Jadzia punktuje

Data: 2015-04-21 20:11:23
Autor: Mark Woydak
Jadzia punktuje
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17781684,Staniszkis__Korwin_Mikke_jest_ekscentrycznym__beznadziejnym.html?lokale=local#BoxNewsCz

A cóż zdenerwowało tak podstarzałego aniołka prezesa? JKM powiedział:

"Jeżeli bandyci będą napadali na ludzi, to trzeba będzie do nich strzelać.
Mam obowiązek bronić ludzi - mówił kilka dni temu Monice Olejnik Janusz
Korwin-Mikke." A Jadzi to się nie podobie. Dziwne, że Jadzia nie zabrał głosu na temat wieku innego staruszka, bardziej bliskiemu jej sercu.

MW

Data: 2015-04-22 15:55:42
Autor: Lord
Jadzia punktuje

Użytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mh64b6$ae1$12@news.albasani.net...
[...]

Starsza pani ma prawo wygadywać głupoty.

~Lord

Jadzia punktuje