Jaguar - ile warty

Data: 2012-09-11 23:55:56
Autor: Titus Atomicus
Jaguar - ile warty
Witam,
Jest Jaguar do kupienia. Stan bdb. Oryginalne malowanie jeszcze, wszystko takie jak kiedys. Za wyjatkiem wymienionej kierownicy.
Ile warto za to dac? Sprzedajacy chce 700zl.
--
TA

Data: 2012-09-12 11:35:49
Autor: zly
Jaguar - ile warty
Dnia Tue, 11 Sep 2012 23:55:56 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Jest Jaguar do kupienia. Stan bdb. Oryginalne malowanie jeszcze, wszystko takie jak kiedys. Za wyjatkiem wymienionej kierownicy.
Ile warto za to dac? Sprzedajacy chce 700zl.

Jak odejmie jedno zero to się można zastanawiać.

--
marcin

Data: 2012-09-13 11:06:06
Autor: Wilk
Jaguar - ile warty
On 12 Wrz, 11:35, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

Jak odejmie jedno zero to się można zastanawiać.

A już stary nie przeginaj, 70zł za normalny rower się nie płaci.
Wszystko oczywiście zależy od tego jakie są komponenty. Rama jak rama
- nic wielkiego, za nią samą nie ma co przepłacać. Ale jeśli to
osprzęt starego typu (przerzutki jakieś favority, korby typu np. 46/50
(miałem taką w starym rowerze), manetki na ramie - to nie jest wart
więcej jak jakieś 300-400zł; chyba że dla kogoś ma wartość
kolekcjonerską.

No ale co to się dzieje Titusie? Ty chcesz kupić rower szosowy???
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-13 23:22:48
Autor: Titus Atomicus
Jaguar - ile warty
In article <417c814d-7fec-49f7-8afd-6bef763c566e@o30g2000vbu.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

(miałem taką w starym rowerze), manetki na ramie - to nie jest wart
więcej jak jakieś 300-400zł; chyba że dla kogoś ma wartość

A, ok. On wlasnie taki jest - znaczy przerzutki favorit, oryginalne blaty i nawet siodelko. Co oczywiscie ma wartosc muzealna, ale osobiscie wolalbym zeby to bylo na campagnolo... :-(
I waga nie jest chyba rewelacyjna.

No ale co to się dzieje Titusie? Ty chcesz kupić rower szosowy???

No wiesz. Ludzie robia rozne dziwne rzeczy. Niektorzy urzadzaja sobie spacery z szosowkami po Tatrach, inni ogladaja stare kultowe Jaguary.
Choc za 70zl to pewnie bym go kupil.

Data: 2012-09-13 17:18:44
Autor: Titus Atomicus
Jaguar - ile warty

napisał(a):

> [...]
> Ile warto za to dac? Sprzedajacy chce 700zl.

Jak odejmie jedno zero to się można zastanawiać.

A, ok. Ale skad wziales te cene? On jest w pelni sprawny...
--
TA

Data: 2012-09-13 20:08:54
Autor: zly
Jaguar - ile warty
Dnia Thu, 13 Sep 2012 17:18:44 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

A, ok. Ale skad wziales te cene? On jest w pelni sprawny...

A, ok. Skoro tak, to w pełni sprawne rowery szosowe średniej klasy,
kosztują  ok 5tys, więc całkiem dobra okazja ci się trafiła.
Czy za w pełni sprawnego dużego fiata  sprzed 30 lat zapłacisz tyle co za
przeciętne miejskie auto z naszych czasów? Jeśli nie to sam sobie odpowiedz
dlaczego.

Swego czasu parchate ramy do wichrów dzięki modzie na ok, potrafiły
kosztować takie 700 zł, podczas gdy prawie takie same ramy z inaczej
przyspawanymi hakami można było dostać za kilkadziesiąt. --
marcin

Data: 2012-09-13 11:16:18
Autor: Wilk
Jaguar - ile warty
On 13 Wrz, 20:09, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

A, ok. Skoro tak, to w pe ni sprawne rowery szosowe redniej klasy,
kosztuj  ok 5tys, wi c ca kiem dobra okazja ci si trafi a.

Jak się nie znasz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd. W pełni sprawne
rowery szosowe możesz na Allegro wyhaczyć już za ok. 1000zł. I mowa tu
o rowerach na nowym typie osprzętu, przede wszystkim z
klamkomanetkami, które robią wielką różnicę w wygodzie jeśli chodzi o
porównanie ze starym typem manetek na ramie.

A 5 tys to nie kosztował nawet mój nowy rower kupowany w sklepie, z
wagą katalogową 7,8kg
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-13 23:10:52
Autor: Titus Atomicus
Jaguar - ile warty
In article <zu4458c08vlk$.dlg@piki.fixed>,

napisał(a):

> [...]

przeciętne miejskie auto z naszych czasów? Jeśli nie to sam sobie odpowiedz

Myslalem ze nie jest to duzy fiat sprzed 30 lat tylko cos w rodzaju mercedesa skrzydlaka z lat 70.

Jaguar - ile warty