Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku

Data: 2011-12-08 00:50:07
Autor: sandi
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
Mam tą kartę pare dobrych lat. Zawsze jak spłacałem 5zl, 1000zl czy 2 tys. to o tyle powiększał się dostępny limit (minus obciązenia z danego cyklu).
Od tygodnia spłacam różne kwoty i nic, limit dalej ten sam. O co może chodzić?
Czyli jest tak. Mam przyznany limit 8 tys. Wykorzystałem 7998. Dostępne 2zł.
Spłacam 60 i dalej dostępne 2zł. Spłacam 40, dalej nic. Po 4 dniach spłacam 100, dalej dostępne 2zł.
O co tu może chodzić? Karta ważna do marca 2013.

Data: 2011-12-08 05:50:02
Autor: Anetka.Młoda
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
O co tu może chodzić? Karta ważna do marca 2013.

limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac

Anetka z mbanku

Data: 2011-12-07 22:56:23
Autor: witek
On 12/7/2011 10:50 PM, Anetka.Młoda wrote:
O co tu może chodzić? Karta ważna do marca 2013.

limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz
milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac

Anetka z mbanku

anetka z mbanku.
Co pijesz?

Data: 2011-12-08 07:02:36
Autor: sqlwiel
W dniu 2011-12-08 05:56, witek pisze:

[...]

A sprawdzał ktoś, czy to nie Stokrotka? Choć pisze normalnie...

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-08 07:07:29
Autor:
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz
> milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac
>
> Anetka z mbanku

anetka z mbanku.
Co pijesz?

Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

Data: 2011-12-08 08:31:01
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

jak Ty to poznajesz?

peter

Data: 2011-12-08 08:46:50
Autor:
peter <piotr_stakus@op.pl> napisał(a):
>Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

jak Ty to poznajesz?

Np. po sepleniącym "cyklu misiencznym" --

Data: 2011-12-08 11:37:47
Autor: Jasio
W dniu 2011-12-08 09:46, assembea.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
peter <piotr_stakus@op.pl> napisał(a):
Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

jak Ty to poznajesz?

Np. po sepleniącym "cyklu misiencznym"

ale wiesz, że peter to też kolina:D?

Data: 2011-12-08 13:55:02
Autor: JotBe

Data: 2011-12-08 16:34:54
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku

jak skonfigurować czytnik by się tego dowidzieć?

peter

Data: 2011-12-08 21:05:34
Autor: Mark
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
peter <piotr_stakus@op.pl> w wiadomości
news:jbqlf1$lhj$1inews.gazeta.pl napisał(a):
jak skonfigurować czytnik by się tego dowidzieć?
Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i zakładka Szczegóły.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-12-08 21:40:27
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i

jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...

Pete

Data: 2011-12-09 01:04:43
Autor: Irokez
Użytkownik "peter" <piotr_stakus@op.pl> napisał w wiadomości news:jbr7bv$ig8$1inews.gazeta.pl...
jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...

Ja obcji też nie mam

--
Irokez

Data: 2011-12-09 02:04:39
Autor: Mark
news:jbr7bv$ig8$1inews.gazeta.pl napisał(a):
Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i
jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...
Literówka. Chodzi mi kombinację klawiszy na klawiaturze Alt + Enter.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-12-09 06:34:02
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
Literówka. Chodzi mi kombinację klawiszy na klawiaturze Alt + Enter.

o, sorry. Myślałem ze to jakaś obcja by wyłapywac trolli. Dzięku

jk

Data: 2011-12-08 21:13:00
Autor: lamia
"sandi" <sandi@goro.pop.pl> wrote in message news:jbou3j$osg$1inews.gazeta.pl...
[...]

jest tak że 'rozksięgowanie' spłaty mBank ustawione ma na późne godziny popołudniowe
więc jesli np mas blokadę na koncie narzecz spłaty kwotyminimalnej, to od razu może nie zrobić się ta spłata

nie wiem dokładnie jak jest w przypadku normalnego spłacania - just call mLinia! (i napisz nam.)

Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku