Jadziu, mityguj się

Data: 2012-07-07 10:03:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, mityguj się
Profesor Jadwisia Staniszkis nie od dziś twierdzi, że jedną z głównych przyczyn kraszu pod Smoleńskiem było "niskiej jakości państwo". A ponieważ za jakość państwa odpowiada premier, to "gdyby  był honorowy, złożyłby dymisję".  Skoro więc gdybamy, to wypada może napisać, że gdyby szanowna pani profesór miała honor, a przede wszystkim spojrzała w lustro,  oraz posłuchała pierdoł które przy różnej okazji od miesięcy wygaduje, to dobrowolnie poddała by się eutanazji.?
(póki co proponuję odstawienie geriavitu z amfetaminą. Będzie lepsze samopoczucie. I koniecznie spróbować lewatywy)
sobota, 07 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2774.html

Data: 2012-07-07 10:27:46
Autor: Przemysław M.
Jadziu, mityguj się
Dnia Sat, 7 Jul 2012 10:03:32 +0200, Bogdan Idzikowski napisaů(a):

Profesor Jadwisia Staniszkis nie od dziú twierdzi, ýe jednŕ z gůównych przyczyn kraszu pod Smoleńskiem byůo "niskiej jakoúci państwo". A poniewaý za jakoúă państwa odpowiada premier, to "gdyby  byů honorowy, zůoýyůby dymisjć".  Skoro wićc gdybamy, to wypada moýe napisaă, ýe gdyby szanowna pani profesór miaůa honor, a przede wszystkim spojrzaůa w lustro,  oraz posůuchaůa pierdoů które przy róýnej okazji od miesićcy wygaduje, to dobrowolnie poddaůa by sić eutanazji.?
(póki co proponujć odstawienie geriavitu z amfetaminŕ. Bćdzie lepsze samopoczucie. I koniecznie spróbowaă lewatywy)
sobota, 07 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2774.html

Jadzia usiůuje wkrćciă sić do prezesowi PiS pod pierzynć.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-07-07 11:13:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, mityguj sić

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:jt8ru0$nha$1dont-email.me...
[...]

Ale w jakim celu?
Mój mózg nie daje odpowiedzi.

--
Donald Tusk - "wolaůbym sić nie urodziă, niý na grobach zmarůych budowaă swojŕ karierć politycznŕ".

Data: 2012-07-07 11:16:15
Autor: Krzysztof Lewczuk
Jadziu, mityguj si
Ale w jakim celu?
Mój mózg nie daje odpowiedzi.

Facet swoje lata ma, wolny, ma trochć wůadzy, posagu trochć wniesie, nastolatki dzisiaj za spodnie nie takie rzeczy robiŕ - wiem widziaůem na filmie! ;-)

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzeúcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dŕýenie do tego, ýeby państwo

Data: 2012-07-07 11:26:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, mityguj si

Uýytkownik "Krzysztof Lewczuk" <lewczuk.krzysztof@gmail.com> napisaů w wiadomoúci news:jt8uq0$o5h$7inews.gazeta.pl...
[...]

To Jadzia Staniszkis jest nastolatkŕ? To jak wyglŕdajŕ staruszki? Wyobraýenie sobie tego takýe przekracza moje moýliwoúci!

--
Donald Tusk - "wolaůbym sić nie urodziă, niý na grobach zmarůych budowaă swojŕ karierć politycznŕ".

Data: 2012-07-07 11:30:12
Autor: Krzysztof Lewczuk
Jadziu, mityguj si

[...]

Nastolatkŕ bynajmniej nie jest ale pewne zachowania sŕ we krwi

KL

Data: 2012-07-07 11:29:39
Autor: Marek Czaplicki
Jadziu, mityguj si
On 2012-07-07 11:16, Krzysztof Lewczuk wrote:
[...]

Oj sŕdzć, ýe nic z zalotów nie bćdzie:
- Nie musiaů mnie w to wmanewrowywaă, ale jeúli juý to daů okazjć do bardzo úmiesznych spekulacji. To mnie zaskoczyůo, bo to byůo takie babskie, takie o sůowo za duýo, ale lubić go dalej - stwierdziůa w "Piaskiem po oczach" w TVN24 Jadwiga Staniszkis, odnoszŕc sić do sůów Jarosůawa Kaczyńskiego o "liúcie osób zagroýonych".
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kaczynski-o-krotkiej-liscie-to-bylo-takie-babskie,263408.html
Takie BABSKIE? W wykonaniu prezesa? :-)

Data: 2012-07-07 11:08:08
Autor: Krzysztof Lewczuk
Jadziu, mityguj si
[...]

Wtedy by na psp zawrzało o kolejnym ataku 'seryjnego samobójcy' krzykacze zorientowani na jedyną słuszną partii zadyszki by do stali od klepania jadowitych komentarzy i postów o wielkim spisku.
Ee, nie. Gówno śmierdzi i należy je omijać zamiast w nie w chodzić.

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo

Data: 2012-07-07 14:15:02
Autor: Klin
Jadziu, nie daj się

 http://wsieci.rp.pl/opinie/rekiny-i-plotki/Jadwiga-Staniszkis-Wiedzialam-o-naciskach-na-Petelickiego-Bedzie-jak-z-gen-Papala

   To dlatego szumowiny w rodzaju revelsteina Cię atakują
   jak i tutejsze jego wypierdki.

Data: 2012-07-07 15:05:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, nie daj się

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ff8284a$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

http://wsieci.rp.pl/opinie/rekiny-i-plotki/Jadwiga-Staniszkis-Wiedzialam-o-naciskach-na-Petelickiego-Bedzie-jak-z-gen-Papala

  To dlatego szumowiny w rodzaju revelsteina Cię atakują
  jak i tutejsze jego wypierdki.

Miał taką wiedzę i nie podzielił się z prokutaturą? Jak Kaczyński? Wiem ale nie powiem?

Data: 2012-07-07 19:19:59
Autor: Klin
Jadziu, nie daj się

[...]

   Dopiero by się zaczęło szczucie, gdyby z czymś takim wystąpili.
   Zresztą co to mogłoby zmienić, może zamiast podejrzanego
   samobójstwa byłby równie podejrzany nieszczęśliwy wypadek.

Data: 2012-07-07 19:45:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, nie daj się

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ff86fc4$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo miał taką samą wiedzę jak Kaczyński "wiem ale nie powiem". Ploty, plotki, ploteczki. I taką samą wiedzę ma Jadzia, na którą powołuje się Kaczyński.
W sumie wielki magiel.
I ty wpisujesz się w ten magiel.
A jak ten magiel działa można było zaobserwować na podstawie Lecha Kaczyńskiego, który będąc prezydentem Warszawy, wszystkie swe siły poświęcił na pisanie donosów do prokuratury i nie miał już czasu na czynienie niezbędnych inwestycji na terenie Stolicy.
I tak samo było z Macierewiczem. Chyba setki donosów do prokuratury na funkcjonariuszy WSI skończyło się wielkim pufff!!!
Pisiacy, wy macie we krwi teorie spiskowe i bez nich wasza egzystencja jest bezsensowna i bezcelowa.

Data: 2012-07-07 20:20:56
Autor: Klin
Jadziu, nie daj się

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

    Czerpiesz swoją wiedzę od kundelków w rodzaju revelsteina
    i masz czelność stawiać jego wypociny na równi z opiniami
    i wiedzą takich ludzi jak gen. Petelicki, prof. Staniszkis,
    premier Kaczyński. Widać, że nie masz odrobiny samokrytycyzmu.

Data: 2012-07-07 21:15:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, nie daj się

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ff87e0f$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Ich wiedza: "wiem ale nie powiem". Paradne.
Ja też wiem dużo, z dobrze poinformowanych źródeł, na temat wielu osobistości politycznych. Wiam ale nie powiem!

Data: 2012-07-07 21:36:44
Autor: Klin
Jadziu, nie daj się

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

   Gen. Petelicki powiedział krzynkę więcej i już nie żyje
   podobnie Andrzej Lepper. Dobrze, że nie powiesz też bym ci
   radził - język za zębami - jeśli nie chcesz pójść w ich ślady.
   Tylko, że ty GWno wiesz w tym cały wic.

Data: 2012-07-07 22:02:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, nie daj się

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Nie rozśmieszaj mnie, bo mam zajady. Swoją drogą, za dużo filmów się naoglądałeś i szajba ci odbija!

Data: 2012-07-07 22:12:12
Autor: Chiron
Jadziu, nie daj się
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff895f2$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
  Tylko, że ty GWno wiesz w tym cały wic.

Nie rozśmieszaj mnie, bo mam zajady. Swoją drogą, za dużo filmów się naoglądałeś i szajba ci odbija!

A ten Klin to jakiś niedzisiejszy chyba.Wiadomo przecież, że żadnych spisków w polityce nie ma. Wszystko jest oficjalnie, nie ma żadnych knowań. Słowem- pełen spontan- jak u Owsiaka.  Chyba...chyba że sam Wielki Adam ogłosi, że właśnie zawiązał się spisek- bo oto przyszedł  do niego Rywin, i go szantażował. No ale Adaś nie gapa, i własnoręcznie nagrał spiskowca- stąd mamy jeden zatwierdzony spisek. Jednak jak sam wiesz, wyjątek tylko potwierdza regułę, że żadnych spisków nie ma.
No a jak tam duchota? Zelżało?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-08 00:21:26
Autor: u2
Jadziu, nie daj się
W dniu 2012-07-07 22:12, Chiron pisze:
Nie rozśmieszaj mnie, bo mam zajady. Swoją drogą, za dużo filmów się
naoglądałeś i szajba ci odbija!

Zajady masz? To widac :-)

Data: 2012-07-08 00:33:01
Autor: Chiron
Jadziu, nie daj się
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ff8b667$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-07 22:12, Chiron pisze:
Nie rozśmieszaj mnie, bo mam zajady. Swoją drogą, za dużo filmów się
naoglądałeś i szajba ci odbija!

Zajady masz? To widac :-)

Odpowiadasz mnie na tekst Idzika
:-)

p.s.
zacytowałem poprawnie

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-08 09:40:34
Autor: u2
Jadziu, nie daj się
W dniu 2012-07-08 00:33, Chiron pisze:
[...]

Ha, kun by sie usmial, ciagle wyciagasz mi trolle z kanalu.

Data: 2012-07-08 12:55:12
Autor: Chiron
Jadziu, nie daj się
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ff93974$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Idzik jest spoko. Nazywam go na prywatny użytek "Nostalgia za PRL". Wiesz- w tamtych czasach- wbrew pozorom- rzemiosło miało złote życie. A raczej rzemieślnicy. Każdy, kto chciał zostać rzemiochą wystarczyło, że terminował u kogoś, a potem otwierał własną działalność- i już. Był bogol. Za co otwierał? Ano- wystarczyło wziąć kredyty- jak przychodziło spłacać, to inflacja sprawiała, że były to marne pieniądze. Ale interesik się kręcił. Można było otworzyć sklepik  czy jakiś warsztacik- jak się oczywiście udało z lokalizacją. Ale jak już- to państwo kosiło konkurencję wokół. Bo każdy, kto chciał obok coś podobnego otworzyć- dostawał z urzędu niezmienną odpowiedź: "na tym terenie nie ma zapotrzebowania społecznego na pańską działalność". A te bale cechowe albo wyjazdy do Soczi czy nad inny Balaton! Taka żona kusnierza brylowała w futrze zrobionym przez męża z  kradzionych klientom skórkami nutrii, albo wysiadali z auta, które mąż mechanik samochodowy przerobił z kradzionego z RFNu Mercedesa. I nagle...nagle przyszedł Wilczek ze swoimi naprawdę kapitalistycznymi reformami. W tym momencie taki sklepikarz, szewc czy jakikolwiek dotychczasowy bogacz zaczynał zarabiać w stosunku do innych tyle, co średnio kwalifikowany robotnik. A jeszcze Balcerowicz urealnił kredyty i kto nie spłacił- to musiał teraz bulić ogromne pieniądze. Słowem- ci ludzie, cała klasa ludzi- zostali nagle zdeklasowani.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-08 13:00:06
Autor: u2
Jadziu, nie daj się
W dniu 2012-07-08 12:55, Chiron pisze:
Ha, kun by sie usmial, ciagle wyciagasz mi trolle z kanalu.

Idzik jest spoko.

Jasne, wszyscy ubecy som spoko.

Jadziu, mityguj się