Data: 2012-09-11 23:55:56 | |
Autor: Titus Atomicus | |
Jaguar - ile warty | |
Witam,
Jest Jaguar do kupienia. Stan bdb. Oryginalne malowanie jeszcze, wszystko takie jak kiedys. Za wyjatkiem wymienionej kierownicy. Ile warto za to dac? Sprzedajacy chce 700zl. -- TA |
|
Data: 2012-09-12 11:35:49 | |
Autor: zly | |
Jaguar - ile warty | |
Dnia Tue, 11 Sep 2012 23:55:56 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a): Jest Jaguar do kupienia. Stan bdb. Oryginalne malowanie jeszcze, wszystko takie jak kiedys. Za wyjatkiem wymienionej kierownicy. Jak odejmie jedno zero to się można zastanawiać. -- marcin |
|
Data: 2012-09-13 11:06:06 | |
Autor: Wilk | |
Jaguar - ile warty | |
On 12 Wrz, 11:35, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Jak odejmie jedno zero to się można zastanawiać. A już stary nie przeginaj, 70zł za normalny rower się nie płaci. Wszystko oczywiście zależy od tego jakie są komponenty. Rama jak rama - nic wielkiego, za nią samą nie ma co przepłacać. Ale jeśli to osprzęt starego typu (przerzutki jakieś favority, korby typu np. 46/50 (miałem taką w starym rowerze), manetki na ramie - to nie jest wart więcej jak jakieś 300-400zł; chyba że dla kogoś ma wartość kolekcjonerską. No ale co to się dzieje Titusie? Ty chcesz kupić rower szosowy??? -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2012-09-13 23:22:48 | |
Autor: Titus Atomicus | |
Jaguar - ile warty | |
In article <417c814d-7fec-49f7-8afd-6bef763c566e@o30g2000vbu.googlegroups.com>,
Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote: On 12 Wrz, 11:35, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote: A, ok. On wlasnie taki jest - znaczy przerzutki favorit, oryginalne blaty i nawet siodelko. Co oczywiscie ma wartosc muzealna, ale osobiscie wolalbym zeby to bylo na campagnolo... :-( I waga nie jest chyba rewelacyjna.
No wiesz. Ludzie robia rozne dziwne rzeczy. Niektorzy urzadzaja sobie spacery z szosowkami po Tatrach, inni ogladaja stare kultowe Jaguary. Choc za 70zl to pewnie bym go kupil. |
|
Data: 2012-09-13 17:18:44 | |
Autor: Titus Atomicus | |
Jaguar - ile warty | |
In article <1ee84whtfug9a$.dlg@piki.fixed>,
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> wrote: Dnia Tue, 11 Sep 2012 23:55:56 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world A, ok. Ale skad wziales te cene? On jest w pelni sprawny... -- TA |
|
Data: 2012-09-13 20:08:54 | |
Autor: zly | |
Jaguar - ile warty | |
Dnia Thu, 13 Sep 2012 17:18:44 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a): A, ok. Ale skad wziales te cene? On jest w pelni sprawny... A, ok. Skoro tak, to w pełni sprawne rowery szosowe średniej klasy, kosztują ok 5tys, więc całkiem dobra okazja ci się trafiła. Czy za w pełni sprawnego dużego fiata sprzed 30 lat zapłacisz tyle co za przeciętne miejskie auto z naszych czasów? Jeśli nie to sam sobie odpowiedz dlaczego. Swego czasu parchate ramy do wichrów dzięki modzie na ok, potrafiły kosztować takie 700 zł, podczas gdy prawie takie same ramy z inaczej przyspawanymi hakami można było dostać za kilkadziesiąt. -- marcin |
|
Data: 2012-09-13 11:16:18 | |
Autor: Wilk | |
Jaguar - ile warty | |
On 13 Wrz, 20:09, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
A, ok. Skoro tak, to w pe ni sprawne rowery szosowe redniej klasy, Jak się nie znasz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd. W pełni sprawne rowery szosowe możesz na Allegro wyhaczyć już za ok. 1000zł. I mowa tu o rowerach na nowym typie osprzętu, przede wszystkim z klamkomanetkami, które robią wielką różnicę w wygodzie jeśli chodzi o porównanie ze starym typem manetek na ramie. A 5 tys to nie kosztował nawet mój nowy rower kupowany w sklepie, z wagą katalogową 7,8kg -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2012-09-13 23:10:52 | |
Autor: Titus Atomicus | |
Jaguar - ile warty | |
In article <zu4458c08vlk$.dlg@piki.fixed>,
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> wrote: Dnia Thu, 13 Sep 2012 17:18:44 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world Myslalem ze nie jest to duzy fiat sprzed 30 lat tylko cos w rodzaju mercedesa skrzydlaka z lat 70. |