Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym

Data: 2018-01-29 14:39:37
Autor: Zenek Kapelinder
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase. Stanowisko pisu w sprawie reparacji jest jednoznaczne. Maja wystawic rachunek. Kwota jest ogromna i niemcy robia nam chujowe pr. Izrael dostal od niemcow duzo pieniedzy jako rekompensate za wojne. I teraz niemcy chca zeby stanal po ich stronie.

Data: 2018-01-30 16:22:58
Autor: stevep
[...]

To przekręty na SKOK-ach już pizdzielcom nie wystarczaj±?

--
stevep

Data: 2018-01-30 08:31:54
Autor: Zenek Kapelinder
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Miej litosc. Nie jestem w stanie znizyc sie do twojego poziomu zeby dodac komentarz.

Data: 2018-01-30 11:09:45
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 16:23:03 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]
> To przekręty na SKOK-ach już pizdzielcom nie wystarczaj±?

Nie rozumiesz tematu KRETYNIE!! Boszsz...  Zupy od Dupy nie rozróżniasz!!

Data: 2018-01-31 05:21:03
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 20:09 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]
To przekręty na SKOK-ach już pizdzielcom nie wystarczaj±?

Nie rozumiesz tematu KRETYNIE!! Boszsz...  Zupy od Dupy nie rozróżniasz!!

To nie moja wina,że twoja twarz podobna do dupy.

--
stevep

Data: 2018-01-31 05:20:04
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 17:31 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Miej litosc. Nie jestem w stanie znizyc sie do twojego poziomu zeby  dodac komentarz.

To się powie¶ debilu.

--
stevep

Data: 2018-01-30 21:04:23
Autor: Zenek Kapelinder
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Z powodu takiej gnidy jak ty mam sie powiesic?

Data: 2018-01-31 08:25:20
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:0dd1be91-0645-4ae7-85f4-ffda73dfab6bgooglegroups.com...
Z powodu takiej gnidy jak ty mam sie powiesic?

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/ile-pieniedzy-ma-ojciec-rydzyk/sj03nz4

CL

Data: 2018-01-31 16:19:58
Autor: stevep
Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym
Z powodu takiej gnidy jak ty mam sie powiesic?

Jako wsza na to zasłużyłe¶.

--
stevep

Jair Lapid, Izraelski poseł: "Polskie obozy zagłady" jest sformułowaniem zasadnym