?

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-21 20:18:53
Autor: jadryĹ›
Jadrysiowi

jadryś napisał:

[...]

Nie wydaje mi się, ale tak się składa że szybko nudzę się wymianą zdań z osobami o niskim poziomie intelektu.

Data: 2012-06-21 18:22:30
Autor: Observatore
Jadrysiowi
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a): Nie wydaje mi się, ale tak się składa że szybko nudzę się wymian± zdań z osobami o niskim poziomie intelektu.

wlasnie widac jak sie nudzicie....ROTFL

Data: 2012-06-19 01:36:15
Autor: Grzegorz Z.
Jadrysiowi
Grzegorz Z. napisał:

Pewnie widzi twoj± twórczo¶ć na psp i na postawie tego cię ocenia.

"Słownictwo godne le¶nej zdziry! Mowa nienawi¶ci w penerskim wydaniu"