Jajca z TPSA !!

Data: 2012-03-06 09:46:21
Autor: mkarwan
Jajca z TPSA !!
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj3dmr$a6u$1inews.gazeta.pl...
Jak sądzicie, jak to zrobić w sposób skuteczny??

Przygotuj pismo w którym:.
- zażądaj wyjaśnienia z jakiego powodu linia nie działa.
- zażądaj natychmiastowego przywrócenia sprawności linii.
- wyceń swoje straty rzeczowo je uzasadniając.
- zażądaj pokrycia swoich strat.
Wyślij listem poleconym za poświadczeniem odbioru lub złóż w najbliższym punkcie obsługi klienta TPSA za poświadczeniem odbioru.

Nie opisuj tego co tu napisałeś to teraz nieistotne.
To oni maja przedstawić powody, dla których wyłączono ci telefon i usadzić je.
Jeśli nie podadzą, będzie to dodatkowy argument dla otrzymania odszkodowania.
To co opisałeś trzymaj dla siebie  jako ewentualne dodatkowe dowody, które możesz wykorzystać później.
Nie znasz przecież powodów dla których wyłączono ci telefon, a jedynie możesz się domyślać.
Nie ułatwiaj im zadania, chcesz przecież dobrać im się do tyłka, więc rób to z głową i konsekwentnie..
To początek działań jeśli chcesz szybkiego przywrócenia telefonu i dochodzenia odszkodowania przed sądem

Data: 2012-03-06 12:26:11
Autor: sofu
Jajca z TPSA !!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f55cee0$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -

Można nie pisać o niby-umowie i rządać jak mkarwan ci radzi. Licz się tylko z tym, że to uruchomi pewną zabawę w petycje i odwiedzi i trwać może bardzo długo. W sumie można spróbować wyjaśniać, dla czego liniia nie działa?  A przywalić im, gdy napiszą bzdury.
Tylko trzeba pamietac jeszcze o jednym, oni moga mieć (nie wiem czy w tym wypadku tak jest) pewien kruczek w zawieraniu umów, to znaczy zgoda telefoniczna. Mogą ci wmówić, że mogłeś się zgodzic telefonicznie na te usługi, co oni po przeprowadzonej autoryzacji uczynili.

sofu

Data: 2012-03-06 13:21:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Jajca z TPSA !!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jj4s8j$cpe$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie muszą wmawiać. Przed rozpoczęciem rozmowy lojalnie uprzedzają, że rozmowa jest nagrywana.
To było jedno.
Drugie:
Przeczytaliśmy relację jednej ze stron.

By być obiektywnym należy poznać racje drugiej strony.

Ale moim zdaniem przegrasz.

Data: 2012-03-06 21:28:31
Autor: jr
Jajca z TPSA !!
On 6 Mar, 13:21, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "sofu" <manhunt...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:jj4s8j$cpe$1node2.news.atman.pl...

> [...]

> usługi, co oni po przeprowadzonej autoryzacji uczynili.

Nie muszą wmawiać. Przed rozpoczęciem rozmowy lojalnie uprzedzają, że rozmowa

Czyli 'lojalnie' nagrali co chcieli?

To było jedno.
Drugie:
Przeczytaliśmy relację jednej ze stron.