Jaga ułaskawiona

Data: 2009-04-29 23:43:01
Autor: Cavallino
Jaga ułaskawiona
Czyli to chyba koniec degradacji za korupcję w Polsce.
Chyba że coś dużego jeszcze zdążą wyciągnąć.

Data: 2009-04-29 21:54:10
Autor: tomus_king
Jaga ułaskawiona
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Czyli to chyba koniec degradacji za korupcję w Polsce.
Chyba że coś dużego jeszcze zdążą wyciągnąć.
 Już chwile temu trąbiły o tym media

http://www.sportowefakty.pl/pilka/2009/04/16/pzpn-konczy-z-degradacjami/

Data: 2009-04-29 23:57:46
Autor: Cavallino
Jaga ułaskawiona
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtaia2$95p$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Czyli to chyba koniec degradacji za korupcję w Polsce.
Chyba że coś dużego jeszcze zdążą wyciągnąć.

Już chwile temu trąbiły o tym media

Ale teraz jest przyklepane (mniej lub bardziej).

Data: 2009-04-29 22:20:30
Autor: tomus_king
Jaga ułaskawiona

> Już chwile temu trąbiły o tym media

Ale teraz jest przyklepane (mniej lub bardziej).

Ciekawe jak zareagują Korona i Zagłębie L. gdy nie uda im się awansować w bieżącym sezonie do Ekstraklasy.

Data: 2009-04-30 00:22:39
Autor: Cavallino
Jaga ułaskawiona
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtajre$fag$1inews.gazeta.pl...

> Już chwile temu trąbiły o tym media

Ale teraz jest przyklepane (mniej lub bardziej).

Ciekawe jak zareagują Korona i Zagłębie L. gdy nie uda im się awansować w
bieżącym sezonie do Ekstraklasy.

A co one mają do tego?
Ta sama instancja która ułaskawiła Jagę, ich uwaliła.

A propos - wie ktoś ile meczów kupiła Jaga, a ile w/w?

Data: 2009-04-30 09:06:44
Autor: tees
Jaga ułaskawiona

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gtajvd$6m7$1news.onet.pl...

A propos - wie ktoś ile meczów kupiła Jaga, a ile w/w?

"- Zagłębie Lubin zostało zdegradowane za cztery kupione spotkania, bo dały jej awans do ekstraklasy. Uznaliśmy, że pięć meczów [ustawienie których zarzuca się Jagiellonii - red.] nie przyniosło efektu sportowego Jagiellonii czyli awansu - powiedział "Gazecie Wyborczej" Krzysztof Malinowski, przewodniczący Trybunału".

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 09:23:12
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Jaga ułaskawiona
Pewna osoba, czyli tees
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Żenujący argument.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-30 09:27:53
Autor: tees
Jaga ułaskawiona

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@plumowski.pl> napisał w wiadomości news:gtbjne$ri4$1atlantis.news.neostrada.pl...

Żenujący argument.

A to jest tak jasne, że nawet nie chciało mi się pisać o tym :)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 09:34:58
Autor: Cavallino
Jaga ułaskawiona
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtbim5$69p$1news.onet.pl...

[...]

I to ten sam trybunał na tej samej podstawie prawnej.
Zgroza z takim stosowaniem prawa.

Data: 2009-04-30 10:12:10
Autor: Mane
Jaga ułaskawiona
tees pisze:

[...]

Nie wiem co to wogole ma do rzeczy.

Data: 2009-04-30 10:13:10
Autor: Mane
Jaga ułaskawiona
Mane pisze:

Nie wiem co to wogole ma do rzeczy.

PS: Szkoda ze w uzasadnieniu nie napisali ze Jaga kupila te mecze, ktore i tak pewnie by wygrala :D

Data: 2009-04-30 10:35:37
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Jaga ułaskawiona
Pewna osoba, czyli Mane

Mane pisze:

Nie wiem co to wogole ma do rzeczy.

PS: Szkoda ze w uzasadnieniu nie napisali ze Jaga kupila te mecze,
ktore i tak pewnie by wygrala :D

P.S. Fakt; morderstwo nie będzie karane, bo klient i tak by zmarł...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-30 10:34:30
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Jaga ułaskawiona
Pewna osoba, czyli Mane

tees pisze:

[...]

Że próba morderstwa w tym wypadku nie będzie karana...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-30 10:36:58
Autor: tees
Jaga ułaskawiona

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@plumowski.pl> napisał w wiadomości
Że próba morderstwa w tym wypadku nie będzie karana...

Jagiellonia będzie ukarana (-10 pkt i 300 tys PLN) - ale tak czy inaczej - powinna być ukarana inaczej, tak jak każdy klub któremu udowodnią korupcję - niezależnie czy kupowanie się i m do czegoś przydało czy nie.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 12:52:41
Autor: bodyn
Jaga ułaskawiona
tees pisze:
[...]

Za kupienie 5 meczy (15 pkt), -10 pkt?oplaca sie

Data: 2009-04-30 13:48:07
Autor: Bartosz B.
Jaga ułaskawiona

Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtbnvc$n3j$1news.onet.pl...
Jagiellonia będzie ukarana (-10 pkt i

A to praktycznie oznacza odroczenie spadku o rok.
Ale precedens dobry dla klubów z czuba tabeli. Najwyżej przez rok nie zagrają w pucharach (notabene skutkiem czego Polskę będą reprezentować patałachy jak np. przedostatnim razem).

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-04-30 19:33:04
Autor: CGC
Jaga ułaskawiona
Dnia Thu, 30 Apr 2009 13:48:07 +0200, Bartosz B. napisał(a):

Jagiellonia będzie ukarana (-10 pkt i

A to praktycznie oznacza odroczenie spadku o rok.

Przez minus dziesięć punktów i 100 patyków kary? Nie bądź śmieszny. Równie
dobrze można ich było ukarać poprzed karę postania w kącie przez pół
godziny.
Ale precedens dobry dla klubów z czuba tabeli. Najwyżej przez rok nie zagrają w pucharach (notabene skutkiem czego Polskę będą reprezentować patałachy jak np. przedostatnim razem).

Precedens dobry dla wszystkich skorumpowanych klubów, których
przedstawiciele wybrali Latę w zamian za takie właśnie rozstrzygnięcia. Nie
wątpię, że są wśród nich kluby z czuba tabeli. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-04-30 19:51:21
Autor: CGC
Jaga ułaskawiona
Dnia Thu, 30 Apr 2009 19:33:04 +0200, CGC napisał(a):

Jagiellonia będzie ukarana (-10 pkt i

A to praktycznie oznacza odroczenie spadku o rok.

Przez minus dziesięć punktów i 100 patyków kary?

Autopoprawka: łącznie 300 tys. Jak na standardy ekstraklasy ciągle mówimy
tu o drobniakach. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-04-30 12:49:00
Autor: gasper
Jaga ułaskawiona
[...]

jak zabije kogoś i nie będzie miał kasy w portfelu to mnie uniewinnią bo nie odniosłem korzyści?

Data: 2009-04-30 19:39:18
Autor: CGC
Jaga ułaskawiona
Dnia Thu, 30 Apr 2009 09:06:44 +0200, tees napisał(a):

[...]

PZPN pełen jest tytanów intelektu, którzy bez mrugnięcia okiem udowodnią,
że 2+2 równa się 8, 20, albo 267, w zależności od potrzeb. PS Ten konkretny przy okazji udowodnił, że "Zagłębie Lubin" w jednym zdaniu
może być zarówno rodzaju nijakiego jak i żeńskiego. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-04-30 12:50:32
Autor: bodyn
Jaga ułaskawiona
Cavallino pisze:
Czyli to chyba koniec degradacji za korupcję w Polsce.
Chyba że coś dużego jeszcze zdążą wyciągnąć.
Tak koniec i zamkneicei sprawy. Mialo bcy niby do konca czerwca ale juz podziekowali

Jaga ułaskawiona