Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleń skiej.

Data: 2011-03-29 14:21:07
Autor: jadrys
Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleń skiej.
W dniu 2011-03-29 08:23, Przemysław W pisze:
- Zginęli ludzie, którzy byli na czele tego państwa, i państwo się o nich nie upomina. To znaczy, że tego państwa właściwie nie ma, to znaczy, że nie ma rządu. Wydaje mi się, że oni się bardzo boją poznania tej prawdy. Albo ją znają i też się boją - mówi matka prezydenta Lecha Kaczyńskiego w zwiastunie filmu Anity Gargas o katastrofie smoleńskiej wyprodukowanym dla "Gazety Polskiej".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9337150,Jadwiga_Kaczynska_o_katastrofie_smolenskiej.html#ixzz1Hxzr46Ww

Nie dziwię się, że Jadwiga Kaczyńska twierdzi, iż nie ma państwa i nie ma rządu. Myślę, że nie takie państwo i nie taki rząd sobie wymarzyła żona komunisty, która na prezenty swoim synom kupowała dzieła Lenina. Myślę również, że to dobrze, iż ludzie o takich marzeniach czują się zawiedzeni.

Przemek

--

Zaiste, nie takie państwo możne wymarzyć sobie Komunista. To w czym żyjmy to nawet nie burdel, to normalne szambo.

No i takimi lekturami wychowała ich na w miarę porządnych ludzi. Żadnego z nich nie ciągnie do złodziejstwa.

Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleń skiej.