Jaja z klockiem Alligatora do BB5

Data: 2010-06-16 16:06:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jaja z klockiem Alligatora do BB5
Dzisiaj hamulec ostatecznie przestał hamować normalnie (ostatnio udało mi
się jeszcze jakoś wyregulować), przy naciśnięciu klamki pojawiły się dziwne
drgania. Mówię: nie ma co, idę kupić klocki. Przyjechałem do domu, zdjąłem
koło, zmieniam. Patrzę na klocek zewnętrzny, który miałem do tej pory...
http://img714.imageshack.us/img714/2165/pict0002ds.jpg

To chyba wielkich komentarzy nie wymaga. :/

Pozwij firmę! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL