Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.

Data: 2010-05-25 18:49:01
Autor: karwanjestdebilem
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
Jak dowiedziała się "Rz", Jarosław Kaczyński powiedział dziś mamie o katastrofie smoleńskiej.

 Na początku był wielki szok, ale potem rozmawiali - twierdzi nasz informator. Inna osoba powiedziała nam, że matka prezesa PiS zniosła fatalną informację "bardzo źle, ale nie tragicznie".
Jarosław Kaczyński kilkakrotnie przymierzał się, by poinformować mamę o śmierci jej drugiego syna, prezydenta Lecha Kaczyńskiego, ale za każdym razem odradzali mu to lekarze.

Poważnie chora Jadwiga Kaczyńska leży w warszawskim szpitalu przy Szaserów.

http://www.rp.pl/artykul/484964_Jadwiga_Kaczynska_wie_o_tragedii.html

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-25 10:04:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
On 25 Maj, 18:49, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
[...]

Piszesz to by ktos tam pojechal i jej ukradl dowod?

Data: 2010-05-25 21:22:33
Autor: karwanjestdebilem
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

Piszesz to by ktos tam pojechal i jej ukradl dowod?

A ty się pytasz, bo masz ochotę to zrobic?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-25 14:27:52
Autor: Antenka
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.

Poważnie chora Jadwiga Kaczyńska leży w warszawskim szpitalu przy Szaserów.<

Głupi Kawsiur szuka taniej sensacji grając cudzą śmiercią.

Antenka

Data: 2010-05-26 07:50:40
Autor: karwanjestdebilem
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.

Użytkownik "kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Głupi Kawsiur szuka taniej sensacji grając cudzą śmiercią.

Cudzą śmiercią zagrał twój idol kałtenka, doprowadzając do śmierci niewinnej kobiety, którą chciał pokazac wyprowadzaną w kajdankach i towarzystwie kamer. Kobieta nie żyje, a metrowy baton musiał się podac do dymisji...

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-25 19:07:06
Autor: 'heÂŽsk
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
On Tue, 25 May 2010 18:49:01 +0200, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Jak dowiedziała się "Rz", Jarosław Kaczyński powiedział dzi¶ mamie o katastrofie smoleńskiej. [...]

 caly kraj laczy sie z nim w tym trudnym dla niego dniu.
 czy z tego powodu bedzie wprowadzony 2-tygodniowy zakaz
 krytykowania poczynan prezesa pis? czy prezes pis powiedzial
 swojej mamusi, ze on chce byc prezydentem ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-25 13:24:05
Autor: Bruner

"'heŽsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message
czy prezes pis powiedzial
>swojej mamusi, ze on chce byc prezydentem ?

lekarze zabronili bo drugiego szoku by nie przezyla jak nie zostanie

Data: 2010-05-25 19:10:28
Autor: Grzegorz Z.
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
Dnia Tue, 25 May 2010 18:49:01 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Ja pierdzielę.... co za ludzie!

I taki ciul był premierem?

Co to za rodzina? Co to za geny?

Data: 2010-05-25 19:59:30
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qnp11xu5wml0$.159nv9oh4117d.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 25 May 2010 18:49:01 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Ja pierdzielę.... co za ludzie!

I taki ciul był premierem?

Co to za rodzina? Co to za geny?
-- -- -- -- -- -- -
najlepsze z mozliwych
awe

Data: 2010-05-25 19:58:50
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-25 19:59, awe pisze:
[...]

niski wzrost, slaba muskulatura, lysienie, wczesne siwienie, otylosc, niski poziom testosteronu (albo jakies zboczenie plciowe), skrzekliwy glos... najlepsze geny na rynku....

--
the_foe

Data: 2010-05-25 20:02:30
Autor: 'heÂŽsk
On Tue, 25 May 2010 19:58:50 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

niski wzrost, slaba muskulatura, lysienie, wczesne siwienie, otylosc, niski poziom testosteronu (albo jakies zboczenie plciowe), skrzekliwy glos... najlepsze geny na rynku....

nagroda darwina pewna ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-25 20:36:34
Autor: awe

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hth34l$qa0$5news.dialog.net.pl...
[...]

kobietom sie podoba. wybitna inteligencja. to najbardziej racuje babki.
awe

Data: 2010-05-25 21:27:52
Autor: karwanjestdebilem
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

kobietom sie podoba. wybitna inteligencja. to najbardziej racuje babki.

Jak on te babki "racuje"? Powiedz jak to się robi, bo mnie żżera ciekawośc!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-25 21:33:41
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 May 2010 21:27:52 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Jak on te babki "racuje"? Powiedz jak to się robi, bo mnie żżera ciekawośc!

Tego się nie da wytłumaczyć, musiałbyś kiedyś spróbować, Przemku.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-25 21:40:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 25 May 2010 21:33:41 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 25 May 2010 21:27:52 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Jak on te babki "racuje"? Powiedz jak to się robi, bo mnie żżera ciekawośc!

Tego się nie da wytłumaczyć, musiałbyś kiedyś spróbować, Przemku.

To skąd awe wie że Jarek rajcuje kobiety? Awe jest Jarkiem?

Data: 2010-05-25 21:44:37
Autor: karwanjestdebilem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jpsqh98iza1l.1h1e2iiws2jqr.dlg40tude.net...
[...]

Jarek wyracował Piotra i Awe. Innej możliwości nie widzę.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-25 22:13:41
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 May 2010 21:40:57 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Tego się nie da wytłumaczyć, musiałbyś kiedyś spróbować, Przemku.

To skąd awe wie że Jarek rajcuje kobiety? Awe jest Jarkiem?

Nie wiem skąd Jarek wie, chcę pomóc temu biednemu Przemkowi. Wyobrażasz
sobie Warzywny to już stary, łysy cap a nie wie jak się "babki rajcuje"...
:-)
Piotr

Data: 2010-05-26 02:05:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 25 May 2010 22:13:41 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 25 May 2010 21:40:57 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Tego się nie da wytłumaczyć, musiałbyś kiedyś spróbować, Przemku.

To skąd awe wie że Jarek rajcuje kobiety? Awe jest Jarkiem?

Nie wiem skąd Jarek wie

Nie "skąd Jarek wie" tylko skąd awe wie że Jarek rajcuje kobiety?

Data: 2010-05-26 07:33:50
Autor: cirrus
[...]

A mężczyzn nie rajcuje?

--
stevep

Data: 2010-05-26 13:17:09
Autor: Antenka
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
A mężczyzn nie rajcuje? <

Niestety w jego spisie rajcowników nie odnajdziesz człekokształtnego
orangutana :-D

Amtenka

Data: 2010-05-27 12:17:56
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eb950f4-e18c-42d2-8530-998c172d2d2ce28g2000vbd.googlegroups.com...
A mężczyzn nie rajcuje? <
Niestety w jego spisie rajcowników nie odnajdziesz człekokształtnego
orangutana :-D
Amtenka

Nie pozwalaj sobie, Kaczyński nie jest człekokształtnym orangutanem.

--
stevep

Data: 2010-05-25 21:34:48
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-25 20:36, awe pisze:
[...]

w doborze plciowym inteligencja ma niewielkie znaczenie - liczy sie wyglad i pieniadze/wladza

--
the_foe

Data: 2010-05-26 01:13:00
Autor: awe

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hth8oj$tt0$3news.dialog.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
tak zaczynam wasz czytac chlopaki lewaki i pelopopieracze i mysle sobie ze wasza ewolucja nie zostala tak do konca dorozwinieta:-)) wlasnie inteligencja ma zasadnicze znaczenie, dopiero potem reszta.
awe

Data: 2010-05-26 21:22:53
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-26 01:13, awe pisze:
[...]

ciekawe po co, skoro wystarczy 1 na 100000 madry by cywilizacja przetrwala?

--
the_foe

Data: 2010-05-26 22:22:23
Autor: awe

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:htjse8$9d7$1news.dialog.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
wiesz jakby ci to powiedziec...najpierw jest troche miecha, potem troche wiecej inteligencji a potem juz sa same inteligentne maszyny byc moze z jakimis elementami biologicznymi
awe

Data: 2010-05-25 21:25:23
Autor: karwanjestdebilem
[...]

No i co najważniejsze, nasrane w pustej łepetynie!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-25 22:33:31
Autor: raff
[...]

ale moze przynajmniej masz ladne oczy, Kawecki.

R.

Data: 2010-05-26 01:14:00
Autor: awe

Użytkownik "raff" <patagonia5515@onet.pl> napisał w wiadomości news:hthc6v$ueh$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ja chcialbym zobaczyc kaweckiego w akcji. Kurde kawecki kim wy jestescie, no powiedzcie cos o sobie tak zupelnie prywatnie.
awe

Data: 2010-05-26 06:56:19
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Ja bym sie nie zdziwil gdyby byl zielony i mial czulki na dupie.

R.

Data: 2010-05-26 10:30:46
Autor: Bombelek

Użytkownik "raff" <patagonia5515@onet.pl> napisał w wiadomości news:hti9lm$n28$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

Ależ psychopaci! Skąd tacy się biorą?

Data: 2010-05-26 12:34:39
Autor: karwanjestdebilem
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Ależ psychopaci! Skąd tacy się biorą?

Z pisu i od Rydzyka, co na jedno wychodzi.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-26 07:42:48
Autor: karwanjestdebilem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hthl6s$mok$1news.onet.pl...

[...]

Szkoda waszego zachodu. Jestem hetero, ale może dogadacie się między sobą.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-26 22:20:49
Autor: awe

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hticcp$i1k$1inews.gazeta.pl...

[...]

co wy ta hetera jestescie?
awe

Data: 2010-05-26 02:45:34
Autor: Slavius
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
On 25 Maj, 17:49, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
[...]

No k***e. Robić z tragedii rodzinnej telenowelę. Z jednej strony mam
do tego za złe mediom, że to publikują, a z drugiej strony
Kaczyńskiemu, że to ogłasza, albo pozwala swoim współpracownikom, albo
ludziom od PR, na ogłaszanie prasie, że już matkę powiadomił o
tragedii.
Polityk nie powinien być celebrytą, jakimś aktorzyną, który istnieje
dopóty dopóki media o nim piszą i o jego problemach. Wkurzające jest
także to, że zamiast pisać konkrety o danym polityku, większość
najnowszych gazet sięga po metody brukowców i pisemek dla kobiet i
komentuje wygląd i zachowanie.

Data: 2010-05-26 02:48:38
Autor: Slavius
wrote:

> [...]

także to, że zamiast pisać konkrety o danym polityku, większość
najnowszych gazet sięga po metody brukowców i pisemek dla kobiet i

Przepraszam. Zamiast najnowszych gazet miało być największych gazet.

Data: 2010-05-26 11:55:03
Autor: PaPi
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
Polityk nie powinien być celebrytą, jakimś aktorzyną, który istnieje
dopóty dopóki media o nim piszą i o jego problemach.

Mysle, ze nie znasz elektoratu Kaczynskiego.
To ludzie zyjacy celebrytami, ogladajacy seriale i kupujacy brukowce typu Fakt czy Superekspress.
Zagrywka taka jest wlasnie skierowana do elektoratu Kaczynskiego, nie do ludzi myslacych.

Data: 2010-05-26 12:17:04
Autor: Antenka
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.
..
Zagrywka taka jest wlasnie skierowana do elektoratu Kaczynskiego, nie do  ludzi myslacych <  Nie pochlebiaj sobie GóWniarzu.

Wykarmianych GóWnem uważasz za myślących?
To elyta o mózgach wielkości ziarenka maku,  niezdolna do
samodzielnego myślenia. Za "ten kwiat entelygencji" myśli Schechter.

Antenka

Data: 2010-05-26 14:08:05
Autor: karwanjestdebilem
Jadwiga Kaczyńska wie o tragedii.

Użytkownik "Slavius" <slaviusanonim@gmail.com> napisał

[...]

Pisuarowe matołki zawsze robiły dużo szumu wokół siebie. Niwiele mieli do powiedzenia w sprawach związanych z zarządzaniem państwem, to mielili jęzorami na wszystkie inne tematy. Gdy 7 kwietnia 2009 r zmarła mama premiera Tuska, nie słyszało się by ktokolwiek robił z tego medialne wydarzenie.

[...]

łatwo się sprzedają. Pogoń za pieniądzem.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-26 14:23:05
Autor: Panslavista
karwanjestdebilem wrote:

[...]