Jadwiga Kaczyńska vs platfonskie bydło- starcie pierwsze

Data: 2011-03-29 13:55:30
Autor: obserwator
Jadwiga Kaczyńska vs platfonskie bydło- starcie pierwsze

w polityce nie ma co kogos cierpiec lub niecierpiec. Liczy sie to co robi.
W kazdym razie zachowuje sie duzo bardziej godnie i odopowiedzialnie, anizeli
Mi..Mi..Mi...galski, chodzaca kompromitacja.

Data: 2011-03-29 16:42:21
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imsoci$2ls$1inews.gazeta.pl...
w polityce nie ma co kogos cierpiec lub niecierpiec. Liczy sie to co robi.
W kazdym razie zachowuje sie duzo bardziej godnie i odopowiedzialnie,
anizeli Mi..Mi..Mi...galski, chodzaca kompromitacja.

Nic dziwnego przecież to były aparatczyk PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-03-29 14:50:53
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> anizeli Mi..Mi..Mi...galski, chodzaca kompromitacja.

Nic dziwnego przecież to były aparatczyk PiS-u.

mylisz sie, to nie aparatczyk PiS.  To aparatczyk, ale zupelnie kogos innego. Po czynach ich poznajemy, kogo.

Data: 2011-03-30 15:40:45
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imsrkd$cbm$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to kogo? Jak zwykle po pisowsku jakaś insynuacyjka?

--
stevep

Data: 2011-03-29 16:44:09
Autor: X
On 29.03.2011 16:42, cirrus wrote:
Nic dziwnego przecież to były aparatczyk PiS-u.

Jedynie słuszny język wam się przypomniał, towarzyszu?!

pzdr

Data: 2011-03-30 15:39:25
Autor: cirrus
Użytkownik "X" <no.spam@no.cry.com> napisał w wiadomości news:imsr7o$rnr$2news.onet.pl...
On 29.03.2011 16:42, cirrus wrote:
Nic dziwnego przecież to były aparatczyk PiS-u.
Jedynie słuszny język wam się przypomniał, towarzyszu?!
pzdr

Jedyny, który jest adekwatny do działań PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-03-29 16:49:43
Autor: ePolityk

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:imsr4g$827$1news.vectranet.pl...
[...]

Pietrzykowski przylazl, ja spadam :)

Jadwiga Kaczyńska vs platfonskie bydło- starcie pierwsze