'Jaja' w POLBANKU

Data: 2009-05-11 12:34:54
Autor: Papkin
'Jaja' w POLBANKU
.... wrote:
Mam u nich kwotę powyżej 150k
Dostałem kartę VE i ...............................

1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3
dni robocze na przód

ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna, wiekszy oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup auta) i bank wyslal konwoj po pieniadze ale... jest za to kara/oplata 100 czy 150zl - wlasnie za to ze nie "zaklepiesz" kasy dzien wczesniej. Przypominam ze chodzilo o kwote 60k a nie 600k! Wiec tu Polbank nie jest gorszy od banku nr 1 w Polsce :-)

Data: 2009-05-11 13:11:14
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"Papkin" <spam@spamerssux.net> writes:

ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna,
wiekszy oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup auta)

Nie mogl zaplacic przelewem?
Uzywany samochod za 60 kzl?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-11 19:29:31
Autor: Papkin
'Jaja' w POLBANKU

Nie mogl zaplacic przelewem?
Uzywany samochod za 60 kzl?

nowy, nie wiem, wolal gotowka i odebrac kluczyki zaraz :-)

Data: 2009-05-11 22:44:54
Autor: MHC Mega
'Jaja' w POLBANKU
Krzysztof Halasa wrote:

> [...]

> ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna,
> wiekszy oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup

No a dziwne? Z nowych to sobie za to możesz co najwyżej jakiegoś
obciachowego kompakta kupić.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-05-12 13:43:27
Autor: Krzysztof Halasa
'Jaja' w POLBANKU
"MHC Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> writes:

No a dziwne? Z nowych to sobie za to możesz co najwyżej jakiegoś
obciachowego kompakta kupić.

No tak, zapomnialem.
--
Krzysztof Halasa