Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym

Data: 2018-01-29 20:52:25
Autor: A. Filip
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/izraelski-posel-ktory-wywolal-kryzys-z-polska-wszyscy-sa-wspolwinni/4c5cjyf
Izraelski poseł, który wywołał kryzys z Polską: wszyscy są współwinni
dzisiaj 14:19

Jair Lapid, prominentny izraelski polityk wywołał burzę swoim wpisem
na Twitterze. Szef partii Yesh Atid przekonuje, że istniały "polskie
obozy zagłady", a Polacy są współwinni zagłady Żydów, w tym członków
jego rodziny. "Dlaczego obozy działały w Polsce? Ponieważ Niemcy
wiedzieli, że przynajmniej część lokalnej społeczności będzie im w tym
pomagać".
Yair Lapid, wpływowy izraelski polityk wywołał burzę na linii Polska -
Izrael. W sobotę opublikował wpis na Twitterze, w którym odniósł się
do projektu polskiej ustawy o IPN, która przewiduje kary za użycie
terminu "Polskie obozy zagłady". Jego zdaniem takie sformułowanie jest
zasadne, gdyż w czasie niemieckiej okupacji Polacy brali udział w
eksterminacji Żydów, a nowe polskie prawo ma na celu zafałszowanie
prawdziwej historii dotyczącej Zagłady. [...]

Czy już wiadomo o co chodzi Izraelczykom?

Data: 2018-01-29 14:39:37
Autor: Zenek Kapelinder
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase. Stanowisko pisu w sprawie reparacji jest jednoznaczne. Maja wystawic rachunek. Kwota jest ogromna i niemcy robia nam chujowe pr. Izrael dostal od niemcow duzo pieniedzy jako rekompensate za wojne. I teraz niemcy chca zeby stanal po ich stronie.

Data: 2018-01-30 16:22:58
Autor: stevep
[...]

To przekręty na SKOK-ach już pizdzielcom nie wystarczają?

--
stevep

Data: 2018-01-30 08:31:54
Autor: Zenek Kapelinder
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Miej litosc. Nie jestem w stanie znizyc sie do twojego poziomu zeby dodac komentarz.

Data: 2018-01-30 11:09:45
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 16:23:03 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]
> To przekręty na SKOK-ach już pizdzielcom nie wystarczają?

Nie rozumiesz tematu KRETYNIE!! Boszsz...  Zupy od Dupy nie rozróżniasz!!

Data: 2018-01-31 05:21:03
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 20:09 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]
To przekręty na SKOK-ach już pizdzielcom nie wystarczają?

Nie rozumiesz tematu KRETYNIE!! Boszsz...  Zupy od Dupy nie rozróżniasz!!

To nie moja wina,że twoja twarz podobna do dupy.

--
stevep

Data: 2018-01-31 05:20:04
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 17:31 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Miej litosc. Nie jestem w stanie znizyc sie do twojego poziomu zeby  dodac komentarz.

To się powieś debilu.

--
stevep

Data: 2018-01-30 21:04:23
Autor: Zenek Kapelinder
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Z powodu takiej gnidy jak ty mam sie powiesic?

Data: 2018-01-31 08:25:20
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0dd1be91-0645-4ae7-85f4-ffda73dfab6bgooglegroups.com...
Z powodu takiej gnidy jak ty mam sie powiesic?

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/ile-pieniedzy-ma-ojciec-rydzyk/sj03nz4

CL

Data: 2018-01-31 16:19:58
Autor: stevep
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Z powodu takiej gnidy jak ty mam sie powiesic?

Jako wsza na to zasłużyłeś.

--
stevep

Data: 2018-01-30 16:05:46
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+89hrbwxlrf-i1t1@wp.eu...
[...]

O co twoim zdaniem?

CL

Data: 2018-01-30 11:11:42
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 16:18:21 UTC+1 użytkownik Lump Polityczny - (c)  R. Terlecki - PiS napisał:
> [...]
> Czy już wiadomo o co chodzi Izraelczykom?

Szalenie inteligentne pytanie!!

Data: 2018-02-01 00:58:52
Autor: Ola
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Gdzie jest prawda a gdzie kłamstwo? Lapid powiedział:

 "Nikt nie twierdzi, że obozy były wybudowane przez Polaków. To Niemcy je wybudowali. " (Lapid)

Jest to cytat z tego właśnie artykułu. Trzeba czytać co się posyła na forum, nie tylko tytuł.

Ola

Data: 2018-02-01 13:18:07
Autor: boukun
Użytkownik "Ola"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To dlaczego Żydzi często stosują sformułowania "Polskie obozy zagłady" i drą się aj waj, że polskie władze chcą za to karać?

boukun

Data: 2018-02-01 12:53:48
Autor: Pawy8
[...]

-- A. Filip

I dobrze że będzie nowa ustawa,
bo za powyższe Yair Lapid powinien zostac ukarany.

Nie " Polacy brali udział " tylko niektórzy Polacy brali udział
i nie " Polacy brali udział w eksterminacji Żydów "
tylko w okradaniu/rabowaniu Żydów-sąsiadów,
a nawet mordowaniu Żydów-sąsiadów, bo ich nie lubili.
Do eksterminacji to jeszcze daleko.

Data: 2018-02-01 13:24:21
Autor: Pawy8
Użytkownik "Pawy8" <nielakar@plos.pl> napisał w wiadomości
[...]

Watykański święty Kolbe, jeszcze przed 1939 r., powiedział Polakom,
że Żydzi zabili Jezusa to nic dziwnego,
ze niektórzy nie lubili Żydów.

Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym