Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.

Data: 2011-03-29 12:33:04
Autor: Azxse
Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:imrttf$6b3$1inews.gazeta.pl...
- Zginęli ludzie, którzy byli na czele tego państwa, i państwo się o nich nie upomina. To znaczy, że tego państwa właściwie nie ma, to znaczy, że nie ma rządu. Wydaje mi się, że oni się bardzo boją poznania tej prawdy. Albo ją znają i też się boją - mówi matka prezydenta Lecha Kaczyńskiego w zwiastunie filmu Anity Gargas o katastrofie smoleńskiej wyprodukowanym dla "Gazety Polskiej".

Czas by Jadwiga Kaczyńska powiedziała prawdę o wydarzeniach z 10 kwietnia! Niech powie o tym co się wtedy działo w szpitalu, o której zabrano jej z pokoju telewizor, radio, telefon komórkowy i o której przyjechał do niej "pozostały przy życiu syn" Jarosław.

AAA

Data: 2011-03-29 18:06:08
Autor: ^heÂŽsk^
On Tue, 29 Mar 2011 12:33:04 +0200, "Azxse" <azsxe@firtunit.de> wrote:

> [...]

Czas by Jadwiga Kaczyńska powiedziała prawdę o wydarzeniach z 10 kwietnia! Niech powie o tym co się wtedy działo w szpitalu, o której zabrano jej z pokoju telewizor, radio, telefon komórkowy i o której przyjechał do niej "pozostały przy życiu syn" Jarosław.

  te, bedziesz palcic tantiemy!   to moja sugestia, ze wydarzenia 10.04.2010 przebiegaly inaczej!
  starsza pani raz lezala na wspolnej sali, raz na reanimacji,
  innym razem spacerowala po korytarzu i zachodzila do stolowki.
  nikt jej nie powiedzial o smolensku? czyzby w calym szpitalu
  10.04.2010 od godz 08:41 pozabierano kuriacjszom telefony komorkowe,
  wylaczono tv i radia? "kochajacy syn" przyjechal dopiero po 09-tej.
  po co? czy to nie zastanawiajace?

Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.