Jagielonia-Widzew

Data: 2011-05-07 19:54:11
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Jagielonia-Widzew
    To już są jaja :-)

--
Pozdrawiam,
Heniek
www.kihltd.eu

Data: 2011-05-07 11:27:58
Autor: ligwan
Jagielonia-Widzew
On 7 Maj, 19:54, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:
To ju s jaja :-)

Jaja jajami ale nie przyszo ci do gowy e Jaga na wiosn jest
poprostu sabiutka. Widzew ma n na gardle to ich lej.

Data: 2011-05-07 21:42:41
Autor: yamma
Jagielonia-Widzew
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
   To już są jaja :-)

Nie chcę zapeszać ale ta liga jest tak wyrównana i szalona, że... kompletnie, absolutnie, wcale a wcale, ale to zupełnie, jak bozi dydy nie zdziwię się gdy 21 maja na Łazienkowskiej odbędzie się mecz o rzeczywiste Mistrzostwo Polski.
:-)))
yamma

Data: 2011-05-07 19:56:13
Autor: tomus_king
Jagielonia-Widzew
Nie chc zapesza ale ta liga jest tak wyrwnana i szalona, e... kompletnie, absolutnie, wcale a wcale, ale to zupenie, jak bozi dydy nie zdziwi si gdy 21 maja na azienkowskiej odbdzie si mecz o rzeczywiste Mistrzostwo Polski.

Wierzysz w to e Wisa straci punkty w Gdasku na dodatek w meczu przyjani?
Jutro to Krakowianie mog przyklepa MP.
Prdzej ju bym obstawia e Jagi na podium nie bdzie na koniec sezonu i w
kocu mit Probierza upadnie.

Data: 2011-05-07 22:06:20
Autor: yamma
Jagielonia-Widzew
 tomus_king wrote:
[...]

Wierzy to ja sobie mog. Sk w tym, e w tej lidze wszystko jest moiwe. :-)
yamma

Data: 2011-05-07 23:34:01
Autor: Kwik
Jagielonia-Widzew
W dniu 2011-05-07 21:56,  tomus_king pisze:

Wierzysz w to e Wisa straci punkty w Gdasku na dodatek w meczu przyjani?
Jutro to Krakowianie mog przyklepa MP.
Prdzej ju bym obstawia e Jagi na podium nie bdzie na koniec sezonu i w
kocu mit Probierza upadnie.

Teoria jest prawie dobra, tyle ze Lechia nie jest w sytuacji "mamy zapewnione utrzymanie, jestesmy zadowoleni z zycia" - oni wciaz maja realna szanse na puchary (w przypadku zwyciestwa laduja na "pudle"!). Teoretycznie maja tez wciaz szanse na mistrzostwo. A to juz sie przeklada na realne pieniadze i prawdziwa "przygode" - ciezko mi uwierzyc w "mecze przyjazni" o takiej stawce...

Kwik

Data: 2011-05-08 00:48:10
Autor: tester
Jagielonia-Widzew
przeklada na realne pieniadze i prawdziwa "przygode" - ciezko mi uwierzyc w "mecze przyjazni" o takiej stawce...

By moe nie bdzie ten mecz wyglda jak Cracovia - Polonia

Data: 2011-05-08 10:54:10
Autor: fiqs
Jagielonia-Widzew

Wierzysz w to e Wisa straci punkty w Gdasku na dodatek w meczu przyjani?

Lechia jesli chce walczyc o miejsca 1-3 to musi sie spiac, i nie ma wtedy przebacz ze przyjazn..
Dla mnie najlepszym rozwiazaniem bylby remis- co biorac pod uwage wpadki Wisly, dyspozycje Lechii- nie jest czyms nierealnym.
Dodatkowo nie zapominajmy ze kazde miejsce w lidze jest warte okreslona sume pieniedzy..to tez motywuje.. +oczywiscie nasza tabela wyglada jak wyglada i druzyna z 8-9 miejsca wygrywajac 1 mecz, zakladajac ze reszta remisuje lub przegrywa lapie sie na 3-4 pozycje:)

/fiqs

Data: 2011-05-08 17:44:40
Autor: Koriat
Jagielonia-Widzew
Uytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:iq484t$rem$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mecz ze lskiem te by meczem przyjani i Wisa przegraa, a 2 lata temu z Lechi wygrali ledwo-ledwo.

Data: 2011-05-07 22:01:05
Autor: Cavallino
Jagielonia-Widzew
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:iq47dt$oor$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta wersja całkowicie mi odpowiada. ;-)

Data: 2011-05-07 22:26:29
Autor: grzeda
Jagielonia-Widzew
W dniu 2011-05-07 21:42, yamma pisze:
[...]

Mialem racje. Wlasnie to miales napisac.

pozdr
PG

Data: 2011-05-08 13:16:32
Autor: Fidelio
Jagielonia-Widzew
[...]

Jeszcze będziesz musiał pokochać Maciusia w podwójnej koronie ;-) Pewnie do czasu pucharów ;-)

Data: 2011-05-08 13:59:24
Autor: yamma
Jagielonia-Widzew
Fidelio wrote:
[...]

Prędzej mi kaktus wyrośnie. :-) Za dużo popełnił błędów. Natomiast życzę mu jednak, żeby nie podzielił losu Urbana i żeby ta Legia jednak nie zniszczyła do cna jego kariery. Mimo wszystko, nie zasłużył sobie na to. Niech tam go sobie weźmie Lech czy inny klub ligowy z pierwszej czwórki i niech mu się tam wiedzie.

Pewnie do czasu pucharów ;-)

Jeśli skład osobowy ludzi rządzących pionem sportowym w Legii pozostanie bez zmian, to na pewno. Legia do w miarę stabilnej gry potrzebuje jeszcze 3 wzmocnień i to takich realnych. Jedno wzmocnienie (z tych realnych) chyba już jest zaklepane, bo wiele wskazuje na to, że defensywę wzmocni Żewłakow. Ale jeszcze potrzebny jest ktoś klasy Meliksona na pozycję rozgrywającego (teraz gra tam Radovic) i na lewą pomoc, bo Rybusowi jednak brakuje czegoś w psychice żeby wejść na wyższy level. A, no i zapomniałem o najważniejszym: bramkarz. Czy takie wzmocnienia są realne dla duetu Miklas&Jóźwiak? Wątpię...
yamma

Jagielonia-Widzew