[10.092010] Jagiellonia - Wisłą

Data: 2010-09-10 20:55:53
Autor: castrol
[10.092010] Jagiellonia - Wisłą
Fajny mecz. Bardzo mi się podoba. Lubię patrzeć na grę Jagielloni. Bardzo fajnie współpracują ze sobą Grosicki i Frankowski. Bramki też niczego sobie :)

A Lewandowski, niech siÄ™ uczy jak siÄ™ strzela karne i z jakim spokojem ;)

Jacek Kustra

Data: 2010-09-10 21:02:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8a7fab$1news.home.net.pl...
[...]

Akurat strzelili bardzo podobnie, tylko Lewy wybrał zły róg.
Ale ja tam jestem zdania, że i Frankowi nie wyszło to co chciał przy tym karnym - to miał być karny a'la Panenka.

Data: 2010-09-10 22:51:46
Autor: castrol
W dniu 2010-09-10 21:02, Cavallino pisze:

Ale ja tam jestem zdania, że i Frankowi nie wyszło to co chciał przy tym
karnym

Nie wiem co chciał Frankowski, o to należałoby jego spytać. Jedno jest pewne, ośmieszył Pawełka totalnie, albo nie tyle Pawełka co Wisłe. Przynajmniej ja to tak odebrałem :)

Jacek Kustra

Data: 2010-09-10 23:29:36
Autor: AJK
[10.092010] Jagiellonia - Wisłą
10-09-2010  o godz. 22:51 castrol napisa³:

Ale ja tam jestem zdania, ¿e i Frankowi nie wysz³o to co chcia³ przy tym
karnym

Nie wiem co chcia³ Frankowski, o to nale¿a³oby jego spytaæ. Jedno jest pewne, o¶mieszy³ Pawe³ka totalnie, albo nie tyle Pawe³ka co Wis³e. Przynajmniej ja to tak odebra³em :)

Wis³ê? Tylko? A dlaczego nie pó³ Ma³opolski? Dlaczego nie ca³± i pó³
Puszczy Niepo³omickiej? :-)
Ale przy Pawe³ku to pe³na zgoda. Jak zobaczy³em, co wyprawia przed tym
karnym, to tylko zachichota³em do monitora: "Pajacuj, pajacuj, zaraz ci
Franek poka¿e". No i pokaza³.

A ¯urawski znowu swoje - kichê zagra³, ale znowu ma asystê i jak tu teraz
na niego psioczyæ? :-)

--
AJK

Data: 2010-09-10 21:03:57
Autor: Fidelio
[10.092010] Jagiellonia - Wisłą
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8a7fab$1news.home.net.pl...
Fajny mecz. Bardzo mi się podoba. Lubię patrzeć na grę Jagielloni.

To co zrobił Probierz z tym zespołem od kiedy go przejął robi wrażenie.

Bardzo fajnie współpracują ze sobą Grosicki i Frankowski. Bramki też niczego sobie :)

A Lewandowski, niech siÄ™ uczy jak siÄ™ strzela karne i z jakim spokojem ;)

Będzie się uczył, Professore Frankowski ma dawać lekcje napastnikom z kadry :-)

Data: 2010-09-10 21:12:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i6dvev$4ok$1news.onet.pl...
[...]

Na pewno wystawia mu jak najlepszÄ… cenzurkÄ™.
To samo dotyczy władz klubu, które wytrzymywały wcześniejsze wpadki.
Efekt jest bardzo dobry.

Data: 2010-09-11 09:59:29
Autor: Mane
W dniu 2010-09-10 21:03, Fidelio pisze:

Będzie się uczył, Professore Frankowski ma dawać lekcje napastnikom z
kadry :-)

A czy przypadkiem napastnicy w kadrze nauki nie powinni mieć już zaliczonej dawno temu :D

Data: 2010-09-11 11:45:52
Autor: 2wroc
[10.092010] Jagiellonia - Wis³±
A czy przypadkiem napastnicy w kadrze nauki nie powinni mieæ ju¿ zaliczonej dawno temu :D

dobre;)
ale przecie¿ oni maj± za sob± wieloletnie wspania³e szkolenie od piechniczka,strejlau'a, ko¼miñskiego, wójcika i oczywi¶cie zdziszka krêciny;)
pzdr

Data: 2010-09-11 13:26:43
Autor: Fidelio
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i6fct2$oi3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lewandowski jest jeszcze w wieku studenckim ;-)

Data: 2010-09-12 09:40:42
Autor: Mane
W dniu 2010-09-11 13:26, Fidelio pisze:

Lewandowski jest jeszcze w wieku studenckim ;-)

Popatrz co robią zawodnicy w jego wieku za granica, ich już niczego nie trzeba uczyć. Już nie pamiętam który z zagranicznych piłkarzy się wypowiadał, że na zgrupowaniach kadry to oni trenują tylko taktykę i stałe fragmenty gry. Naszych będą uczyć strzelać, nie wiem czy się śmiać czy płakać :D

Data: 2010-09-12 10:58:45
Autor: Fidelio
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i6i05s$heo$2inews.gazeta.pl...
[...]

Żartuję sobie trochę, ale akurat jeśli chodzi o karne to nie tacy jak Lewy pudłowali, także nie ma się też co znęcać za bardzo.

Data: 2010-09-11 09:48:52
Autor: yamma
castrol wrote:
[...]

Bramki zawalił Cleber, bez dwóch zdań. Ja nie wiem, może Maskaant powinien przed meczem robić jakieś badania psychotechniczne bo widać było wyraźnie, że ten piłkarz albo w nocy nie spał albo myślami był zupełnie gdzie indziej. Zwłaszcza ten karny to był pokaz bezmyślności - przecież on już Franka wyprzedził, po co on robił ten wślizg? Swoją drogą widać po Frankowskim, że lata już nie te i takie rajdy to już nie na jego zdrowie. Generalnie, Jaga gra na bardzo dużym długu tlenowym i jestem bardzo ciekaw jak ich gra będzie wyglądać za kilka kolejek jak dojdzie PP.
yamma

Data: 2010-09-11 10:54:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Generalnie, Jaga gra na bardzo dużym długu tlenowym i jestem bardzo ciekaw jak ich gra będzie wyglądać za kilka kolejek jak dojdzie PP.

Przeważnie jest tak, że ci co dobrze ligę zaczynają niekoniecznie dobrze ją kończą.
Więc jestem spokojny, że Jaga jeszcze swoje przegra.

Data: 2010-09-12 00:54:24
Autor: ..Aldi..Romek..
[...]

i chyba nie tylko to...
Wisła grała ofensywnie, więc kontry szły co i rusz... z innym rywalem tak łatwo nie będzie - zadekują się na swojej połowie i koniec, po czym głupi błąd i wynik może być różny... w każdą stronę

Data: 2010-09-12 01:19:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i6h1b6$29e$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Lech się zadekował i też przegrał.
Przy wydatnej pomocy sędziego, ale jednak przegrał.

Ale fakt, że ze słabszymi może rzeczywiście być jeszcze trudniej.

Data: 2010-09-12 12:20:09
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i6h2pe$6k0$1news.onet.pl...
[...]

Jak się weźmie pod uwagę to, że mniejszy od Jagi budżet ma tylko Polonia Bytom, Ruch i Zagłębie to wtedy jeszcze bardziej należy docenić wyniki i styl gry Jagi. To dopiero efektywność w zarządzaniu.

Data: 2010-09-12 12:29:56
Autor: Cavallino
[...]

Eeee tam, wyniki to docenimy jak będą jakieś znaczące poza PP.
Lider po 5 kolejkach to jednak na razie za mało.
A PP Lech zdobył 6 lat temu z budżetem ujemnym. ;-)

Data: 2010-09-11 13:09:12
Autor: tomus_king
[10.092010] Jagiellonia - Wis³±
Fajny mecz. Bardzo mi siê podoba. Lubiê patrzeæ na grê Jagielloni.
Bardzo fajnie wspó³pracuj± ze sob± Grosicki i Frankowski. Bramki te¿
niczego sobie :)

A Lewandowski, niech siê uczy jak siê strzela karne i z jakim
spokojem ;)

Bramki zawali³ Cleber, bez dwóch zdañ. Ja nie wiem, mo¿e Maskaant powinien przed meczem robiæ jakie¶ badania psychotechniczne bo widaæ by³o wyra¼nie, ¿e ten pi³karz albo w nocy nie spa³ albo my¶lami by³ zupe³nie gdzie indziej.

Cleber ju¿ lepiej graæ nie bêdzie. Po tym sezonie pewnie da sobie spokój z
pi³k±. Mnie bardziej ciekawi czemu nie gra ten Chavez z Hondurasu?

Jeszcze lepsze jaja ma Wis³a z bramkarzami sprowadzono Serba ale co¶ siê nie
sprawdza, Pawe³ek dalej robi "pawe³ki" a ten m³ody Kutro rozbija g³owê podobno
schylaj±c siê po pi³kê na rozgrzewce. Jaka¶ kl±twa czy co¶ ;)

Zw³aszcza ten karny to by³ pokaz bezmy¶lno¶ci - przecie¿ on ju¿ Franka wyprzedzi³, po co on robi³ ten w¶lizg? Swoj± drog± widaæ po Frankowskim, ¿e lata ju¿ nie te i takie rajdy to ju¿ nie na jego zdrowie.

A kiedy on rajdami imponowa³? To jest ³owca bramek, kondycja mo¿e nie ta ale
g³ówka nadal pracuje :)

Generalnie, Jaga gra na bardzo du¿ym d³ugu tlenowym i jestem bardzo ciekaw jak ich gra bêdzie wygl±daæ za kilka kolejek jak dojdzie PP.

Jak siê tak patrzy na gre Jagi to niby wszystko jest ok ale za du¿o tam
takiego "spontanu". Skrzyd³a narazie szalej±, bramkarz pewnie ³apie ale zbyt
wiele w tej dru¿ynie zale¿y od Grosickiego z Frankowskim. Jak dla mnie to
ciê¿ko im bêdzie na koniec sezonu utrzymaæ podium. --

Data: 2010-09-11 15:52:02
Autor: Fidelio
[10.092010] Jagiellonia - Wis³±
[...]

Podium? Jagiellonia zakoñczy³a rozgrywki na 11 miejscu.

Data: 2010-09-12 12:09:56
Autor: tomus_king
[10.092010] Jagiellonia - Wis³±
> [...]
> ciê¿ko im bêdzie na koniec sezonu utrzymaæ podium.

Podium? Jagiellonia zakoñczy³a rozgrywki na 11 miejscu.

+10 pkt i by³oby 6 miejsce ;)

Mi chodzi³o o ten sezon bo ju¿ kr±¿± opowie¶ci ¿e Jaga to g³ówny kandydat do
tytu³u.

Data: 2010-09-12 17:07:05
Autor: Fidelio
[10.092010] Jagiellonia - Wis³±
U¿ytkownik "tomus_king" <tomus_king@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i6ifuk$aig$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> ciê¿ko im bêdzie na koniec sezonu utrzymaæ podium.

Podium? Jagiellonia zakoñczy³a rozgrywki na 11 miejscu.

To te¿ nie podium.

Mi chodzi³o o ten sezon bo ju¿ kr±¿± opowie¶ci ¿e Jaga to g³ówny kandydat do
tytu³u.

W tym sezonie to chyba wszystko mo¿liwe.

Data: 2010-09-11 13:32:30
Autor: Fidelio
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i6fc9p$oa4$1inews.gazeta.pl...
castrol wrote:
[...]

Też nie wiem po co, na idealnej pozycji Franek nie był.

 SwojÄ… drogÄ… widać po Frankowskim, że
[...]

W zeszłym sezonie grali z taką samą intensywnością i nie przeszkodziło im to zdobyć PP.
Ofensywny styl Jagi przypomina smudowego Lecha i dlatego trzymam za JagÄ™ kciuki ;-)

Data: 2010-09-11 17:09:52
Autor: Cavallino
[10.092010] Jagiellonia - Wisłą
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Ofensywny styl Jagi przypomina smudowego Lecha

Nie bardzo.
Potrafią grać w obronie.

Data: 2010-09-12 00:50:53
Autor: ..Aldi..Romek..
[10.092010] Jagiellonia - Wisłą
meczu na żywo nie widziałem - służbowa impreza, nie mogłem sie wykręcić... oglądałem z nagrania (i też nie całe, bo głupi PVR nagrał mi 2/3 meczu i musiałem czekać na powtórki w orange sport)

ale z tego co widziałem, to muszę z radością powiedzieć - z ataku Wisły jeszcze będą ludzie!!! niestety widziałem też, że obrońców to chyba by było trzeba rozstrzelać za stodołą bez sądu... Jaga zniszczyła wiślacką obronę, sponiewierała, odarła z jakiejkolwiek godności! Grosicki sam jeden rozjeżdżał ich w tę i nazad (gorszą obronę to ma chyba tylko Cracovia)... trenerowi Maaskantowi starczyło widać czasu na wypracowanie wariantów agresywnych... defensywne będą może w rundzie wiosennej

gdyby Jaga dołożyła komukolwiek innemu to bym ich podziwiał, a że zlała Wisłę (a powinno być chyba więcej niż 2:1) to tylko pozostaje cichutko wzdychać ze smutku :))))

nadal z nadziejÄ… patrzÄ™ na poczynania Holendra, Jagiellonii bijÄ™ wielkie brawo za pokaz gry z kontry!

Data: 2010-09-12 09:53:52
Autor: yamma
...Aldi..Romek.. wrote:

obronę to ma chyba tylko Cracovia)... trenerowi Maaskantowi starczyło
widać czasu na wypracowanie wariantów agresywnych... defensywne będą
może w rundzie wiosennej

Obawiam się, że bez transferów niewiele zdziała. Defensywa powinna przede wszystkim myśleć i przewidywać a inteligencję ciężko wytrenować - albo się ją ma albo nie. Poza tym kluczową pozycją jest bramkarz, którego jednym z głównych zadań jest kierowanie poczynaniami obrońców.
yamma

[10.092010] Jagiellonia - Wisłą