Jadziu, mityguj siź

Data: 2012-07-07 10:27:46
Autor: Przemys³aw M.
Jadziu, mityguj siź
Dnia Sat, 7 Jul 2012 10:03:32 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Profesor Jadwisia Staniszkis nie od dziś twierdzi, że jedną z głównych przyczyn kraszu pod Smoleńskiem było "niskiej jakości państwo". A ponieważ za jakość państwa odpowiada premier, to "gdyby  był honorowy, złożyłby dymisję".  Skoro więc gdybamy, to wypada może napisać, że gdyby szanowna pani profesór miała honor, a przede wszystkim spojrzała w lustro,  oraz posłuchała pierdoł które przy różnej okazji od miesięcy wygaduje, to dobrowolnie poddała by się eutanazji.?
(póki co proponuję odstawienie geriavitu z amfetaminą. Będzie lepsze samopoczucie. I koniecznie spróbować lewatywy)
sobota, 07 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2774.html

Jadzia usiłuje wkręcić się do prezesowi PiS pod pierzynę.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-07-07 11:13:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, mityguj się

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jt8ru0$nha$1dont-email.me...
[...]

Ale w jakim celu?
Mój mózg nie daje odpowiedzi.

Data: 2012-07-07 11:16:15
Autor: Krzysztof Lewczuk
Jadziu, mityguj si
Ale w jakim celu?
Mój mózg nie daje odpowiedzi.

Facet swoje lata ma, wolny, ma trochę władzy, posagu trochę wniesie, nastolatki dzisiaj za spodnie nie takie rzeczy robią - wiem widziałem na filmie! ;-)

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo

Data: 2012-07-07 11:26:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Jadziu, mityguj si

Użytkownik "Krzysztof Lewczuk" <lewczuk.krzysztof@gmail.com> napisał w wiadomości news:jt8uq0$o5h$7inews.gazeta.pl...
[...]

To Jadzia Staniszkis jest nastolatką? To jak wyglądają staruszki? Wyobrażenie sobie tego także przekracza moje możliwości!

Data: 2012-07-07 11:30:12
Autor: Krzysztof Lewczuk
Jadziu, mityguj si

[...]

Nastolatką bynajmniej nie jest ale pewne zachowania są we krwi

KL

Data: 2012-07-07 11:29:39
Autor: Marek Czaplicki
Jadziu, mityguj si
On 2012-07-07 11:16, Krzysztof Lewczuk wrote:
[...]

Oj sądzę, że nic z zalotów nie będzie:
- Nie musiał mnie w to wmanewrowywać, ale jeśli już to dał okazję do bardzo śmiesznych spekulacji. To mnie zaskoczyło, bo to było takie babskie, takie o słowo za dużo, ale lubię go dalej - stwierdziła w "Piaskiem po oczach" w TVN24 Jadwiga Staniszkis, odnosząc się do słów Jarosława Kaczyńskiego o "liście osób zagrożonych".
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kaczynski-o-krotkiej-liscie-to-bylo-takie-babskie,263408.html
Takie BABSKIE? W wykonaniu prezesa? :-)

Jadziu, mityguj siź