Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.

Data: 2011-03-29 16:39:08
Autor: cirrus
Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:imrttf$6b3$1inews.gazeta.pl...
- Zginęli ludzie, którzy byli na czele tego państwa, i państwo się o nich nie upomina. To znaczy, że tego państwa właściwie nie ma, to znaczy, że
nie  ma rządu. Wydaje mi się, że oni się bardzo boją poznania tej
prawdy. Albo ją  znają i też się boją - mówi matka prezydenta Lecha
Kaczyńskiego w zwiastunie  filmu Anity Gargas o katastrofie smoleńskiej
wyprodukowanym dla "Gazety  Polskiej".
Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9337150,Jadwiga_Kaczynska_o_katastrofie_smolens
kiej.html#ixzz1Hxzr46Ww
Nie dziwię się, że Jadwiga Kaczyńska twierdzi, iż nie ma państwa i nie ma rządu. Myślę, że nie takie państwo i nie taki rząd sobie wymarzyła żona komunisty, która na prezenty swoim synom kupowała dzieła Lenina. Myślę również, że to dobrze, iż ludzie o takich marzeniach czują się zawiedzeni.
Przemek

Pewnie zapatrzyła się na Kononowicza.

--
stevep

Jadwiga Kaczyńska o katastrofie smoleńskiej.