Jak ??atwo skasowaÄ? kierowc??w na 800m ln PLN?

Data: 2014-02-03 14:15:55
Autor: AL
On 2014-02-03 09:47, Tomasz Stiller wrote:

Sprawmy, żeby info o posiadaniu OC było wiedzą powszechną!
Zamieńmy świstek z informacją o zawarciu polisy w nalepkę którą kierowca
obowiązkowo ma nakleić na prawy górny róg przedniej szyby - Pomysł z
nalepką nie jest nowy, stosowany jest już tu i ówdzie w europie.

Jak zagwarantować wykrycie braku OC?
Co będzie jeśli damy sąsiadowi Nowaka, Kowalskiemu możliwość zarobienia
na Nowaku który nie ma OC? Niech Nowak dostaje 100 zł nagrody za wykrycie
braku OC dowolnego pojazdu. Wystarczy, że Kowalski zrobi zdjęcie
przeterminowanej nalepki, a następnie wejdzie na stronę o adresie który
łatwo zapamiętać:

donies-na-kolege-o-braku-oc.gov.pl

pomysl z naklejkami nie jest glupi - a bardzo dobry.
Pomysl z donosicielstwem nie jest dobry (platnym) - to sprawa organow by wykryc brak ciaglosci OC, a policji przy kontrolach ulatwiloby zycie (kierowcy, ktory zapomni kwitka OC z dokumentami auta tez ulatwi zycie, bo OC jest na auto a nie na osobe, wiec po naklejce policja moze zweryfikowac waznosc polisy - jesli do tego wprowadzic baze do weryfikacji, dostepna dla policji w szybki sposob to juz automatycznie eliminowaloby wszelki proby podrobienia tychze naklejek).
Natomiast znajac ludzka zazdrosc beda donosy na sasiada z zawisci a to niczemu dobremu nie sluzy.

Data: 2014-02-03 13:19:36
Autor: AZ
On 2014-02-03, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

[...]

Ze, tak zapytam PO CO?! Przeciez maja mozliwosc sprawdzenia online po
numerze rejestracyjnym.

Natomiast znajac ludzka zazdrosc beda donosy na sasiada z zawisci a to niczemu dobremu nie sluzy.

Otoz to. Niektorym to sie marzy utopia albo tak swoje ZOMO zapedy
wyrazaja...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-03 14:06:13
Autor: masti
Jak ?atwo skasowa? kierowców na 800mln PLN?

On 2014-02-03 09:47, Tomasz Stiller wrote:

[...]

ale wiesz, zę to już było. Może powiesz jak była skuteczność tych nalepek w wyłapywaniu pojazdów bez OC?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-03 15:10:57
Autor: AL

On 2014-02-03 09:47, Tomasz Stiller wrote:

[...]

byłon naklejki na szybe dot. OC?
chyba przspałem albo jestem za młody :-D

Data: 2014-02-03 14:14:39
Autor: masti

On 2014-02-03 09:47, Tomasz Stiller wrote:

[...]

<http://solarzmr.nazwa.pl/petrolhearts/wp-content/uploads/2012/03/
IMG_0057-800x532-600x399.jpg>

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-03 15:22:27
Autor: AL

On 2014-02-03 09:47, Tomasz Stiller wrote:

[...]

a faktycznie - na jednym z aut takie cos mialem (samara - ale auto dostalem od rodzicow  cos kolo 1996 i jakas podobna naklejka tam byla - ale nie pamiÄ™tam, że byÅ‚ na niej rok, czy tylko nazwa TU).

Natomiast jak bylem piekny i młody, a rodzice mieli trampka, a wlatach 1991-1993 jak kojarze PF126p :) to nie przypominam sobie żadnych naklejek na szybie (a PJ już wówczas miałem).

Data: 2014-02-03 14:23:53
Autor: masti

On 2014-02-03 09:47, Tomasz Stiller wrote:

[...]

ale nie pamiętam, że był na niej rok, czy tylko nazwa TU).

Natomiast jak bylem piekny i młody, a rodzice mieli trampka, a wlatach
1991-1993 jak kojarze PF126p :) to nie przypominam sobie żadnych
naklejek na szybie (a PJ już wówczas miałem).

a bo prawie nikt ich nie naklejał. Bo i tak nikogo nie obchodziły.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-03 18:40:40
Autor: Tomasz Stiller
On Mon, 03 Feb 2014 13:19:36 +0000, AZ wrote:

Ze, tak zapytam PO CO?! Przeciez maja mozliwosc sprawdzenia online po
numerze rejestracyjnym.

Gdybyś doczytał do końca, to może być zrozumiał po co. Podpowiem, nie dla Policji. Tomek

Data: 2014-02-03 18:41:31
Autor: Tomasz Stiller
Jak ?atwo skasowa? kierowców na 800mln PLN?
On Mon, 03 Feb 2014 14:06:13 +0000, masti wrote:

ale wiesz, zę to już było

Była możliwość zarobienia na podkablowaniu sąsiada nie posiadającego OC? Bo tutaj jest klu programu.

Tomek

Data: 2014-02-03 19:26:10
Autor: AZ
On 2014-02-03, Tomasz Stiller <kaszel@lexx.eu.org> wrote:
On Mon, 03 Feb 2014 14:06:13 +0000, masti wrote:

ale wiesz, zę to już było

Była możliwość zarobienia na podkablowaniu sąsiada nie posiadającego OC? Bo tutaj jest klu programu.

Piekne miec takiego ZOMO sasiada jak Ty...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-03 19:27:46
Autor: AZ
On 2014-02-03, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Była możliwość zarobienia na podkablowaniu sąsiada nie posiadającego OC? Bo tutaj jest klu programu.

Piekne miec takiego ZOMO sasiada jak Ty...

Oczywiscie mialem na mysli ORMO.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-03 19:38:34
Autor: Tomasz Stiller
On Mon, 03 Feb 2014 19:27:46 +0000, AZ wrote:

Oczywiscie mialem na mysli ORMO.

Ojej, tak nisko upadłeś, że nie potrafisz nawiązać _jakiejkolwiek_ dyskusji tylko od razu atakujesz personalnie? A może tak bardzo zabolała Cię moja uwaga o tym, że nie doczytałeś mojego pierwszego posta :>

Tomek

Data: 2014-02-03 19:59:15
Autor: AZ
On 2014-02-03, Tomasz Stiller <kaszel@lexx.eu.org> wrote:
[...]

No niestety nie mam co czytac bo nie zrozumiem tego nigdy, nie mam
we krwi checi dojebania sasiadowi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-03 21:01:12
Autor: WOJO
Jak ??atwo skasowaÄ? kierowc??w na 800mln PLN?
No niestety nie mam co czytac bo nie zrozumiem tego nigdy, nie mam
we krwi checi dojebania sasiadowi.
Bo to przychodzi z wiekiem...
Sorry - stary jesteÅ›.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-02-03 20:06:16
Autor: Tomasz Stiller
On Mon, 03 Feb 2014 19:59:15 +0000, AZ wrote:
No niestety nie mam co czytac bo nie zrozumiem tego nigdy, nie mam we
krwi checi dojebania sasiadowi.

Za to masz chęci dojebywania dyskutantom na grupie? Żebyś Ty jeszcze chłopie wymyślił coś odkrywczego - ale nawet obelgi kopiujesz od RuMuna.

Tomek

Data: 2014-02-03 20:19:53
Autor: AZ
On 2014-02-03, Tomasz Stiller <kaszel@lexx.eu.org> wrote:
[...]

Mam chec dyskusji, ale jak wczesniej mowilem nie mam zwyczaju dyskutowac
z zarozumialymi bufonami gdyz szkoda moich palcow i klawiatury.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-03 20:23:13
Autor: Tomasz Stiller
On Mon, 03 Feb 2014 20:19:53 +0000, AZ wrote:

Mam chec dyskusji, ale jak wczesniej mowilem nie mam zwyczaju dyskutowac
z zarozumialymi bufonami gdyz szkoda moich palcow i klawiatury.

To musisz popracować nad zwyczajami - chyba, że masz też w zwyczaju przedłużanie sobie rzucaniem wtórnych obelg. No, ale co kto lubi.

Tomek

Data: 2014-02-03 22:36:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jak ?atwo skasowa? kierowców na 800mln PLN?
Hello Tomasz,

No niestety nie mam co czytac bo nie zrozumiem tego nigdy, nie mam we
krwi checi dojebania sasiadowi.
Za to masz chêci dojebywania dyskutantom na grupie? ¯eby¶ Ty jeszcze
ch³opie wymy¶li³ co¶ odkrywczego - ale nawet obelgi kopiujesz od RuMuna.

Naprawdê siê prosisz...

--
Best regards,
 RoMan

Jak ??atwo skasowaÄ? kierowc??w na 800m ln PLN?