'Jaja' w POLBANKU

Data: 2009-05-11 11:23:04
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"..." <i7i@@onet.pl> writes:

3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

W oddziale?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 12:24:28
Autor: ...
'Jaja' w POLBANKU

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m3ljp4dmdj.fsfintrepid.localdomain...
"..." <i7i@@onet.pl> writes:

3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

W oddziale?
--

Kolego NIE  w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle ........chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

Data: 2009-05-11 03:37:42
Autor: kl1
'Jaja' w POLBANKU
On 11 Maj, 12:24, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:

Kolego NIE  w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle
.......chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

chcesz kupic kartą samochód czy mieszkanie i kto opłaci prowizje za ta
transakcje?:)

Po 17-tej wi weekendy przelewy miedzybankowe i tak nie działają więc
co za róznica?

Data: 2009-05-11 13:04:48
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"..." <i7i@@onet.pl> writes:

Kolego NIE  w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle .......chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

Pisales o gotowce, nie o zaplacie w sklepie. Chcesz wyciagac 150 kzl
z bankomatu?

Dzienne limity operacji poza oddzialami banku to rzecz normalna, prawie
kazdy bank je stosuje (takze do kart debit). Takie rzeczy zalatwia sie
w oddziale. Rozumiem, ze nagle w razie potrzeby mozesz pojsc do oddzialu
i zlecic ten przelew na 150 kzl?
--
Krzysztof Halasa

'Jaja' w POLBANKU