'Jaja' w POLBANKU

Data: 2009-05-11 11:15:30
Autor: ...
'Jaja' w POLBANKU
Mam u nich kwotę powyżej 150k
Dostałem kartę VE i ...............................

1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3 dni robocze na przód
2. nie mogę ustawić większego limitu na wypłaty gotówki z karty niż 10k
3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

NIE MAJA OPCJI WYPŁAT LUB PŁATNOŚCI KARTA  bez limitu czyli do wysokości salda
a w związku z tym że ten Bank NIE posiada gwarancji polskiego funduszu jest to sytuacja wręcz qriozalna
mam pieniądze które nie mogę w żaden sposób   n a g l e   [[ w razie potrzeby ]] wypłacić :-(((((((((((((

Które to jeszcze pożal sie Boże Banki mają tak chore regulaminy ???

Bo np w Inteligo wypłacam z karty do wysokości limitu BEZ problemów

Trzerba wiać od nich póki są jeszcze pieniądze i omijakć ich DUŻYM łukiem ;-)
\

pozdr

Data: 2009-05-11 02:33:41
Autor: kl1
'Jaja' w POLBANKU
On 11 Maj, 11:15, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:

1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3 dni
robocze na przód
To chyba normalne w większości banków.

NIE MAJA OPCJI WYPŁAT LUB PŁATNOŚCI KARTA  bez limitu czyli do wysokości
salda
ale można wypłacić w oddziale.
Braku limitów na kartatch debetowych to nigdzie raczej nie ma.

a w związku z tym że ten Bank NIE posiada gwarancji polskiego funduszu jest
to sytuacja wręcz qriozalna
Jeden pies czy to gwarancje polskie czy greckie.

mam pieniądze które nie mogę w żaden sposób   n a g l e   [[ w razie
potrzeby ]] wypłacić :-(((((((((((((
W skarpecie bezpieczniej...

Bo np w Inteligo wypłacam z karty do wysokości limitu BEZ problemów
 np. z BZWBK
http://dlaciebie.bzwbk.pl/13932
Max wypłat to 100k  dla debetowej wypukłej karty Visa Classic, dla
kart typu VE VIP już tylko 50k.
Ale takie kwoty i tak ciężko wyciągnąć z bankomatu, to by była dłuuuga
zabawa.
Do tego jeszcze jest dzienny limit ilościowy wynoszący 20 (dla karty
VIP 25).

Data: 2009-05-11 11:20:42
Autor: Marcin Lubojański
'Jaja' w POLBANKU
.... wrote:
[...]

150k PLN wypłacasz w bankomacie???
Chciałbym to widzieć...

Trzerba wiać od nich póki są jeszcze pieniądze i omijakć ich DUŻYM łukiem ;-)

Pewnie...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-05-11 12:23:08
Autor: ...
'Jaja' w POLBANKU

Użytkownik "Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> napisał w wiadomości news:gu8ql1$jdc$1news.onet.pl...
... wrote:
[...]

A co to za problem ...................... oczywiście trzeba wyplacać kilka/kilkanaście razy bo na raz nie wejdzie ...............lub wyplacać w kilku bankomatach ........tak robiłem w Inteligo

Data: 2009-05-11 12:45:29
Autor: wspolna-flaszka.pl
'Jaja' w POLBANKU

[...]

co za frajerem trzeba byc by trzymac taka kase w inteligo :)
bez obrazy ale z samych odsetek w eurobanku mozna miec 625 na miesiac przy tej kwocie

Data: 2009-05-11 16:56:24
Autor: leh
'Jaja' w POLBANKU

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu8vkj$eij$1inews.gazeta.pl...

[...]

A gdzie napisalem że trzymalem w Inteligo ???
Po prostu rano zrobilem przelew z mBanku do Inteligo i wyplaciłem w bankomacie .............nie 150k ale 45k

Data: 2009-05-17 16:28:55
Autor: darkblue
'Jaja' w POLBANKU
Użytkownik "leh" <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości news:gu9ear$k52$1news.onet.pl...
A gdzie napisalem że trzymalem w Inteligo ???
Po prostu rano zrobilem przelew z mBanku do Inteligo i wyplaciłem w bankomacie .............nie 150k ale 45k

jakos nie moge sobie tych 45k wyobrazic. widzialem wiele bankomatow i patrzac na szerokosc szczeliny, przez ktora wypada gotowka, nawet w nominalach 200 zl) to 45k jakos nigdy nie udalo sie wyplacic. 30k tez nie....

Data: 2009-05-17 19:42:36
Autor: Bogdan B.
'Jaja' w POLBANKU
darkblue wrote:
[...]

To może spróbuj w kilku(nastu) kolejnych transakcjach :-)
1500 zł to jest maksimum które bym się odważył wypłacić na raz.
Trochę ciężko już wychodzi.

Data: 2009-05-11 11:23:04
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"..." <i7i@@onet.pl> writes:

3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

W oddziale?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 12:24:28
Autor: ...
'Jaja' w POLBANKU

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m3ljp4dmdj.fsfintrepid.localdomain...
"..." <i7i@@onet.pl> writes:

3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

W oddziale?
--

Kolego NIE  w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle ........chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

Data: 2009-05-11 03:37:42
Autor: kl1
'Jaja' w POLBANKU
On 11 Maj, 12:24, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:

Kolego NIE  w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle
.......chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

chcesz kupic kartą samochód czy mieszkanie i kto opłaci prowizje za ta
transakcje?:)

Po 17-tej wi weekendy przelewy miedzybankowe i tak nie działają więc
co za róznica?

Data: 2009-05-11 13:04:48
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"..." <i7i@@onet.pl> writes:

Kolego NIE  w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle .......chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

Pisales o gotowce, nie o zaplacie w sklepie. Chcesz wyciagac 150 kzl
z bankomatu?

Dzienne limity operacji poza oddzialami banku to rzecz normalna, prawie
kazdy bank je stosuje (takze do kart debit). Takie rzeczy zalatwia sie
w oddziale. Rozumiem, ze nagle w razie potrzeby mozesz pojsc do oddzialu
i zlecic ten przelew na 150 kzl?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 11:37:06
Autor: Valdi.Pavlack
'Jaja' w POLBANKU
"..." <i7i@@onet.pl> news:gu8qbl$ioq$1news.onet.pl

3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

Ty ustaliłeś sobie taki limit przy zakładaniu konta, czy Polbank narzuca go
każdemu?

Data: 2009-05-11 11:58:26
Autor: Robert Kois
'Jaja' w POLBANKU
Dnia Mon, 11 May 2009 11:37:06 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Polbank domyslnie ma 5kzł (zgodnie z TOiP). Kurde no, ja rozumiem, że nikt
nie czyta kilkudziesięciostronicowych TOiP w Pekao, ale polbankowa ma jedną
stronę. A regulamin 4 z kawałkiem.

--
Kojer

Data: 2009-05-11 12:26:29
Autor: ...
'Jaja' w POLBANKU

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gu8rne$sdo$1news.interia.pl...
[...]

taki jest MAX limit wg 'Regulaminu dla platności karta VE

Data: 2009-05-11 13:28:52
Autor: Valdi.Pavlack
'Jaja' w POLBANKU
"..." news:gu8ugo$1ej$1news.onet.pl

taki jest MAX limit wg 'Regulaminu dla platności karta VE

Dzienny, jak rozumiem.

Data: 2009-05-11 11:49:45
Autor: Robert Kois
'Jaja' w POLBANKU
Dnia Mon, 11 May 2009 11:15:30 +0200, ... napisał(a):

Mam u nich kwotę powyżej 150k
Dostałem kartę VE i ...............................

1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3 dni robocze na przód

Normalne. Myślisz, że w każdym oddziale trzymają miliony złotych w sejfach?

2. nie mogę ustawić większego limitu na wypłaty gotówki z karty niż 10k

Czytałeś regulamin i TOiP _przed podpisaniem_ umowy?
3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

TOiP twierdzi inaczej. Limit 40k jest na transakcje bezgotówkowe kartą.
Przelewy (przez Polbank24 i telefon) możesz ustawić na 100kzł. W oddziale
limitów na pewno nie ma.

NIE MAJA OPCJI WYPŁAT LUB PŁATNOŚCI KARTA  bez limitu czyli do wysokości salda

No nie mają. Było czytać to co się podpisuje.

--
Kojer

Data: 2009-05-11 12:32:07
Autor: ...
'Jaja' w POLBANKU

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:viaaafrbl7xh.dlgkojer.kojer...
[...]

a co za różnica gdzie ;-) ....................pamiętam czasy NBP,PKO ......... jak można było przyjść z walizka i wziąć do niej kilka milionów ;-)

Co to brak papieru do drukowania :-DD

[...]

 Troszeczke 'mędrkujesz' ;-)  .............. a jak zakładałem to nie miałem tyle kasy dopiero później "narosło" !!!

Data: 2009-05-11 12:56:24
Autor: Robert Kois
'Jaja' w POLBANKU
Dnia Mon, 11 May 2009 12:32:07 +0200, ... napisał(a):

[...]

No kwota 15k od której trzeba awizować za duża nie jest. Widocznie uznają,
że nie ma sensu trzymać dużych kwot w oddzialikach. Ich prawo.

No nie mają. Było czytać to co się podpisuje.
 Troszeczke 'mędrkujesz' ;-)  .............. a jak zakładałem to nie miałem tyle kasy dopiero później "narosło" !!!

A jaka to różnica? Teraz płaczesz straszliwie, namawiasz do wynoszenia się
z banku. Było te 5 stron przy zakładaniu przeczytać. Już widzę podniesiony
krzyk jakby ci ktoś wyczyścił konto sklonowaną kartą bez limitów.

--
Kojer

Data: 2009-05-11 13:10:04
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"..." <i7i@@onet.pl> writes:

a co za różnica gdzie ;-) ....................pamiętam czasy NBP,PKO

Mysle ze aktualne noworodki tez beda mialy szanse pamietac.

........ jak można było przyjść z walizka i wziąć do niej kilka milionów ;-)

Kilka milionow to sie trzymalo w portfelu, nie w zadnej walizce.
Kilkaset milionow, moze tak. To i tak bylo mniej niz 150 000 zl.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 13:32:12
Autor: Valdi.Pavlack
'Jaja' w POLBANKU
"Krzysztof Halasa" news:m3zldjdhf7.fsfintrepid.localdomain

Kilka milionow to sie trzymalo w portfelu, nie w zadnej walizce.
Kilkaset milionow, moze tak. To i tak bylo mniej niz 150 000 zl.

To były czasy, szkoda tylko, że g... za ta pieniądza tak naprawdę można było
kupić. :)

Data: 2009-05-11 14:11:45
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> writes:

[...]

Zalezy kiedy  - przed 1995 rokiem sklepy nie byly puste. Za czasow PZPR
(nie pamietam kiedy dokladnie zmienili nazwe na SLD/SDRP, ale chyba
niedlugo po wyborach w 1989 r.), to inna sprawa, zwlaszcza po czasach
Gierka.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 21:17:24
Autor: Michał
'Jaja' w POLBANKU
Krzysztof Halasa pisze:
Zalezy kiedy  - przed 1995 rokiem sklepy nie byly puste. Za czasow PZPR
(nie pamietam kiedy dokladnie zmienili nazwe na SLD/SDRP

W styczniu 1990r. powstała SdRP, po rozwiązaniu PZPR.

ale chyba
niedlugo po wyborach w 1989 r.), to inna sprawa, zwlaszcza po czasach
Gierka.

Wysyp (importowanych) towarów pojawił się po ustawie Wilczka o swobodzie gospodarczej z 1988 i tym samym uwolnieniu importu podlegającego do tej pory pod monopol central handlu zagranicznego. Ależ to był szok rynkowy. :)

.... a tymczasem po cichutku, po europejsku idzie stara coraz większa reglamentacja i ograniczenia dg.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-12 00:01:29
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
Michał <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> writes:

Zalezy kiedy  - przed 1995 rokiem sklepy nie byly puste. Za czasow PZPR
(nie pamietam kiedy dokladnie zmienili nazwe na SLD/SDRP

W styczniu 1990r. powstała SdRP, po rozwiązaniu PZPR.

Innymi slowy nawet zupelnie dobrze pamietalem.

[...]

Szok byl przede wszystkim inflacyjny, towary w sklepach to efekt
gwaltownego urealnienia cen. Wczesniej tez mozna bylo rozne rzeczy
np. w Peweksach kupic.
Ustawa (i inne dzialania rzadu Rakowskiego w tamtych chwilach) byly
desperacka proba utrzymania sie na powierzchni. Gdyby to dzialo sie
przynajmniej ze dwa lata wczesniej to moze mieliby szanse. Na przelomie
1988/89 skonczyly sie wszystkie mozliwosci - i to nawet nie w zwiazku ze
strajkami itd. tylko po prostu z totalna niewydolnoscia calego systemu.

Ustawa byla zupelnie sensowna z punktu widzenia przedsiebiorcow. Obawiam
sie ze niestesty MF mialo i ma nieco inne zdanie na ten temat. UE ma sie
do tego zupelnie nijak - dokladnie tak samo jak do 22% VATu itp.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-12 15:02:27
Autor: MarekZ
'Jaja' w POLBANKU
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m37i0ncn9i.fsfintrepid.localdomain...

Ustawa byla zupelnie sensowna z punktu widzenia przedsiebiorcow. Obawiam
sie ze niestesty MF mialo i ma nieco inne zdanie na ten temat. UE ma sie
do tego zupelnie nijak - dokladnie tak samo jak do 22% VATu itp.

UE ma się do tego o tyle, że gdybysmy teraz nawet chcieli przywrócić wolność gospodarczą podobną do tej, jaką dawała tamta ustawa, nie będziemy mogli tego zrobić bez wystapienia z UE.

Data: 2009-05-13 21:24:06
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"MarekZ" <brak@adresu.pl> writes:

UE ma się do tego o tyle, że gdybysmy teraz nawet chcieli przywrócić
wolność gospodarczą podobną do tej, jaką dawała tamta ustawa, nie
będziemy mogli tego zrobić bez wystapienia z UE.

Tak jak napisalem, jest to tak samo prawdziwe jak to, ze gdybysmy
chcieli opodatkowac nizsza niz 22% stawka VAT np. samochody, to musimy
wczesniej wystapic z UE.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-13 21:38:55
Autor: Michał
'Jaja' w POLBANKU
Krzysztof Halasa pisze:
Tak jak napisalem, jest to tak samo prawdziwe jak to, ze gdybysmy
chcieli opodatkowac nizsza niz 22% stawka VAT np. samochody, to musimy
wczesniej wystapic z UE.

Spróbuj opodatkować na 14% od kwoty netto. Nadal Twoje twierdzenie jest prawdziwe?

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-13 22:24:37
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
[...]

Obie czesci sa "czesciowo" "prawdziwe". Przeciez specjalnie dalem taki
przyklad.

Inna sprawa, ze jestem przekonany, ze gdyby Polska chciala miec VAT 14%
na samochody, to i tak bylby wtedy jednym z najwyzszych w UE :-(
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 12:34:54
Autor: Papkin
'Jaja' w POLBANKU
.... wrote:
Mam u nich kwotę powyżej 150k
Dostałem kartę VE i ...............................

1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3
dni robocze na przód

ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna, wiekszy oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup auta) i bank wyslal konwoj po pieniadze ale... jest za to kara/oplata 100 czy 150zl - wlasnie za to ze nie "zaklepiesz" kasy dzien wczesniej. Przypominam ze chodzilo o kwote 60k a nie 600k! Wiec tu Polbank nie jest gorszy od banku nr 1 w Polsce :-)

Data: 2009-05-11 13:11:14
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"Papkin" <spam@spamerssux.net> writes:

ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna,
wiekszy oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup auta)

Nie mogl zaplacic przelewem?
Uzywany samochod za 60 kzl?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 19:29:31
Autor: Papkin
'Jaja' w POLBANKU

Nie mogl zaplacic przelewem?
Uzywany samochod za 60 kzl?

nowy, nie wiem, wolal gotowka i odebrac kluczyki zaraz :-)

Data: 2009-05-11 22:44:54
Autor: MHC Mega
'Jaja' w POLBANKU
Krzysztof Halasa wrote:

> [...]

> ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna,
> wiekszy oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup

No a dziwne? Z nowych to sobie za to możesz co najwyżej jakiegoś
obciachowego kompakta kupić.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-05-12 13:43:27
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"MHC Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> writes:

No a dziwne? Z nowych to sobie za to możesz co najwyżej jakiegoś
obciachowego kompakta kupić.

No tak, zapomnialem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 12:42:14
Autor: Marcin Wasilewski
'Jaja' w POLBANKU
Użytkownik "..." <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości news:gu8qbl$ioq$1news.onet.pl...

mam pieniądze które nie mogę w żaden sposób   n a g l e   [[ w razie potrzeby ]] wypłacić :-(((((((((((((

Najlepsze jest to, że art. 726 kodeksu cywilnego mówi:

Art. 726. Bank może obracać czasowo wolne środki pieniężne zgromadzone na rachunku bankowym z obowiązkiem ich zwrotu w całości lub w części na każde żądanie, chyba że umowa uzależnia obowiązek zwrotu od wypowiedzenia.

Data: 2009-05-12 20:43:58
Autor: Radzik
'Jaja' w POLBANKU
Marcin Wasilewski pisze:
[...]
przecież każda placówka bankowa ma pewne limity gotówki trzymanej na miejscu i oczywiste jest, że nie wypłaci więcej niż ma...

Data: 2009-05-13 23:26:03
Autor: Marcin Wasilewski
'Jaja' w POLBANKU
Użytkownik "Radzik" <radzik@radzik.pl> napisał w wiadomości news:4a09c371$1news.home.net.pl...
Marcin Wasilewski pisze:
[...]

    A prawo jest prawo. Czasami nie wypłacą bo nie mają, a czasami nie wypłacą bo ty chcesz 10.500 zł, a w regulaminie stoi, że od 10.000 zł trzeba gotówke zamawiać.

'Jaja' w POLBANKU