Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku

Data: 2011-12-08 21:13:00
Autor: lamia
Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
"sandi" <sandi@goro.pop.pl> wrote in message news:jbou3j$osg$1inews.gazeta.pl...
Mam tą kartę pare dobrych lat. Zawsze jak spłacałem 5zl, 1000zl czy 2 tys. to o tyle powiększał się dostępny limit (minus obciązenia z danego cyklu).
Od tygodnia spłacam różne kwoty i nic, limit dalej ten sam. O co może

jest tak że 'rozksięgowanie' spłaty mBank ustawione ma na późne godziny popołudniowe
więc jesli np mas blokadę na koncie narzecz spłaty kwotyminimalnej, to od razu może nie zrobić się ta spłata

nie wiem dokładnie jak jest w przypadku normalnego spłacania - just call mLinia! (i napisz nam.)

Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku