Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.

Data: 2011-03-29 08:23:41
Autor: Przemysław W
Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.
- Zginęli ludzie, którzy byli na czele tego państwa, i państwo się o nich nie upomina. To znaczy, że tego państwa właściwie nie ma, to znaczy, że nie ma rządu. Wydaje mi się, że oni się bardzo boją poznania tej prawdy. Albo ją znają i też się boją - mówi matka prezydenta Lecha Kaczyńskiego w zwiastunie filmu Anity Gargas o katastrofie smoleńskiej wyprodukowanym dla "Gazety Polskiej".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9337150,Jadwiga_Kaczynska_o_katastrofie_smolenskiej.html#ixzz1Hxzr46Ww

Nie dziwię się, że Jadwiga Kaczyńska twierdzi, iż nie ma państwa i nie ma rządu. Myślę, że nie takie państwo i nie taki rząd sobie wymarzyła żona komunisty, która na prezenty swoim synom kupowała dzieła Lenina. Myślę również, że to dobrze, iż ludzie o takich marzeniach czują się zawiedzeni.

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-28 23:49:39
Autor: Hans Kloss
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On 29 Mar, 08:23, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
 Myślę,
Kłamiesz. W to nikt przytomny na grupie nie uwierzy.
że nie takie państwo i nie taki rząd sobie wymarzyła żona
komunisty, która na prezenty swoim synom kupowała dzieła Lenina.
Zgodnie z przewidywaniami  zaczęło się ubliżanie starej schorowanej
kobiecie tylko dlatego że jest matką Kaczyńskich. Platfonska swołocz
nie cofnie się przed najpodlejszym skurwysyństwem aby dopiąć swego.
J-23

Data: 2011-03-29 01:32:53
Autor: zbig
On 29 Mar, 08:49, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 29 Mar, 08:23, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:>  Myślę,

Kłamiesz. W to nikt przytomny na grupie nie uwierzy.> że nie takie państwo i nie taki rząd sobie wymarzyła żona
> [...]

kobiecie tylko dlatego że jest matką Kaczyńskich. Platfonska swołocz
nie cofnie się przed najpodlejszym skurwysyństwem aby dopiąć swego.

Nie przepadam za Nałęczem, ale wczoraj niezwykle celnie ujął to z czym
spotyka się p. Kaczyńska. PiS podjął świadomą decyzję o włączeniu p.
Kaczyńskiej do walki politycznej. Zrobił to z pełna świadomością , ze
będzie ona jako uczestnik walki politycznej narażona na ataki drugiej
strony vide casus Dubieniecki i Marta Kaczyńska.
To skurwysyństwo PiS jest tym bardziej irytującew świetle faktu, iż p.
Kaczyńska nie wie nic więcej o katastrofie niż powiedział jej syn.
Nawet nie zna atmosfery , która w Polsce panowała po katastrofie. Je
stanowisko jest zupełnie nieistotne jako absolutnie wtórne.

Data: 2011-03-29 18:06:08
Autor: ^heÂŽsk^
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On Tue, 29 Mar 2011 01:32:53 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Nawet nie zna atmosfery , która w Polsce panowała po katastrofie. Je
stanowisko jest zupełnie nieistotne jako absolutnie wtórne.

 prezes wykorzystuje matke do swoich celow. co za parszywy syn!

Data: 2011-03-29 10:21:07
Autor: TUsk-154

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:59f9fd19-6f4a-4f4b-b3e3-a82c16d6f02dp13g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
-- -

A no nie cofnie. Nie nalezy wiec sie rowniez cofac przed niczym co tych skurwysynow wysadzi z siodla wladzy. I to szybko bo wracaja "starzy wyjadacze" (LPR) :)

Data: 2011-03-29 11:38:17
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:59f9fd19-6f4a-4f4b-b3e3-a82c16d6f02dp13g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Tak się składa, że pisuarowa hołota użyła 85 - letnią staruszkę do przedwyborczej kłamliwej kampanii i poniesie tego konsekwencje. Skąd ty durniu możesz wiedzieć co wymarzyła sobie Jadwiga Kaczyńska? Ja swoje przypuszczenia opieram na faktach. Faktem jest, że była żoną komunisty, a o dziełach Lenina mówił Lech Kaczyński. Twoje chciejstwo, by nikt nie uwierzył w to co jest faktem zweryfikujesz za siedem miesięcy.

Przemek

Data: 2011-03-29 02:42:17
Autor: Hans Kloss
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On 29 Mar, 11:38, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Tak si sk ada, e pisuarowa ho ota u

Wypierdalaj śmieciu, płatny platfonski pachole, bezczelny oszczerco i
chamski paściarzu.
J-23

Data: 2011-03-29 11:51:14
Autor: WW
W dniu 2011-03-29 11:42, Hans Kloss pisze:

Wypierdalaj śmieciu, płatny platfonski pachole, bezczelny oszczerco i
chamski paściarzu.
J-23

Gdy fakty nie pasują do teorii, tym gorzej dla faktów ???.

Zanim na drugi raz się zbłaźnisz, może zerknij do "prac naukowych" swoich idoli i dowiedz się, na jakie autorytety się w nich powoływali.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-29 18:06:09
Autor: ^heÂŽsk^
On Tue, 29 Mar 2011 11:51:14 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

hans bluzga, a to oznacza, ze macie racje. ;o)))))

Data: 2011-03-29 13:37:13
Autor: Przemysław W
[...]

To jedyny "argument", który ma antypolskie picowskie ścierwo. Tfu!

Przemek

Data: 2011-03-29 04:56:30
Autor: Hans Kloss
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On 29 Mar, 13:37, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

To jedyny "argument",
Nazwałeś, kłamliwy skurwysyński paściarski pełośmieciu Panią Jadwigę
"żoną komunisty".
 I dopóki tego oszczerstwa nie udowodnisz dopóty będę cię śmieciu
poniewierał na tej grupie, wycierał tobą wszystkie brudy i nurzał w
gnojówce.
J-23

Data: 2011-03-29 14:29:02
Autor: Przemysław W
[...]

Jednej rzeczy nie wziąłeś pod uwagę picowska szmato. Poniewierać możesz kogoś równego sobie. Do mnie jesteś za mały, w każdym tego słowa znaczeniu.

Przemek

Data: 2011-03-29 05:39:32
Autor: Hans Kloss
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On 29 Mar, 14:29, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Poniewierać możesz
kogoś równego sobie.

Nieprawda, poniewierać można również kogoś stojącego o kilka pięter
niżej na drabinie rewolucji, na przykład tasiemca, pluskwę albo kogoś
takiego jak ty. Choć niektórzy twierdza że to nieładnie znęcać się nad
zwierzętami ja nie wyznaję tego przesądu i będę cię gnoił  kiedy tylko
przyjdzie mi na to ochota ;)
J-23

Data: 2011-03-29 14:46:12
Autor: Przemysław W
[...]

O jakiej rewolucji piszesz przygłupie?

Przemek

Data: 2011-03-29 06:10:03
Autor: Hans Kloss
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On 29 Mar, 14:46, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

O jakiej rewolucji

Firefoxowy korektor zrobił mi "rewolucję" z ewolucji bęcwale...
najtępszy muł by się domyślił że to literówka ale dla warzywnego
platfonsa to za trudne...
J-23

Data: 2011-03-29 15:29:49
Autor: Przemysław W
[...]

Znam te wasze "korektory". Jednemu durniowi "korektor" wyciął taki numer, że wydawało mu się, iż mieszka w wolsce.

Przemek

Data: 2011-03-29 18:06:09
Autor: ^heÂŽsk^
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On Tue, 29 Mar 2011 14:29:02 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 nie tacy gieroje znikneli z psp. czas i na hansa. panowie, czas!

Data: 2011-03-29 12:41:42
Autor: Hans Kloss
On 29 Mar, 18:06, ^he(R)sk^ <tylko.bigbred...@interia.pl> wrote:

 nie tacy gieroje znikneli z psp. czas i na hansa. panowie, czas!
 Spróbuj "gieroju" mnie w takim razie  zniknąc LOL ;)
Dalej  śmieciu, do dzieła- bo ja twierdze że łapki masz na to o wiele
za krótkie i mikrołebek o wiele za mały. A sama kanalizować , której
akurat masz pod dostatkiem, to o wiele za mało....
J-23

Data: 2011-03-29 12:44:42
Autor: Hans Kloss
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On 29 Mar, 21:41, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
. A sama kanalizować
KANALIOWATOŚĆ miało pójść... pieprzony firefox.
Bug warning, ostatnia poprawka polskiego słownika poprawnej pisowni
jakaś wyjątkowo nieudana jest...
J-23

Data: 2011-03-30 14:35:33
Autor: Aszxse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2a2dad08-bf5f-434c-803a-4cfa55926e71l11g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie pieprz Hans, niesteś po oprostu niedouczony jak każdy stary komuch! Samotność ci na łeb padła, a "kanaliowatość" to twoja wrodzona przypadłość!

AAA

Data: 2011-03-30 13:54:00
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:67967aa0-4ef0-4153-bb60-2f5a02434573x1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Zabawny ten Hjeniu jest :)

R.

Data: 2011-03-30 14:36:11
Autor: Aszxse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:67967aa0-4ef0-4153-bb60-2f5a02434573x1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ależ wy się tego hjenia boicie! Musi być niezły kozak skoro was absolutnie wkurwia!

AAA

Data: 2011-03-29 18:06:08
Autor: ^heÂŽsk^
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich
On Tue, 29 Mar 2011 11:38:17 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Tak się składa, że pisuarowa hołota użyła 85 - letnią staruszkę do przedwyborczej kłamliwej kampanii i poniesie tego konsekwencje. Skąd ty durniu możesz wiedzieć co wymarzyła sobie Jadwiga Kaczyńska? Ja swoje przypuszczenia opieram na faktach. Faktem jest, że była żoną komunisty, a o dziełach Lenina mówił Lech Kaczyński. Twoje chciejstwo, by nikt nie uwierzył w to co jest faktem zweryfikujesz za siedem miesięcy.

 ublizanie? to takie gnidy jak hans ublizaja starszej pani.  najbardziej parszywy jest jednak jej syn, jaroslaw. nie dosc,
 ze zeszmacil pamiec swego brata to robi to samo z matka!

Data: 2011-03-29 18:28:59
Autor: Przemysław W
Zaczęło się opluwanie Matki panów Kaczyńskich

Użytkownik "^heRsk^" <tylko.bigbrednie@interia.pl> napisał

ublizanie? to takie gnidy jak hans ublizaja starszej pani.
najbardziej parszywy jest jednak jej syn, jaroslaw. nie dosc,
ze zeszmacil pamiec swego brata to robi to samo z matka!

Warto przypomnieć, że też donosił na brata.

Przemek

Data: 2011-03-29 08:51:51
Autor: Grzegorz Z.
[...]

"Jareczku, szyneczkę mam ci położyć na chlebek, czy zjesz z talerzyka tak
jak lubisz?"

Data: 2011-03-29 10:36:52
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1iqup365o4jgg$.8k74rnr7pp2r.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

co sugerujesz? chcesz się pochwalić grupie, że nigdy nie było przy tobie matki w dzieciństwie? że on swoją kocha i szanuje? to ci przeszkadza?

wekon

Data: 2011-03-29 11:11:28
Autor: Grzegorz Z.
wekon napisał:

[...]

Nie ja, kiedyś w NIE to wyczytałem, chyba w felietonie Gadzinowskiego.
Cytuję z pamięci.

Data: 2011-03-29 11:15:22
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1iqup365o4jgg$.8k74rnr7pp2r.dlg40tude.net...
[...]

Mamusiu, zjem z kuwety. Jak zwykle.

Przemek

Data: 2011-03-29 12:33:04
Autor: Azxse

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:imrttf$6b3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czas by Jadwiga Kaczyńska powiedziała prawdę o wydarzeniach z 10 kwietnia! Niech powie o tym co się wtedy działo w szpitalu, o której zabrano jej z pokoju telewizor, radio, telefon komórkowy i o której przyjechał do niej "pozostały przy życiu syn" Jarosław.

AAA

Data: 2011-03-29 18:06:08
Autor: ^heÂŽsk^
On Tue, 29 Mar 2011 12:33:04 +0200, "Azxse" <azsxe@firtunit.de> wrote:

> [...]

Czas by Jadwiga Kaczyńska powiedziała prawdę o wydarzeniach z 10 kwietnia! Niech powie o tym co się wtedy działo w szpitalu, o której zabrano jej z pokoju telewizor, radio, telefon komórkowy i o której przyjechał do niej "pozostały przy życiu syn" Jarosław.

  te, bedziesz palcic tantiemy!   to moja sugestia, ze wydarzenia 10.04.2010 przebiegaly inaczej!
  starsza pani raz lezala na wspolnej sali, raz na reanimacji,
  innym razem spacerowala po korytarzu i zachodzila do stolowki.
  nikt jej nie powiedzial o smolensku? czyzby w calym szpitalu
  10.04.2010 od godz 08:41 pozabierano kuriacjszom telefony komorkowe,
  wylaczono tv i radia? "kochajacy syn" przyjechal dopiero po 09-tej.
  po co? czy to nie zastanawiajace?

Data: 2011-03-29 14:21:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-29 08:23, Przemysław W pisze:
[...]

Zaiste, nie takie państwo możne wymarzyć sobie Komunista. To w czym żyjmy to nawet nie burdel, to normalne szambo.

No i takimi lekturami wychowała ich na w miarę porządnych ludzi. Żadnego z nich nie ciągnie do złodziejstwa.

Data: 2011-03-29 16:39:08
Autor: cirrus
[...]

Pewnie zapatrzyła się na Kononowicza.

--
stevep

Data: 2011-03-29 18:06:08
Autor: ^heÂŽsk^
Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.
On Tue, 29 Mar 2011 08:23:41 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

- Zginęli ludzie, którzy byli na czele tego państwa, i państwo się o nich nie upomina. [...]

 u kogo niby ma sie upomniac? u sw. piotra?  coz to, umierajaca 09 kwietnia 2010 starsza pani nagle
 poczula sie tak dobrze, ze w wykonuje polecenia prezesa PiS?

Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.