Jajcarze

Data: 2020-03-28 06:59:49
Autor: Runt
Jajcarze
https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-maseczka-na-czole-czyli-sejm-podczas-epidemii-poslowie-sie-tlumacza-6493424659822209a

"Tadeusz Cymański maseczkę miał na czole, a nie na twarzy. Rafał Grupiński dotykał twarzy dłońmi w rękawiczkach, tak samo Małgorzata Gosiewska. Marek Suski dłonią w rękawiczce dotykał tej bez rękawiczki."

"To wynikało z tego, że jedna z rękawiczek, którą dostałem, natychmiast się rozsypała na drobne kawałki - tłumaczy Wirtualnej Polsce Marek Suski. - Druga z resztą też za parę minut. Musiały chyba być przestarzałe - dodaje."

Buuhahhahahhahahhahahhaaaaa!

Policjant - Dlaczego obywatelu nie nosicie maseczki i rękawiczek?
Suweren - Bo mi natychmiast rozsypały się w drobne kawałki!

Uczcie się i bierzcie przykład z M.Suskiego! Największego kawalarza PRL.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 01:29:35
Autor: mrbluesky.pl
Jajcarze

Buuhahhahahhahahhahahhaaaaa! -- -
Patrz: "Patch Adams"
Smiech to zdrowie. POlecany nawet POdczas duszenia siem przy infekcji covidem, dotlenia ;P
https://magazyn.wp.pl/opinie/artykul/figlarze-czyli-wnusiu-zaloz-kaloszki

Jajcarze