Jadzia szuka swojej szansy u boku starszego pana

Data: 2013-06-30 10:28:48
Autor: Parvus
Jadzia szuka swojej szansy u boku starszego pana
"Ekspert ds. kształtowania wizerunku politycznego dr Bohdan Dzieciuchowicz ocenił, że podczas wystąpienia na konwencji PO Donald Tusk był jak walec. Z kolei, jego zdaniem, Jarosław Kaczyński na kongresie PiS wypadł jak starszy pan. Tymczasem socjolog prof. Jadwiga Staniszkis uważa, że prezes PiS Jarosław Kaczyński lepiej niż premier Donald Tusk odniósł się do polskich realiów i do polskich problemów."

Data: 2013-06-30 06:54:29
Autor: leming.show
W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 10:28:48 UTC+2 użytkownik Parvus napisał:
"Ekspert ds. kształtowania wizerunku politycznego dr Bohdan Dzieciuchowicz ocenił, że podczas wystąpienia na konwencji PO Donald Tusk był jak walec.

Ale mnie nie obchodzi jak wypadl Tusek, mnie interesuje ile % mojego dochodu przechodzi do panstwowego wora, i co JA z tego mam. Problem w tym ze kasa wyplywa z wora a to do USA, a to do Niemiec, innym razem do Izraela.

Tusek powiedzial: "przez dlugie, dlugie lata bedziemy splacac tym ktorzy utracili"
Problem w tym ze nie ma tych ktorzy  utracili, a hasbara wywraca kazdy temat.
http://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk&list=PL0D81C8D0316E68DD

Data: 2013-06-30 19:12:37
Autor: kc

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51cfecba$0$1451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ty parvus czy pervert, czy parvus pervert? Sugerujesz,że Tusk to dzieciuch?
kc

Data: 2013-06-30 21:40:11
Autor: Parvus

Użytkownik "kc" <kc59@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

Sugeuję żeś zboczek pisowski. Nędzny typek trolujący z wielu adresów.

Data: 2013-07-01 20:07:46
Autor: kc

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51d08a23$0$1261$65785112news.neostrada.pl...
Sugeuję żeś zboczek pisowski.

Jeżeli dla ciebie jest to system zero (PO) - jedynkowy, to niech ci będzie, że pisowski.

Nędzny typek trolujący z wielu adresów.

Kazali ci mnie namierzyć?

kc

Jadzia szuka swojej szansy u boku starszego pana