Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku

Data: 2011-12-08 05:50:02
Autor: Anetka.Młoda
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
O co tu może chodzić? Karta ważna do marca 2013.

limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac

Anetka z mbanku

Data: 2011-12-07 22:56:23
Autor: witek
On 12/7/2011 10:50 PM, Anetka.Młoda wrote:
O co tu może chodzić? Karta ważna do marca 2013.

limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz
milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac

Anetka z mbanku

anetka z mbanku.
Co pijesz?

Data: 2011-12-08 07:02:36
Autor: sqlwiel
W dniu 2011-12-08 05:56, witek pisze:

[...]

A sprawdzał ktoś, czy to nie Stokrotka? Choć pisze normalnie...

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-08 07:07:29
Autor:
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz
> milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac
>
> Anetka z mbanku

anetka z mbanku.
Co pijesz?

Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

Data: 2011-12-08 08:31:01
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

jak Ty to poznajesz?

peter

Data: 2011-12-08 08:46:50
Autor:
peter <piotr_stakus@op.pl> napisał(a):
>Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

jak Ty to poznajesz?

Np. po sepleniącym "cyklu misiencznym" --

Data: 2011-12-08 11:37:47
Autor: Jasio
W dniu 2011-12-08 09:46, assembea.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
peter <piotr_stakus@op.pl> napisał(a):
Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

jak Ty to poznajesz?

Np. po sepleniącym "cyklu misiencznym"

ale wiesz, że peter to też kolina:D?

Data: 2011-12-08 13:55:02
Autor: JotBe

Data: 2011-12-08 16:34:54
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku

jak skonfigurować czytnik by się tego dowidzieć?

peter

Data: 2011-12-08 21:05:34
Autor: Mark
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
peter <piotr_stakus@op.pl> w wiadomości
news:jbqlf1$lhj$1inews.gazeta.pl napisał(a):
jak skonfigurować czytnik by się tego dowidzieć?
Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i zakładka Szczegóły.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-12-08 21:40:27
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i

jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...

Pete

Data: 2011-12-09 01:04:43
Autor: Irokez
Użytkownik "peter" <piotr_stakus@op.pl> napisał w wiadomości news:jbr7bv$ig8$1inews.gazeta.pl...
jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...

Ja obcji też nie mam

--
Irokez

Data: 2011-12-09 02:04:39
Autor: Mark
news:jbr7bv$ig8$1inews.gazeta.pl napisał(a):
Konfiguracja do tego jest niepotrzebna. Kombinacja Alt + Ebter i
jaki masz czytnik? Ja nie mam obcji Ebter...
Literówka. Chodzi mi kombinację klawiszy na klawiaturze Alt + Enter.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-12-09 06:34:02
Autor: peter
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
Literówka. Chodzi mi kombinację klawiszy na klawiaturze Alt + Enter.

o, sorry. Myślałem ze to jakaś obcja by wyłapywac trolli. Dzięku

jk

Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku