JÄ?zyka niemieckiego uczy??a Tuska babcia

Data: 2014-02-01 16:01:08
Autor: MarkWoydak
JÄ?zyka niemieckiego uczy??a Tuska babcia

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52ece905$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
... wiadomo Tusk wermchtowiec moze swobodnie po niemiecku rozmawiac z Mierkielowa i z puta...-;)

Ty też chyba znasz niemiecki i rosyjski. Czyżbyś był mieszańcem, takim burkiem co to swego oszczekuje?

MW

Data: 2014-02-01 16:23:31
Autor: stevep
J?zyka niemieckiego uczy?a Tuska babcia
W dniu .02.2014 o 16:01 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

u2, on zna tylko dwa języki od butów.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-01 17:30:05
Autor: u2
W dniu 2014-02-01 16:23, stevep pisze:
u2, on zna tylko dwa języki od butów.

nie mow cyrkus, wydawalo mi sie, ze jednak twoj firerek tussk zna niemiecki, widzialem, ze rozmawia z puta bez tlumacza na molo...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-01 18:34:29
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 17:30 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-02-01 16:23, stevep pisze:
u2, on zna tylko dwa języki od butów.

nie mow cyrkus, wydawalo mi sie, ze jednak twoj firerek tussk zna  niemiecki, widzialem, ze rozmawia z puta bez tlumacza na molo...-;)

Ja też znam niemiecki, a na dodatek o zgrozo rosyjski, a tobie pozostają  tylko te prawomyślne od butów.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-01 18:45:45
Autor: u2
W dniu 2014-02-01 18:34, stevep pisze:
[...]

ja tak nisko nie cenie twojego firerka cyrkus, na pewno zna niemiecki, a nie tylko co ty mu imputujesz ...-;)

Data: 2014-02-02 03:24:27
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 18:45 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A co z tymi twoimi umiejętnościami butowymi?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-02 11:41:03
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52ed32ca$0$2219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty znasz rosyjski, gdzie się go chłopie nauczyłes? Na szkoleniach w Moskwie?

MW

Data: 2014-02-02 13:07:04
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:41 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Na szkoleniach w szkole, a ta nie była w Moskwie, a ty zapewne poliidiota  i dwa butowe.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-02 11:40:21
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52ed210f$0$2222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-02-01 16:23, stevep pisze:
u2, on zna tylko dwa języki od butów.

nie mow cyrkus, wydawalo mi sie, ze jednak twoj firerek tussk zna niemiecki, widzialem, ze rozmawia z puta bez tlumacza na molo...-;)

Natomiast twój stary kawaler jest poliglotą. Może porozumieć się z każdym pod warunkiem, że ten ktoś mówi po rosyjsku albo "idzisz".

MW

Data: 2014-02-02 13:04:41
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:40 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Eeee, zbawca to tylko łacina, ta rynsztokowa.

--
stevep
-- -- -

JÄ?zyka niemieckiego uczy??a Tuska babcia