Jadzia Czerwonousta ma fan club na facebooku ;)

Data: 2010-08-24 22:23:05
Autor: Eulalia Browarek
Jadzia Czerwonousta ma fan club na facebooku ;)
"...Pani Jadwigo jest Pani człowiekiem godnym nazwania się patriotą/w czasie wyborów prezydenckich człowiek siedział przed ekranem i chłonął to co Pani mówiła!całym sercem i modlitwą jestem z Panią!
Takich ludzi jak Pani i Jan Pospieszalski nam ...trzeba!..."

Takie bałwochwalcze teksty tam chodzą ;)

Zennon

Data: 2010-08-25 00:38:01
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i51go9$jbc$1tioat.net...
[...]

no popatrz a Tuskowi nikt czegos takiego nie napisze. Nie szanuja chuja - musi byc
awe

Jadzia Czerwonousta ma fan club na facebooku ;)