Jajca z TPSA !!

Data: 2012-03-07 10:17:22
Autor: Neko
Jajca z TPSA !!
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Witajcie Peespowicze!!

Przeczytalem. I wcale sie nie zdziwilem.

Ja w swojej firmie korzytam z uslug tej nieszczesnej organizacji
od kilkunastu lat. I moglbym ksiazke napisac o tym co przechodzilem
(od wylaczenia  linii w jednym oddziale mego biura na 2 miesiace, bo sobie
wymylilem zalozenie blokady rozmow po przekroczeniu pewnego limitu - zeby
mi pracownik nie nabil rachunku, a skonczywszy na przenoszeniu linii telefonicznej
z jednej ulicy tego samego miasta na druga ulice tego samego miasta - trwalo to 4 miesiace +
kilka godzin rozmow/krzykow/tlumaczen z blekitna linia i do tego 30 roznych instalatorow,
z ktorymi oczywiscie nie mozna sie skontaktowac, bo sie ukrywaja). Ksiazke
mozna byloby napisac...

Data: 2012-03-07 11:09:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Jajca z TPSA !!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4f5727c1$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja mam telefon i internet z TPSA i nie narzekam. Awarie w dostawie internetu są bardzo rzadkie, a telefon działa bezawaryjnie.
Miałem z nimi utarczki w czasach, gdy dostęp do internetu można było uzyskać przez modem analogowy, a centrala była stara. Wówczas wiele połączeń modemowych nie dochodziło do skutku a impulsy za połączenie liczono. Wówczas każdego miesiąca, po otrzymaniu rachunku, składałem reklamację poświadczoną logiem z modemu i za każdym razem reklamacja była uznawana.
Po zmianie centrali na nowoczesną, elektroniczną  nie musiałem już nic reklamować, bo połączenia udawały się za każdym razem. Potem można było wykupić usługę polegającą na wykorzystaniu ileś tam godzin w miesiącu za określoną opłatę, bez względu na ilość połączeń.
I w tym roku przedłużam umowę o następne 2 lata połączoną z migracją na wyższe pasmo.
I nie mam żadnych negatywnych doświadczeń.

Jajca z TPSA !!